Forfatter Emne: Martin Henriksen ved vi hvor vi har.  (Læst 512 gange)

Offline Lunavecchia (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Martin Henriksen ved vi hvor vi har.
« Dato: Maj 27, 2017, 01:19:40 am »
Dansk Folkeparti og Martin Henriksen går ind for lov og orden, ikke mindst når det gælder mennesker af fremmed herkomst, men når en minister Støjberg bryder loven, gælder helt andre regler, for " vi kan jo ikke lide barnebrude", uagtet at af de omtalte 34 "barnebrude", var kun 2 af dem 14 år, og af de resterende 32 var 6 af pigerne 15 år. Tilbage har vi 26 piger på 16 og 17 år, som var gift med en mand i alderen 17-30 år.

Nu var jeg ganske vist ikke overlykkelig dengang, min 15-årige datter kunne fortælle mig, at hun var gravid, og hun endte da heller ikke som "barnebrud", men jeg må tilstå, at jeg lagde hus til både far, mor og barn i et års tid eller mere.

Hvorom alting er, så er ægteskabsalderen her i landet 18 år, men der er mulighed for at få dispensation.
Derudover er den seksuelle lavalder, også her i landet 15 år. Så man har helt lovligt og legalt mulighed for at lave børn som 15 årig, bare man ikke gifter sig med manden. I gamle dage blev det i øvrigt benævnt som uægte børn.
I'm a Troll

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.2%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Martin Henriksen ved vi hvor vi har.
« Svar #1 Dato: Maj 27, 2017, 01:42:45 am »
Så vil jeg tilføje, at i England og Wales kan man frit gifte sig med forældrenes samtykke, når man er 16 år gammel.

I Skotland behøver man ikke engang forældrenes samtykke for at gifte sig som 16 årig.

Det er også en af de ting, Martin Henriksen lukker øjnene for.

DF's motto: Moral er godt, og dobbeltmoral er dobbelt så godt.
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Maj 27, 2017, 06:57:16 am »
DF prøver at narre folk til at tro at de står for en stram indvandringspolitik. Desværre går de ind for mere indvandring ligesom alle de andre partier. Derfor stem DP som går ind for totalstop og hjemsendelser
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

Offline DF-112

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
70 anholdt i Aarhus efter uroligheder
« Svar #3 Dato: Maj 27, 2017, 07:29:05 am »
DF prøver at narre folk til at tro at de står for en stram indvandringspolitik. Desværre går de ind for mere indvandring ligesom alle de andre partier. Derfor stem DP som går ind for totalstop og hjemsendelser

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2017-05-26-70-anholdt-i-aarhus-efter-uroligheder

Hvad vil DP gøre ved dette? Hjemsende kan man ikke, da ingen ønsker idioter i deres hjemland.

Den bedste løsning på dette problem er at sætte Uffe Elbæk på opgaven!
 :hyper:

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Maj 27, 2017, 07:32:18 am »
Assad vil gerne have dem
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

sekundar

• Gæst
« Svar #5 Dato: Maj 27, 2017, 07:38:48 am »
Så vil jeg tilføje, at i England og Wales kan man frit gifte sig med forældrenes samtykke, når man er 16 år gammel.

I Skotland behøver man ikke engang forældrenes samtykke for at gifte sig som 16 årig.

Det er også en af de ting, Martin Henriksen lukker øjnene for.

DF's motto: Moral er godt, og dobbeltmoral er dobbelt så godt.

De har heller ingen kriminel lavalder der, og køre i venstre side af vejen, det vil du få en bøde for herhjemme.
Det var bedre at kopiere det, end at tillade voksne mænd at bruge små tøser som fødetelte.

Ville min umyndige datter have en meget ældre mand til at sove og bo hos hende, så kommer det ikke til at forgå i stilhed.Nu er hun heldigvis en fornuft  pige der ikke opsøger den slags problemer.

Teenagere skal uddanne sig, morer sig, ikke rende og lege far,mor og børn. Det når de når der etablere,og har noget at byde et barn.
« Senest Redigeret: Maj 27, 2017, 07:40:57 am af sekundar »

sekundar

• Gæst
« Svar #6 Dato: Maj 27, 2017, 07:42:55 am »
Assad vil gerne have dem

Mon de så myldre derned, nu de er inviteret, eller tager man kun imod, når der venter et velfærdssamfund med gratis penge for tid og evighed.

Joy O

• Gæst
« Svar #7 Dato: Maj 27, 2017, 09:25:25 am »

Jeg er enig om DF, de er blevet til en forvirret og hovedløs parti som stadigvæk står udenfor regeringen. Deres mærkesager overtaget af Inger Støj, for resten også uden succes.

Stemmen på de DP derimod er en stem på et halvt religiøst taberparti, og partiet skulle seriøst overveje om at flytte til Ungarn.
Nyd vejret

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Maj 27, 2017, 09:32:26 am »
En af mine meget gode venner, var så "uheldig" at gøre en pige på 16-år gravid, min ven var en mand af sit ord, så de søgte "kongebrev", fik det og blev gift, de har levet lykkeligt sammen nu i over 50-år og har fået 4- børn sammen.

Begge er 100% danske og de er en mønster familie for alle, ren kærlighed fra morgen til aften, kys og kram hver eneste dag.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Ja heldigvis ved vi hvor vi har Martin Henriksen ...
« Svar #9 Dato: Maj 27, 2017, 10:39:01 am »
Dansk Folkeparti og Martin Henriksen går ind for lov og orden, ikke mindst når det gælder mennesker af fremmed herkomst, men når en minister Støjberg bryder loven, gælder helt andre regler, for " vi kan jo ikke lide barnebrude", uagtet at af de omtalte 34 "barnebrude", var kun 2 af dem 14 år, og af de resterende 32 var 6 af pigerne 15 år. Tilbage har vi 26 piger på 16 og 17 år, som var gift med en mand i alderen 17-30 år.

Nu var jeg ganske vist ikke overlykkelig dengang, min 15-årige datter kunne fortælle mig, at hun var gravid, og hun endte da heller ikke som "barnebrud", men jeg må tilstå, at jeg lagde hus til både far, mor og barn i et års tid eller mere.

Hvorom alting er, så er ægteskabsalderen her i landet 18 år, men der er mulighed for at få dispensation.
Derudover er den seksuelle lavalder, også her i landet 15 år. Så man har helt lovligt og legalt mulighed for at lave børn som 15 årig, bare man ikke gifter sig med manden. I gamle dage blev det i øvrigt benævnt som uægte børn.

Jamen så kan jeg jo kun konkludere at du går ind for barnebrude?? ... :ermm:

Sødsuppe-Danmark kan jo helt sikkert finde en Undskyldning, du er et eksempel på det ... :ermm:
« Senest Redigeret: Maj 27, 2017, 10:41:02 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

sekundar

• Gæst
Sv: Ja heldigvis ved vi hvor vi har Martin Henriksen ...
« Svar #10 Dato: Maj 27, 2017, 10:44:40 am »

Sødsuppe-Danmark kan jo helt sikkert finde en Undskyldning, du er et eksempel på det ... :ermm:

Ja, det ligner til forveksling,anstændig forældre vil råde pigebarnet til at få en abort, istedet for at ødelægge hele ungdommen med et barn.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.2%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Maj 27, 2017, 10:48:36 am »

Jeg ved ikke, hvordan du forholder dig til stater, hvor Danmarks regler bliver anset for at medføre "barnebrude"?

(For der er en hel del lande, hvor man skal være 21 eller endda 22 år for at blive gift.)

Mener du, at det er Gudsbestemt, at lige præcist 18 år er den helt rigtige alder?
« Senest Redigeret: Maj 27, 2017, 10:54:25 am af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Maj 27, 2017, 10:59:40 am »
Anklager ... Jeg har ikke taget Gud med på råd her men den sunde fornuft, børn skal have lov at være børn så længe de kan, det kan vi vel blive enige om ... :ermm:

18 År er kun lige på tærskelen af voksenlivet, stod det til mig skulle grænsen sættes til det 21 År ... Det skulle stemmeret i øvrigt også ... :ahappy:
« Senest Redigeret: Maj 27, 2017, 11:06:27 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.2%
    • Vis profil
Så har jeg lige et tillægsspørgsmål
« Svar #13 Dato: Maj 27, 2017, 11:27:37 am »
Anklager ... Jeg har ikke taget Gud med på råd her men den sunde fornuft, børn skal have lov at være børn så længe de kan, det kan vi vel blive enige om ... :ermm:

18 År er kun lige på tærskelen af voksenlivet, stod det til mig skulle grænsen sættes til det 21 År ... Det skulle stemmeret i øvrigt også ... :ahappy:

Det er klar tale, som jeg kan forstå.

Hvordan skal Danmark så forholde sig til skotter, som er blevet gift som 16 - eller 17 årige?

Skal deres ægteskab anerkendes i Danmark, hvis de flytter hertil?

- og bør 20 årige danskeres ægteskab anerkendes i lande, hvor man skal være 21 år for at blive gift?

Offline Lunavecchia (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.6%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Maj 27, 2017, 11:47:43 am »

Ja, det ligner til forveksling,anstændig forældre vil råde pigebarnet til at få en abort, istedet for at ødelægge hele ungdommen med et barn.

Hvem siger, hun fik ødelagt hele ungdommen med et barn?
Ganske vist kunne hun ikke gå i byen og drikke sig i hegnet flere gange om ugen, men derfor kan man vel nok have en god ungdom. I øvrigt fik hun en uddannelse og et godt job.

Tidligere var ægteskabsalderen i øvrigt 16 år for piger herhjemme, og børn blev regnet for voksne, når de var konfirmeret... ikke at jeg ønsker, vi skal tilbage til den tid.

I'm a Troll