Forfatter Emne: Bannet islamhåndlanger håner GuBBi på andet forum  (Læst 336 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Bannet islamhåndlanger håner GuBBi på andet forum
« Dato: Maj 17, 2017, 10:41:44 pm »
Det er så sjældent, jeg kigger ind på SOL-debat. Men i dag så jeg, at jeg havde fået en hilsen fra en gammel fjende, som officielt er bannet herinde på Din-debat indtil september. Dette sidste er han/hun fløjtende ligeglad med, da vedkommende kan forsikre mig, at han/hun har to profiler her på dette forum.

"Du kan ikke gøre det fjerneste ved, at jeg har to profiler på din-debat - og Gubbi har jo flere gange meldt ud, at han ikke tror på, at jeg også har Anklager-profilen, så du har hele systemet mod dig. Du kan med andre ord lige så godt give op, du får mig ikke ud fra din-debat."

https://sol.dk/debat/danskerne-er-blevet-kede-af-bruge-dannebrog

Det skal nok passe. Din-debats store brugerflertal - som nok ellers gerne var helt fri for personen - må nok indstille sig på, at Din-debat-systemet, som det er nu, ikke kan gøre noget ved sådanne provokatører. Personen  :aww: :Cherna_29: kan deltage alt det, vedkommende ønsker. (Blot ikke under et bestemt navn.) Og så er en banning jo ret ligegyldig.

Men siger det ikke meget om netop den person, sådan ligefrem at håne og grine af Din-debats og GuBBis system?

« Senest Redigeret: Maj 17, 2017, 11:03:25 pm af DerRudi »
Manner, Manner!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    95%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Bannet islamhåndlanger håner GuBBi på andet forum
« Svar #1 Dato: Maj 18, 2017, 12:58:08 am »
Det siger rigtig - rigtig . meget om dig, at du stoler på Tigermanden som sandhedsvidne  :yes:

Han har ellers røvet dig flere gange  :smile1:
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Debat

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Bannet islamhåndlanger håner GuBBi på andet forum
« Svar #2 Dato: Maj 18, 2017, 09:36:40 am »
Det er for dumt at tro på noget af det trollen skriver.