Diverse > Fra mig til dig

Den rigtige Politisk Ukorrekt er tilbage

(1/2) > >>

PU:
Nej til sammensværgelsesteorier og reptilians, her kommer en analytisk og snusfornuftig tilgang til nutidens mange spørgsmål.

Jeg fik 3 døgns karantæne på facebook for at kalde sorte for negere, så måske har jeg en fremtid på din-debat  :big_grin:

Synes det er synd at der er langt imellem de gode debatter, det vil jeg prøve at ændre på. 

Tørresnoren:

--- Citat fra: PU efter Maj 18, 2017, 10:10:37 pm ---Nej til sammensværgelsesteorier og reptilians, her kommer en analytisk og snusfornuftig tilgang til nutidens mange spørgsmål.

Jeg fik 3 døgns karantæne på facebook for at kalde sorte for negere, så måske har jeg en fremtid på din-debat  :big_grin:

Synes det er synd at der er langt imellem de gode debatter, det vil jeg prøve at ændre på.

--- Afslutning på citat ---

SIG mig liiige en gang, PU...!  :mamba:

- nu kommer du vel for pokker ikke og forsøger at bilde mig ind, at der så slet ikke FINDES overmennesker med gede-pupiller, hugtænder og skæl over hele kroppen...?  :ohmy:

Og for lissom at ta' alle småkagerne fra mig.. - så ER det måske slet ikke Illuminati, NWO og Frimurerne der styrer hele lortet..?

Månelandingerne BLEV måske virkeligt foretaget.. - og slet ikke bare optaget i et studie i Area 51..?  :hyper:

- og det VAR faktisk rigtige fly der fløj ind i WTC-Towers, og slet ikke 'manipulerede filmoptagelser' alligevel...?

Neeiiiij, far er skuffet..!  :ermm:

:big_grin: :blum:

Carlo:

--- Citat fra: Tørresnoren efter Maj 19, 2017, 04:42:41 am ---SIG mig liiige en gang, PU...!  :mamba:

Der er to profiler. Der er "Politisk ukorrekt" med reptiler og alt det der. Og så er der "PU", som er en helt anden.

Tørresnoren:

--- Citat fra: Carlo efter Maj 19, 2017, 05:18:37 am ---
--- Citat fra: Tørresnoren efter Maj 19, 2017, 04:42:41 am ---SIG mig liiige en gang, PU...!  :mamba:

Der er to profiler. Der er "Politisk ukorrekt" med reptiler og alt det der. Og så er der "PU", som er en helt anden.

DEN er jeg HELT med på, Carlo.. :smile1: - den rigtige 'PU' har heldigvis et noget mere realistisk forhold til øgler, konspirationsteorier og snigende trusler - både fra det ydre rum og det ovale værelse.. :big_grin:

Debatsvinet:

--- Citat fra: Tørresnoren efter Maj 19, 2017, 08:08:48 am ---
DEN er jeg HELT med på, Carlo.. :smile1: - den rigtige 'PU' har heldigvis et noget mere realistisk forhold til øgler, konspirationsteorier og snigende trusler - både fra det ydre rum og det ovale værelse.. :big_grin:

Der er mange slags "Pu" ... Hvad med denne Skumversion ?? ...  :big_grin:

Eller kan denne også bruges ?? ... :ahappy:

Der er ikke mange Øgler i det heller ...  :smile1:

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version