Forfatter Emne: Hold kæft, hvor er her kedeligt....  (Læst 3676 gange)

BannerFøreren

• Gæst
Sv: Hold kæft, hvor er her kedeligt....
« Svar #15 Dato: Juni 03, 2017, 08:49:30 am »
Hej GuBBi,

Alle tiders, at Din-debat blev befriet for Selvi, me-en..... :Cherna_29: !

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Juni 03, 2017, 09:08:44 am »
Hej GuBBi,

Meen en dag popper han/hun op under et andet navn - lissom vores alle sammens tigermand, - undskyld jeg mente Nigermand, :girl_smile:
« Senest Redigeret: Juni 03, 2017, 09:33:39 am af Trådløse-Anna »
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Juni 03, 2017, 12:51:57 pm »
Hej GuBBi,

Jeg har grund til at tro at der er tale om en skamløs efterligning af tigermanden, men ikke the real deal.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    79.8%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Islam er ikke en humanistisk religion
« Svar #18 Dato: Juni 03, 2017, 12:55:18 pm »

Hvad angår den mere humanistisk indstillede fløj, mener jeg, at Anklageren er en debattør, der hører til i den absolutte elite herhjemme. Og det skal vi andre bare være glade for, da det dels betyder, at de racistiske højreekstreme eftertrykkeligt bliver sat på plads, dels at mig og Anklageren med vore humanistisk-sociale værdier står stærkt i debatten.   :Cherna_29:  :blum:

:tatice_03:

Det største integrationsproblem er, at muslimske kvinder har meget svært ved at bide sig fast på arbejdsmarkedet.

Det foregår typisk sådan, at når de muslimske kvinder har været længe på kontanthjælp, så forsøger socialrådgiverne at få dem i jobtræning.

De snakker med den muslimske kvinde, og det lyder også godt nok. Så møder den muslimske på jobtræningen den første dag, men inden længe forsømmer hun meget.

Dernæst tager socialrådgiveren en snak med den muslimske kvinde, og modvilligt indrømmer hun, at hendes mand ikke er glad for, at hun arbejder.

Socialrådgiveren snakker så med hendes mand, og forklarer ham, hvordan det danske samfund er indrettet.

Det er han allerede klar over, men han er bekymret for, hvordan det muslimske samfund ser på, at han ikke kan forsørge familien, så hans kone er nødt til at arbejde ude.

Det er det modsatte af humanisme - hvor det centrale er, at man ikke lægger hindringer i vejen for, hvordan andre skal leve (så længe de ikke undertrykker andres ret til at leve - som de vil). Det er jo da især vigtigt for humanisten, at han ikke undertrykker sin egen kone.

Derfor er vi to ikke i den samme båd (og det er bare et eksempel blandt mange, som jeg har forsømt at give udtryk for - fordi jeg hidtil har ignoreret dine synspunkter)

Du har aldrig været humanist!

« Senest Redigeret: Juni 03, 2017, 03:36:26 pm af Anklageren »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Nordboen

• Gæst
« Svar #19 Dato: Juni 03, 2017, 01:22:29 pm »
GuBBi:
Citér
Jeg har grund til at tro, at der er tale om en skamløs efterligning af tigermanden, men ikke the real deal.

Ikke for at tærske langhalm, men kunne du gi' et par eksempler på, hvor man kan se, det ikke er "the real deal"?   :smile1:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #20 Dato: Juni 03, 2017, 03:23:49 pm »
GuBBi:
Citér
Jeg har grund til at tro, at der er tale om en skamløs efterligning af tigermanden, men ikke the real deal.

Ikke for at tærske langhalm, men kunne du gi' et par eksempler på, hvor man kan se, det ikke er "the real deal"?   :smile1:

Gad jeg også vide. Jeg er selv ret sikker på, at det er den ægte tigermand. Den skrivestil er så karakteristisk, at den er svær at efterligne SÅ præcist. Jeg ville f.eks. godt kunne skrive noget, der lignede, hvis jeg skulle lave en parodi. Men Nigermandens stil er ikke bare 90% som Tigermandens, men 100,0%!

Et eksempel:

Hvad angår den mere humanistisk indstillede fløj, mener jeg, at Anklageren er en debattør, der hører til i den absolutte elite herhjemme. Og det skal vi andre bare være glade for, da det dels betyder, at de racistiske højreekstreme eftertrykkeligt bliver sat på plads, dels at mig og Anklageren med vore humanistisk-sociale værdier står stærkt i debatten.   :Cherna_29:  :blum:

Det er samme drillende røvslikker af Anklageren, som Tigermanden står for.

Men GuBBi hentyder sikkert til, at de måske har forskellige IP-adresser. Men det siger jo sig selv, hvis Tigeren er ip-banned, at han så har skullet finde en ny adresse at skrive fra. :yes:

« Senest Redigeret: Juni 03, 2017, 03:28:32 pm af politisk ukorrekt »