Forfatter Emne: Trumps første rejse som præsident  (Læst 1455 gange)

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: Trumps første rejse som præsident
« Svar #15 Dato: Maj 20, 2017, 07:28:29 pm »
Du har ret i dine bekymringer @Debatsvin , men havde vi haft Hillary, så havde vi nu været i krig med Rusland ;)

Her er en kommentar fra Ron Paul om Trumps Saudi besøg, en kommentar som jeg er enig med: http://www.ronpaullibertyreport.com/archives/even-roger-stone-cant-stomach-trumps-saudi-trip
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
Jeg kan altså ikke lide nationalister, men patrioter er ok
« Svar #16 Dato: Maj 21, 2017, 12:16:58 am »
Ja, jeg betaler min skat og laver ikke den store ballade. Men i det mindste prøver jeg at gøre noget. Du derimod prøver at diskreditere nationalister, hvilket er sygt.

Du går ellers så højt op i krig, og nationalister har stået bag to omfattende krige i Europa i hvert århundrede siden 30-årskrigen.

I Danmark har nationalister senest været skyld i at grænsen kom til at gå ved Kongeåen. I forbindelse med grænsespørgsmål har vi næsten ikke haft en klog politiker siden Margrethe 1.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Online Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Jeg kan altså ikke lide nationalister, men patrioter er ok
« Svar #17 Dato: Maj 21, 2017, 12:26:53 am »
Ja, jeg betaler min skat og laver ikke den store ballade. Men i det mindste prøver jeg at gøre noget. Du derimod prøver at diskreditere nationalister, hvilket er sygt.

Du går ellers så højt op i krig, og nationalister har stået bag to omfattende krige i Europa i hvert århundrede siden 30-årskrigen.

I Danmark har nationalister senest været skyld i at grænsen kom til at gå ved Kongeåen. I forbindelse med grænsespørgsmål har vi næsten ikke haft en klog politiker siden Margrethe 1.
Ja 1864 var en katastrofe. Nationalisterne ville have det hele og ikke nøjes med det halve, som de fik tilbudt på et sølvfad. Resultatet var, at de ingenting fik.
Lykkeligvis blev der rettet op på det i det følgende århundrede, men det var så sandelig ikke nationalisternes fortjeneste.
I'm a Troll

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Maj 21, 2017, 09:11:11 am »
Mit problem med Trump er at han er en tøsedreng. Hvis han virkelig ville draine svampen så ville han inføre martial law. Rodrigo Duterte er modsat Trump ikke bange for at inføre martial law hvilket er en af grundene til at jeg har stor repekt for ham. Jo før Trump finder ud af at den eneste måde svampen kan blive drainet på er med at inføre martial law jo hurtigere kommer der martial law i USA. Hvis han ikke infører det så vil Trump blive en 1 term persident da alt for mange af hans største tilhængere vil være skuffet over ham da han ikke har gjort ret meget. Men mit håb er også at jo større chancen er for at Trump bliver impeached jo større chance er der for at Trump infører martial law

http://www.sunstar.com.ph/davao/local-news/2017/05/21/duterte-martial-law-possible-mindanao-543005
Her er en præsident der ikke er bange for at inføre martial law
« Senest Redigeret: Maj 21, 2017, 09:22:08 am af Danskpartisten »
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
Sv: Jeg kan altså ikke li' dig!
« Svar #19 Dato: Maj 21, 2017, 09:44:36 am »
Lunavecchia:
Citér
Ja 1864 var en katastrofe. Nationalisterne ville have det hele og ikke nøjes med det halve, som de fik tilbudt på et sølvfad. Resultatet var, at de ingenting fik.
Lykkeligvis blev der rettet op på det i det følgende århundrede, men det var så sandelig ikke nationalisternes fortjeneste.

Hold kæft, hvor er du ubehagelig at læse, når du rigtig "laver pølser". En bæpølse på et søvfad!    :bad:

PS Der kunne have været "rettet op på det" i 1945. Englænderne sagde vist egentlig "just say where" ang. grænsen, og modstandslederen i Jylland, Jens Toldstrup vilde gerne. Men modstandsbevægelsens majoritet inklusive den svage Christmas Møller skyldte sig at erklære, at 1920-grænsen lå fast.
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
    • Vis profil
Som populist er det barnemad at narre politisk ukorrekte
« Svar #20 Dato: Maj 21, 2017, 09:52:51 am »

Hovedparten af terroristerne bag 911 kom fra Saudi Arabien

Under valgkampen siger Trump, at han vil straffe Saudi Arabien ved at stoppe importen af olie fra landet

Og så virkeligheden - hvor Trump besøger Saudi Arabien som det første land efter valgsejren - et meget hjerteligt besøg

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
    • Vis profil
Nationalisterne var ikke patrioter under krigen
« Svar #21 Dato: Maj 21, 2017, 10:43:08 am »
PS Der kunne have været "rettet op på det" i 1945. Englænderne sagde vist egentlig "just say where" ang. grænsen, og modstandslederen i Jylland, Jens Toldstrup vilde gerne. Men modstandsbevægelsens majoritet inklusive den svage Christmas Møller skyldte sig at erklære, at 1920-grænsen lå fast.

Modstandsbevægelsen og nationalisterne???

Under krigen meldte nationalisterne sig i stort antal til Waffen SS, og jeg har aldrig forstået, hvorfor de ikke var patrioter. Det var ikke overraskende, at de ville bekæmpe kommunismen, men landet var trods alt besat af tyskerne.

En nationalist som DerRudi bruger det tyske bestemte kendeord, og det gamle tyske navn Rudi som dansk debatprofil. Fornemmer man en vis betagelse af Tyskland? og det er ikke Merkels Tyskland, jeg tænker på her.

Dertil kommer de profilbilleder, som DerRudi har valgt. I lang tid havde han et billede af Joachim Peiper, der var var en tysk officer i Waffen-SS under 2. verdenskrig og personlig adjudant for Reichsführer-SS Heinrich Himmler fra november 1940 til august 1941 (Wiki)

Joachim Peiper

DerRudis nuværende profilbillede

Der er også en forbindelse til noget tysk, for det er et billede af to danske soldater, der meldte sig frivilligt til Waffen-SS for at kæmpe på østfronten under krigen.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5663.msg73732#msg73732

I dag propaganderer DerRudi for Danskernes Parti, der er et udbryderparti fra nazisterne i Greve.

DerRudi er også holocaustbenægter

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5830.msg75989#msg75989

Han har hyldet den danske nazist og eftersøgte morder Søren Kam: http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5689.msg74080#msg74080

Søren Kam flankeret af sine to brødre, der også meldte sig frivilligt til Waffen SS

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Maj 21, 2017, 11:06:00 am »
At stille spørgsmål om antallet af døde i gaskammerne i Birkenau gør en til holocaustbenægter? At være skeptisk overfor hvor mange der døde gør ikke en til benægter. Om der døde 1 million eller 500000 i Birkenaulejren er en stor forskel men selvom der måske kun døde 500000 så er det stadigvæk et holocaust. Benægtelse vil sige at Rudi mener at der døde nul i gaskammeret. Er det også benægtelse at sige at der døde 4 millioner i Auschwitz i alt som der stod før?
« Senest Redigeret: Maj 21, 2017, 11:12:00 am af Danskpartisten »
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Fortidens og nutidens nationalister
« Svar #23 Dato: Maj 21, 2017, 11:33:56 am »

Vi er nogle borgere som ser at masseindvandringen bliver en katastrofe. Vi vil bevare europas oprindelige nationer, derved er vi i familie med nationalismen. Du har nemlig ret i at gammelnationalismen har ført til krig. Men nu er situationen helt anderledes, mit mål er at smide de farvede ud, så vi kan få ro og stabilitet i Vesten, vi skal ikke tilbage til indbyrdes krige.  :smile1: Så måske vi burde kaldes for noget helt nyt end nationalister.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
    • Vis profil
Falsk problemstilling
« Svar #24 Dato: Maj 21, 2017, 11:45:48 am »

Vi er nogle borgere som ser at masseindvandringen bliver en katastrofe. Vi vil bevare europas oprindelige nationer, derved er vi i familie med nationalismen. Du har nemlig ret i at gammelnationalismen har ført til krig. Men nu er situationen helt anderledes, mit mål er at smide de farvede ud, så vi kan få ro og stabilitet i Vesten, vi skal ikke tilbage til indbyrdes krige.  :smile1: Så måske vi burde kaldes for noget helt nyt end nationalister.

Ja - men at se masseindvandringen som en kommende katastrofe er nationalisterne langt fra ene om.

Derfor er det en pseudo-problemstilling - nationalisme står for noget andet.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
    • Vis profil
Om antallet af døde i gaskamrene
« Svar #25 Dato: Maj 21, 2017, 11:51:47 am »
At stille spørgsmål om antallet af døde i gaskammerne i Birkenau gør en til holocaustbenægter?

Ja - sådan er det!

Meningen med at gå så højt op i det så mange år efter, er at fortælle: "... nazisterne var ikke så slemme alligevel" - og det kan man ud af det faktum, at antallet af døde i gaskamrene pr. definition bliver anset for at være (meget) lavere ...
« Senest Redigeret: Maj 21, 2017, 12:09:14 pm af Anklageren »

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Om antallet af døde i gaskamrene
« Svar #26 Dato: Maj 21, 2017, 12:52:57 pm »
At stille spørgsmål om antallet af døde i gaskammerne i Birkenau gør en til holocaustbenægter?

Ja - sådan er det!

Meningen med at gå så højt op i det så mange år efter, er at fortælle: "... nazisterne var ikke så slemme alligevel" - og det kan man ud af det faktum, at antallet af døde i gaskamrene pr. definition bliver anset for at være (meget) lavere ...
Eller også er de ligeglad med politisk korrekthed og bare vil vide sandheden. Hvad med de jøder som siger at der ikke døde 5 millioner ikke-jøder er de også holocaustbenægtere?
http://www.jta.org/2017/01/31/news-opinion/united-states/remember-the-11-million-why-an-inflated-victims-tally-irks-holocaust-historians
Du kan ikke sige at JTA er en nynazistisk side på nogen måde men de er vel også benægtere? Og hvis 5 millioner tallet er løgn hvorfor skulle 6 millioner tallet så være 100% sandt?
« Senest Redigeret: Maj 21, 2017, 01:00:18 pm af Danskpartisten »

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
    • Vis profil
Jeg var der ikke
« Svar #27 Dato: Maj 21, 2017, 01:00:47 pm »
Eller også er de ligeglad med politisk korrekthed og bare vil vide sandheden. Hvad med de jøder som siger at der ikke døde 5 millioner ikke-jøder er de også holocaustbenægtere?
http://www.jta.org/2017/01/31/news-opinion/united-states/remember-the-11-million-why-an-inflated-victims-tally-irks-holocaust-historians
Du kan ikke sige at JTA er en nynazistisk side på nogen måde men de er vel også benægtere? Og hvis 5 millioner tallet er løgn hvorfor skulle 6 millioner tallet så være 100% sandt?

Jeg finder ikke spørgsmålet interessant.

Jeg tror på at holocaust virkelig fandt sted med gasning af de svageste fanger, som ikke længere kunne arbejde - og det er det vigtigste for mig.

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Maj 21, 2017, 01:06:15 pm »
Jeg tror også på gasning men du siger at det er benægtelse hvis jeg ikke tror at der bliv gasset færre end hvad mange tror på

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Maj 21, 2017, 01:32:00 pm »
Jeg tror også på gasning men du siger at det er benægtelse hvis jeg ikke tror at der bliv gasset færre end hvad mange tror på

Ja - men nu modsiger du dig selv.

Prøv lige at genovervej: "... hvis jeg ikke tror at der bliv gasset færre end hvad mange tror på"  :smile1: