Forfatter Emne: Reklame. :-)  (Læst 459 gange)

Offline Me (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
Reklame. :-)
« Dato: Maj 26, 2017, 05:15:14 pm »
Her er lidt reklame som jeg har lavet. :smile:

« Senest Redigeret: Maj 26, 2017, 05:17:20 pm af Me »
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Baldr

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Mand
  • Kvæg dør, slægtninge dør. Hver mand er dødelig.
    • Vis profil
Sv: Reklame. :-)
« Svar #1 Dato: Maj 26, 2017, 05:26:35 pm »
Godt arbejde. Er dog ikke sikker på at DD.dk er i en stand hvor vi bør reklamere for den ;)
Og dog, med den øgede tilgang af "fake profiler" ser det ud til at der er ved at komme noget balance herinde :)
"En omrejsende skal aldrig rejse ubevæbnet men have sine våben klar. Han ved aldrig når han behøver et spyd, eller hvad ondskab han møder på sin vej."

Joy O

• Gæst
« Svar #2 Dato: Maj 26, 2017, 06:45:22 pm »
Her er lidt reklame som jeg har lavet. :smile:

Flot lavet Me, men forventer intet mindre fra dig.
Bare en lille ting du fik kopierede og som jeg synes er lidt irriterede, og dette er uret som vises hvornår et indlæg er besvaret/lavet, nu vises de som 06.45
Kan du ikke lige .o) 

Joy O

• Gæst
« Svar #3 Dato: Maj 26, 2017, 06:48:43 pm »
Godt arbejde. Er dog ikke sikker på at DD.dk er i en stand hvor vi bør reklamere for den ;)
Og dog, med den øgede tilgang af "fake profiler" ser det ud til at der er ved at komme noget balance herinde :)

Hvid der er fake profiller herinde, er du sku de eneste ægte, dersom du lagte din ægte (egen) navn herinde.
Eller har jeg taget fejl? :=)

Offline Baldr

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Mand
  • Kvæg dør, slægtninge dør. Hver mand er dødelig.
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Maj 26, 2017, 06:54:57 pm »

Hvid der er fake profiller herinde, er du sku de eneste ægte, dersom du lagte din ægte (egen) navn herinde.

Det er en falsk facebook profil, og et falsk brugernavn jeg har brugt de sidste 20 år :(
Vi er allesammen en og samme profil... Så det er lidt ironisk at jeg svare mig selv lige nu...
"En omrejsende skal aldrig rejse ubevæbnet men have sine våben klar. Han ved aldrig når han behøver et spyd, eller hvad ondskab han møder på sin vej."

Joy O

• Gæst
« Svar #5 Dato: Maj 26, 2017, 08:30:43 pm »

Det er en falsk facebook profil, og et falsk brugernavn jeg har brugt de sidste 20 år :(
Vi er allesammen en og samme profil... Så det er lidt ironisk at jeg svare mig selv lige nu...

Satans, næsten som vi er gift, .o)