Forfatter Emne: Duterte er ikke bange for at trodse de radigale menneskerettigheder konventioner  (Læst 91 gange)

Offline Danskpartisten (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
I Danmark mener man at det er synd for terrorister og andre velfærdsjægere dømt for ting som man burde sendes hjem for med det samme. Men i Danmark giver man disse landsskadlige mennesker  tålt ophold. Heldigvis så mener Duterte at dialogkaffe IKKE er vejen frem imod disse mennesker

Filippinernes præsident, Rodrigo Duterte, får skarp kritik, efter at han har sagt, at han selv ville tage straffen for soldater, som voldtager kvinder.

Talen skulle styrke soldaternes moral, efter at der er indført undtagelsestilstand i store del af øriget, forklarer talsmænd for præsidenten.

Duterte antyder, at soldaterne har tilladelse til at voldtage op til tre kvinder.

- Jeg går i fængsel for dig. Hvis du voldtager tre, så vil jeg sige, at jeg gjorde det, siger præsidenten.

Blandt dem, der har reageret på den filippinske leders udtalelser er Chelsea Clinton.

– Ikke morsomt. Aldrig, skriver datteren til den tidligere præsident Bill Clinton og tidligere udenrigsminister Hillary Clinton på Twitter.

– Duterte er en morderisk bølle uden respekt for menneskerettighederne. Det er vigtigt at få slået det fast, skriver hun videre og understreger, at voldtægt aldrig er en spøg.

- Et kvalmende forsøg på humor, siger Phelim Kine i menneskerettighedsgruppen Human Rights Watchs afdeling i Asien.- Duterte sender et helt galt signal til soldater, som er sat ind for at håndhæve undtagelsestilstanden og standse islamistiske oprørere i den sydlige del af landet.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/filippinsk-praesident-i-stormvejr-efter-voldtaegtsbemaerkning/6684359

Og nu skal man huske at det kun er løgnemedierne og terrorister/narkobander som er sure på Duterte. Filippinerne elsker ham da han gør noget med de problemer. Og hvis killary er modstander af noget så kan man være sikker på at han har gjort noget rigtigt
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti