Forfatter Emne: Jeg sletter min profil hvis det er en vantro  (Læst 3638 gange)

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Jeg sletter min profil hvis det er en vantro
« Svar #15 Dato: Maj 23, 2017, 06:42:46 pm »
Løsningen er flere koranklodser. Det skal nok virke
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

sekundar

• Gæst
« Svar #16 Dato: Maj 23, 2017, 06:59:11 pm »
22 dræbt og 59 såret.

http://ekstrabladet.dk/112/overblik-muligt-terrorangreb-ved-teen-koncert-22-draebt-og-59-saaret/6677584

:dash2:

Det behøver du så ikke.
22-year-old Salman Abedi, er den skyldige, men de færreste troede vel den var en englænder.
Han kommer heldigvis ikke til at formere sig.

Joy O

• Gæst
« Svar #17 Dato: Maj 23, 2017, 07:05:15 pm »
22 dræbt og 59 såret.

http://ekstrabladet.dk/112/overblik-muligt-terrorangreb-ved-teen-koncert-22-draebt-og-59-saaret/6677584

Det behøver du så ikke.
22-year-old Salman Abedi, er den skyldige, men de færreste troede vel den var en englænder.

Se hvor forskelligt vi er.
Jeg kunne godt leve med lidt kontrolleret formering, men uden så mange døde.

sekundar

• Gæst
« Svar #18 Dato: Maj 23, 2017, 07:08:47 pm »
22 dræbt og 59 såret.

Det behøver du så ikke.

Nu blev han desværre ikke kvalt i fødselen, selv om det er været den ideale løsning.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Maj 24, 2017, 09:04:17 am »

Postet af: sekundar
« Dato: Maj 23, 2017, 07:08:47 pm »

Indsæt -:-
Citér

Enig - foreslår UK OG Tyskland OG Frankrig alle starter med at ""Tynde ud"" i den islamistiske befolkning - på den eller anden måde - den mest virkningsfulde, må de enkelte lande selv finde ud af  :morpheus: :orc: :paladin:

Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Maj 24, 2017, 04:38:40 pm »
Joy O...

Citér
Smukt og rørende
Men du får din hævn, alene dette forår vil over en million børn med Muslimsk baggrund dø af sult.
Skulle du ønske dette, har jeg et link.
Håber du kan klare katastrofen uden at tude.

Jeg er faktisk chokeret over din indstilling til islamisk terror  :angry: "når nu der dør børn i muslimske lande, af sult... så er det helt ok, at muslimerne smider bomber i Europa " :bad:

Er det ikke det du "siger" ?

Hvorfor dør muslimske børn af sult .. er det forældrenes skyld.. vil de hellere slås og bekæmpe hinanden.. ja muslimerne slår hinanden ihjel (sunni- og shia-muslimer) og de spreder deres had, i hele verden !!

Om jeg begriber, hvorfor nogen hele tiden forsvarer terror og flytter fokus fra emnet. er det af skræk / frygt .. tør I ikke se virkeligheden i øjnene ?

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Maj 24, 2017, 05:00:42 pm »
Lyjse skrev:

Om jeg begriber, hvorfor nogen hele tiden forsvarer terror og flytter fokus fra emnet. er det af skræk / frygt .. tør I ikke se virkeligheden i øjnene ?

Det er "joJO" der er bag den nye Profil: "Joy O" ... Du kender jo hans meninger om de fremmede og om indvandringen ... :ermm:
« Senest Redigeret: Maj 24, 2017, 05:11:29 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Joy O

• Gæst
« Svar #22 Dato: Maj 24, 2017, 05:28:38 pm »
Lyjse skrev:

Det er "joJO" der er bag den nye Profil: "Joy O" ... Du kender jo hans meninger om de fremmede og om indvandringen ... :ermm:

Nej føj da, det kan ikke være rigtigt, at jeg alene skal stå til ansvar for flytte fokus fra vores elskede fremmede.
Var for resten en lille tur i sauna i dag, noget som jeg holder meget af og gør mindst 3 gange om ugen, og hvad tror du, imellem alle grise farvede sat hele tre Muslim typer, puuha, jeg fik det godt nok varm.

Og du får også en like for din detektiv arbejde, flot flot klaret Debatsvinet, det kom den her gang virkeligt bag på mig ,o)

Tørresnoren

• Gæst
« Svar #23 Dato: Maj 24, 2017, 05:34:05 pm »

Snart skal der være fest på debatten..!  :alc:

- om kun TRE gange ka' det kære væsen nemlig holde 25-profils jubilæum hér på debatten..  :big_grin:

- såee... - gør jer klar til sølv-party i løbet af den kommende uge..  :Laie_94: :Laie_16: :LaieA_050:

Joy O

• Gæst
« Svar #24 Dato: Maj 24, 2017, 06:06:39 pm »

Snart skal der være fest på debatten..!  :alc:

- om kun TRE gange ka' det kære væsen nemlig holde 25-profils jubilæum hér på debatten..  :big_grin:

- såee... - gør jer klar til sølv-party i løbet af den kommende uge..  :Laie_94: :Laie_16: :LaieA_050:

Jeg føler mig lidt ydmyget med så meget opmærksomhed ,o) har jeg virkeligt fortjent dette?

Og lige netop den her gang hvor jeg virkeligt gjørde mig umagen med at holde min sande identitet skjult ,o(
Nah, men for at gøre ret til mine profiller er jeg tættere på de 75 end de 25, ER det ikke utroligt? og så holde styr på de hele.

Nu hvor det fylder så meget i Chat!  og Debat, må jeg gøre en indsats,, den dag hvor nr. 75 kommer til livet. Jeg lover et absolut, umuligt at knække ugennemskueligt profil navn, hvor selv de bedste Sherlocks her bliver testet.

Det bliver vanskeligt med begge Debatsvinet og Tørresnorens erfaring og evner ,o=)
Længe leve DD, Hurra,  ,,       ,,   og så den der fra dybet! 

Joy O

• Gæst
« Svar #25 Dato: Maj 24, 2017, 06:35:24 pm »
Joy O...

Citér
Smukt og rørende
Men du får din hævn, alene dette forår vil over en million børn med Muslimsk baggrund dø af sult.
Skulle du ønske dette, har jeg et link.
Håber du kan klare katastrofen uden at tude.

Jeg er faktisk chokeret over din indstilling til islamisk terror  :angry: "når nu der dør børn i muslimske lande, af sult... så er det helt ok, at muslimerne smider bomber i Europa " :bad:

Er det ikke det du "siger" ?

Hvorfor dør muslimske børn af sult .. er det forældrenes skyld.. vil de hellere slås og bekæmpe hinanden.. ja muslimerne slår hinanden ihjel (sunni- og shia-muslimer) og de spreder deres had, i hele verden !!

Lyjse.
Jeg beklager, mente alle var klar over i samme split sekunden da de så mit profil navn hvem jeg er.

Nej,
s
Som samtlige debattører i den her tråd skrev er jeg de samme, som du aldrig bliver enig med, det har vi nu gjort succesful i over ti år ,o)

Og igen, bare for at være sikker, Nej, jeg kan ikke lide terror, jeg kan faktisk ikke komme i tanken at tage på ferie i de Muslimske lande hvor terror stammer fra.

Når dette er sagt så væmmes jeg om tanken at alle Muslimer holdes gidsel for skøre ekstremistiske terrorrister, og jeg giver at jeg ofte provokerer lidt, (virker ,o). )

Jeg er enig med dig at Muslimer slår hinanden ihjel, men på lige fod med de kristne, vi er ikke spor bedre, vi gør det bare mindre synligt, og helst med vores ultimative våben, "Pengenes magt".

Nu er der med.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Maj 24, 2017, 06:51:59 pm »

Lyjse.
Jeg beklager, mente alle var klar over i samme split sekunden da de så mit profil navn hvem jeg er.
Alle minus Lyjse.
Forvent ikke for meget af de mindre kvikke  :blum:
I'm a Troll

Joy O

• Gæst
« Svar #27 Dato: Maj 24, 2017, 07:25:51 pm »

Lyjse.
Alle minus Lyjse.
Forvent ikke for meget af de mindre kvikke  :blum:

Ah, Luna, på en bestemt måde kan jeg opfatte det positivt ,o)
Jeg er selv en af dem som kan læse ord forkert, og gør det ofte på de forkerte tidspunkter
,o(

Nu hvor profil knæpperi igen er i fokus, over alt andet, kan jeg meddele at jeg fra min iPod ikke kan slette mit profil, på en bestemt måde gør det de lange ventetimer ikke ringere.

Men jeg vil måske gøre en indsats om par uge, hvis alt går vel!
« Senest Redigeret: Maj 24, 2017, 07:35:20 pm af Joy O »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Maj 24, 2017, 07:36:32 pm »
Lyjse skrev:

Tak for oplysningen  :blush: jeg har ikke læst så meget med, i den senere tid, men Gak Gak må da have benyttet sig af stavekontrol..  :bee:
« Senest Redigeret: Maj 24, 2017, 07:38:26 pm af lyjse »

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.4%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Maj 24, 2017, 08:40:31 pm »
Joy O (joJO):
Citér
Ah, Luna, på en bestemt måde kan jeg opfatte det positivt ,o)
Jeg er selv en af dem som kan læse ord forkert, og gør det ofte på de forkerte tidspunkter
,o(
Nu hvor profil knæpperi igen er i fokus, over alt andet, kan jeg meddele at jeg fra min iPod ikke kan slette mit profil, på en bestemt måde gør det de lange ventetimer ikke ringere.
Men jeg vil måske gøre en indsats om par uge, hvis alt går vel!

Hvinende rotter i dødsdroomræs hen over blødpoolen med red label-næsen lige i vejret!! Brrrrrrrrrrn    :connie_22:
"Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Blotteren, stalkeren, narkohandleren og butikstyven Carlo Klam på Din-debat.dk)