Forfatter Emne: Jeg sletter min profil hvis det er en vantro  (Læst 3639 gange)

Joy O

• Gæst
Sv: Jeg sletter min profil hvis det er en vantro
« Svar #30 Dato: Maj 24, 2017, 09:27:59 pm »
Joy O (joJO):
Citér
Ah, Luna, på en bestemt måde kan jeg opfatte det positivt ,o)
Jeg er selv en af dem som kan læse ord forkert, og gør det ofte på de forkerte tidspunkter
,o(
Nu hvor profil knæpperi igen er i fokus, over alt andet, kan jeg meddele at jeg fra min iPod ikke kan slette mit profil, på en bestemt måde gør det de lange ventetimer ikke ringere.
Men jeg vil måske gøre en indsats om par uge, hvis alt går vel!

Hvinende rotter i dødsdroomræs hen over blødpoolen med red label-næsen lige i vejret!! Brrrrrrrrrrn    :connie_22:

En kæmpe profil afsløring, og SÅ er DD rødt glødende, jeg bukker og takker ,o)
Men det var nu Debatsvinet først, Nach rechts

Front Helle

• Gæst
« Svar #31 Dato: Maj 24, 2017, 09:29:09 pm »
DerRudi:
Citér
Hvinende rotter i dødsdroomræs hen over blødpoolen med red label-næsen lige i vejret!! Brrrrrrrrrrn    :connie_22:

:girl_wink:   :l_moto:   :JC-hysterical:   :JC_doubleup:

Joy O

• Gæst
« Svar #32 Dato: Maj 24, 2017, 09:44:06 pm »
DerRudi:
Citér

:girl_wink:   :l_moto:   :JC-hysterical:   :JC_doubleup:

Kun fattige drukkenbolte drikker Red Label, cheerio Sofie.

Og også til dig, jeg takker og bukker, Jeg kunne (næsten), ikke klare presset ret længere ,o(
Nu hvor sandheden er kommet frem føler jeg det som om et tungt last er løftet fra min skulder.

Jeg sidder dog stadigvæk og måber, hvordan i alverden kunne i gennemskue min alias.
Vil du afsløre hvor jeg lavede fejl, please.

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Maj 24, 2017, 10:18:36 pm »

Grammatikken er ikke det samme i Holland som her i Danmark.  :smile:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Joy O

• Gæst
« Svar #34 Dato: Maj 24, 2017, 10:24:24 pm »

Grammatikken er ikke det samme i Holland som her i Danmark.  :smile:

Der er bare et mindre problem Me, jeg har aldrig lært grammatik i Holland, og selvom jeg taler sproget rimeligt godt, vil skrive det gøre ondt på alle ,o)

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Maj 24, 2017, 10:28:26 pm »
Der er altid noget der smutter igennem. :smile:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    46.6%
  • Country: 00
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Maj 25, 2017, 02:44:03 am »
Om jeg begriber, hvorfor nogen hele tiden forsvarer terror ........................................................

Terroristerne vil have opmærksomhed. Du giver dem denne opmærksomhed. altså rende du terroristernes ærinde.

Citér
.......................................og flytter fokus fra emnet. er det af skræk / frygt .. tør I ikke se virkeligheden i øjnene ?

Hvilken virkelighed er der at se i øjnene? At risikoen for at blive ramt af terror er minimal i forhold til hvad vi ellers omgiver os med?

Vi mangler satdigt at få spar på hvorfor terrorofres død skulle være specielt mere tragiske end de øvrige 170 000 dødsfald der sker i verden hver dag.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Maj 25, 2017, 07:31:47 am »
Carlo... "så når nu folk dør - enten af sygdom eller af ælde, hver dag.. når nogen sulter eller bliver kørt over af en bil, så skidt da med, om islamisterne  overtager verden."  :bad:

Hvis det var en af dine..nu ved jeg ikke, om du har børn/børnebørn - men tror du det hjælper forældrene der mistede et barn, eller et barn der mistede sin mor eller far... skal vi bare fortælle, at "der dør jo så mange, hver dag" ?

Før ISLAM kom til Europa, kunne vi trygt rejse til fredelige lande, uden at risikere at blive bombet.

Nu ved vi ikke, hvor der er fredeligt længere, det kan ske hvor som helst, og terroristerne gør det ikke kun, for at få opmærksomhed, nej de gør det for at tage magten i verden !!!

Og de skal stoppes !!

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Maj 25, 2017, 08:38:06 am »

Postet af: lyjse
« Dato: I dag ved 07:31:47 am »

Indsæt -: (del)
Citér
Før ISLAM kom til Europa, kunne vi trygt rejse til fredelige lande, uden at risikere at blive bombet.

Nu ved vi ikke, hvor der er fredeligt længere, det kan ske hvor som helst, og terroristerne gør det ikke kun, for at få opmærksomhed, nej de gør det for at tage magten i verden !!!

Og de skal stoppes !!

Fa.... lyjse helt enig! :skull:

Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Baldr

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Kvæg dør, slægtninge dør. Hver mand er dødelig.
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: Maj 25, 2017, 09:39:36 am »
Carlo har sådan set en udmærket pointe. (Der dør f.eks. langt flere ved ulykker og selvmord end der gør ved vold (1800 mod 70 ca.) Dog forholder han sig ikke til at man kan gøre noget ved de fleste dødsårsager hvis man vil beskytte sig mod f.eks. biluheld. (du kan sagten minimere chancen for at være involveret i et uheld.) cancer, alkohol og hunde angreb? Hvorimod terror er en mere uhåndgribelig størrelse, den kan komme når du kører i bus, er på vej i tivoli med dine små, eller sidder i biffen og ser en film. Dette gør at vores hjerne tolker det som en større trussel end det er, og derfor også overreagere når vi skal "forsvare" os imod den.
Det rationalle menneske vil så hurtigt se at vi ikke kan forsvare os ud af terror, ressourcerne der skal bruges er for store, effekten er minimal eller ren symbolsk. 
"En omrejsende skal aldrig rejse ubevæbnet men have sine våben klar. Han ved aldrig når han behøver et spyd, eller hvad ondskab han møder på sin vej."

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Carlo kan IKKE stille det op på den måde ...
« Svar #40 Dato: Maj 25, 2017, 10:25:14 am »
Carlo har sådan set en udmærket pointe. (Der dør f.eks. langt flere ved ulykker og selvmord end der gør ved vold (1800 mod 70 ca.) Dog forholder han sig ikke til at man kan gøre noget ved de fleste dødsårsager hvis man vil beskytte sig mod f.eks. biluheld. (du kan sagten minimere chancen for at være involveret i et uheld.) cancer, alkohol og hunde angreb? Hvorimod terror er en mere uhåndgribelig størrelse, den kan komme når du kører i bus, er på vej i tivoli med dine små, eller sidder i biffen og ser en film. Dette gør at vores hjerne tolker det som en større trussel end det er, og derfor også overreagere når vi skal "forsvare" os imod den.
Det rationalle menneske vil så hurtigt se at vi ikke kan forsvare os ud af terror, ressourcerne der skal bruges er for store, effekten er minimal eller ren symbolsk.

Pis at fyre af ... De mennesker der dør af Ulykker og sygdom kan vi jo ikke gøre ret meget for at hjælpe meen det kan vi Mht. de terrorister der planlægger mere død og Ulykke her i Verden ... :ermm:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Baldr

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Carlo kan IKKE stille det op på den måde ...
« Svar #41 Dato: Maj 25, 2017, 10:33:49 am »

Pis at fyre af ... De mennesker der dør af Ulykker og sygdom kan vi jo ikke gøre ret meget for at hjælpe meen det kan vi Mht. de terrorister der planlægger mere død og Ulykke her i Verden ... :ermm:

Hvordan tolker du lige det?
Hvad er pis? Hvem har sagt at vi ikke skal gøre noget?
Men hvis du tror, indskrænkning af kernefriheder, mere kontrol, overvågning og sikkerhed er løsningen har du helt misforstået hvor kamppladsen er.
"En omrejsende skal aldrig rejse ubevæbnet men have sine våben klar. Han ved aldrig når han behøver et spyd, eller hvad ondskab han møder på sin vej."

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: Maj 25, 2017, 11:06:21 am »
Men hvis du tror, indskrænkning af kernefriheder, mere kontrol, overvågning og sikkerhed er løsningen har du helt misforstået hvor kamppladsen er.

Balder eller hvad du nu kalder dig, Vi er oppe imod mennesker der er total skånselsløse i deres Religionsvanvid INGEN Pædagogik hjælper her ... Mere kontrol, overvågning og sikkerhed forebygger også andre forbrydelser så det har jeg intet imod ... :ermm:

Som jeg nævnte i ovenstående indlæg kan man ikke sammenligne de to "størrelser" ... Der er for mange her der lægger "røgslør" ud for at pointere at Ulykker og sygdom overvejende er den største dræber, er du en´ af dem ?? ... :ermm:

Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Baldr

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: Maj 25, 2017, 11:22:22 am »

Balder eller hvad du nu kalder dig, Vi er oppe imod mennesker der er total skånselsløse i deres Religionsvanvid INGEN Pædagogik hjælper her ... Mere kontrol, overvågning og sikkerhed forebygger også andre forbrydelser så det har jeg intet imod ... :ermm:

Som jeg nævnte i ovenstående indlæg kan man ikke sammenligne de to "størrelser" ... Der er for mange her der lægger "røgslør" ud for at pointere at Ulykker og sygdom overvejende er den største dræber, er du en´ af dem ?? ... :ermm:

At du har brug for at dele verden op i dualiteter må stå for din egen regning. (Enten er jeg med dig, eller også er jeg imod dig?)
Det er vigtigt at vi forholder os rationelt til en trussel og agere hensigtsmæssigt og formålstjenstligt.
F.eks. er mange bange for hajer, men den største trussel mod hajer er jo mennesket. Det er en irrationel angst.

Jeg siger at vi skal gøre noget, og jeg syntes også det er ret klart hvad der skal gøres, dog jeg mener ikke at vi skal mure os inde og bygge bunkere for et bekæmpe en friheds-undertrykkende ideologi. Det er lige præcis det fundamentalisterne ønsker, at vi indskrænker de friheder som truer deres eksistens.

Den altovervejende grund til at vi havde det samfund vi havde, var baseret på den natur vores forfædre boede i, kombineret med at tillid og ikke-aggression var langt bedre for vores overlevelses-chancer her på den nordlige halvkugle. Den tillids-baseret tilgang til mine nærmeste, skal ikke trues fordi der er nogle mørkemænd på begge fløje der ønsker mere kontrol, mindre frihed og mere undertrykkelse. Jeg ser det som det er; uagtet om det er DP eller ISIL.

Vi er blevet så fragmenteret at jeg ikke længere ser at vi kan finde fælles fodslag, måske vi bare skal dele boet og gå hver til sit?

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: Maj 25, 2017, 01:14:12 pm »
Carlo... "så når nu folk dør - enten af sygdom eller af ælde, hver dag.. når nogen sulter eller bliver kørt over af en bil, så skidt da med, om islamisterne  overtager verden."  :bad:

Hvis det var en af dine..nu ved jeg ikke, om du har børn/børnebørn - men tror du det hjælper forældrene der mistede et barn, eller et barn der mistede sin mor eller far... skal vi bare fortælle, at "der dør jo så mange, hver dag" ?

Og de skal stoppes !!

Det sker ikke i det iSLAMfrie Polen. Polen eller Ungarn er et godt land at tage på ferie til
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti