Forfatter Emne: muslimer forfølges, beviset muslimer hvor tids jøder  (Læst 3715 gange)

Offline selvi (OP)

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
muslimer forfølges, beviset muslimer hvor tids jøder
« Dato: Maj 29, 2017, 10:10:00 am »
hvem bliver forfulgt så meget som muslimer i dag?

se krigene se kina, se Palæstina.-.-de eneste forfulgte er muslimer

muslimer hvor tids jøder, ira kkrigen hvor det blev ødelagt, kvinder voldtaget

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: muslimer forfølges, beviset muslimer hvor tids jøder
« Svar #1 Dato: Maj 29, 2017, 01:00:28 pm »
Muslimer er skabt til underkastelse.

Homofaber: "Det er kun godt. Vi trænger til at få noget frisk DNA til vores svage europæiske genpulje."

Offline selvi (OP)

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Maj 31, 2017, 11:58:49 am »
buff dude. Palestinenserne angreb Israel og har endnu ikke overgivet sig og skyder stadig missiler. Når de står udenfor træningscenter Israel og kaster med sten efter folk skal de have nogle tæv til de stopper.

nej jødiske terrorister startede med vold så må de leve med folk sys de er idioter. dansker støtter vold så må i leve med folk sys i er idioter.

pallier har ikke dræbt nogen, de har ikke dræbt flest..jødiskle terrorister bomber civile områder

Offline selvi (OP)

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Maj 31, 2017, 05:20:10 pm »
buff dude, så du jubler over civile drab?

krigen er ikke rimelig, krig skaber had,,hvorfor ikke stoppe krig?

du skal jo tænke på mange millioner civile har mistet familie medlemmer.- er det virkelig det værd? israelerne er ikke gode selv..self skal ingen skyde missiler.. men israelerne erjo ike bedre

hvorfor skal civile dø?

Nigermanden

• Gæst
« Svar #4 Dato: Maj 31, 2017, 09:20:45 pm »
Torsten Bonfils:
Citér
Muslimer er skabt til underkastelse.

Ramadan Mubarak til dig Bonfils.
Der er rigtig nok noget, du har misforstået - og dog, det tror jeg såmænd ikke. Jeg tror, at du skriver sådan noget, fordi du er bange og gerne vil tage dig pænt ud i de krigsgale, aggressive højreorienteredes øjne.

Du skal ikke være så bange. Alt ordner sig, og hvis man har opført sig ordentligt i det øjeblikkelige Dar al-Harb, så får man det også godt i Dar al-Islam.   :smile1:

Nordboen

• Gæst
« Svar #5 Dato: Maj 31, 2017, 10:09:11 pm »
Nigermanden:
Citér
Du skal ikke være så bange. Alt ordner sig, og hvis man har opført sig ordentligt i det øjeblikkelige Dar al-Harb, så får man det også godt i Dar al-Islam.   :smile1:

Skrummerum Kakkelak til dig, kære Tigermand.

Ærligt talt så tror jeg, at de fleste danskere trods alt vil foretrække "Dar al-Harb" (Krigens Hus).
Og pis nu hjem til Framlev og hold dig herfra.   :JC_ghey:

lyjse

• Gæst
« Svar #6 Dato: Juni 01, 2017, 06:41:36 am »
selvi du har vrangforestillinger - du har været udsat for hjernevask  :angry:

http://nyheder.tv2.dk/2015-02-19-faengselsindsatte-jubler-over-terror-i-tv

Flere indsatte med muslimsk baggrund jubler højlydt, når tv viser nyhedsindslag om terror, halshugninger og døde amerikanske soldater.

Offline selvi (OP)

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juni 01, 2017, 05:56:53 pm »
buff dude.det beviser muslimer er hvor tids jøder..europæer er terrorister når de støtter vold og krig, de eneste terrorister er europæerne selv.du skal tænke på mange civile er døde..uans4t hvad bruger Israel vold, det er forkert. det er ikke menenske liv værd..er det ikek tragisk civile dør? hvad hvis din familie ble dræbt?

ville du juble?

pointen er det går udover civile palæstimnenser. hvad har de gjort? krig er forkert uanset hvad, Israel har ikek ret til føre krig

er krigen virkelig menneskeliv værd? vilel du ike synes det er tragisk hvis din familie døde?

boy hvborfor prøver du, måske vil de ikke ramme civile, men de er skyld i så mange er døde..hvorfor skulel jeg være glad for det? ebtyder det jeg vil have jødernes politik?

lyjse

• Gæst
« Svar #8 Dato: Juni 02, 2017, 09:47:12 am »
Hvis en person kastede sten efter mig, og han så gemte sig inde hos en af hans venner der ikke havde kastet sten, ville jeg også sparke døren ind hos hans ven for at slå sten-kasteren i hovedet.
Nu er det ikke sten men missiler imod civile som palestinenserne kaster med.
Du har i en anden tråd opfordret til mord på jøder. Det virker sygt så jeg tror jeg vil holde mig fra dig.
Jeg håber at du ikke mener dine mord opfordringer.

Ja, det ikke bare virker sygt, det er sygt - selvi er hjernevasket og jeg er bange for, det går galt en dag.

Faktisk har jeg tænkt, at vi der læser med, har et ansvar... jeg mener hun skal stoppes !

Offline selvi (OP)

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juni 02, 2017, 05:29:48 pm »
buff dude, self skal de ikek kaste med misiler...du har ret..men Israel bruger vold, det er fokrert..vold har skabt had..synes du virkelig det menenskeliv værd? synes du civile skal dø?

boy hvorfor prrøver du, ja Israel ahr ret til fo4rsvar sig..men de er ksyldi  så mange civile er døde

det er aldirg bevist hamas gememr sig bag civile, det har andre medier udtalt, hvorfor sku de gøre det? de har ingengrund til det

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juni 02, 2017, 07:09:07 pm »
Postet af: selvi
« Dato: I dag ved 05:29:48 pm »

Indsæt (del) -:
Citér
det er aldirg bevist hamas gememr sig bag civile, det har andre medier udtalt, hvorfor sku de gøre det? de har ingengrund til det

Åhh jo, Hamas = Iran = mord & :triniti: Hvor du har Hamas har du Iran = de omvandrende ligsække med turban :warning2: :warning:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!