Forfatter Emne: Sigøjnere overskider alt - svin!  (Læst 696 gange)

Offline DF-112 (OP)

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sigøjnere overskider alt - svin!
« Dato: Maj 16, 2017, 12:43:06 pm »
Udenlandske hjemløse er nu så massivt til stede i gadebilledet i København, at Trinitatis Kirke ved Rundetårn har taget et drastisk skridt. De hjemløses afføring flere steder ved døre og redskabsrum er en sundhedsrisiko for de ansatte. Så nu har meningshedsrådet indført et vaccinationsprogram mod smittefarlige sygdomme.

https://www.tv2lorry.dk/artikel/kirkeplads-er-toilet-romaer-nu-er-personalet-vaccineret

Det er jo bare KULTURBERIGELSE..............Plads til alle og højt til loftet!
 :bad: :bad: :bad:

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Sigøjnere overskider alt - svin!
« Svar #1 Dato: Maj 16, 2017, 02:03:39 pm »
Ja, det er da klamt. Men et problem er jo, at offentlige toiletter landet over lukkes ét efter ét. Det synes jeg ikke er særligt smart. Hvad forventer man lige, når alle offentlige toiletter lukkes? At folk bare kan holde sig i dagevis?
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Online Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Maj 16, 2017, 02:25:07 pm »
Politisk Korrekt, helt enig.
Forleden læste jeg en artikel om, at Ældresagen klager over, at der er for få offentlige toiletter i København. Ganske vist er der et utal af caféer og andet godt, men de er selvfølgelig ikke interesserede i, at folk kommer fra gaden og benytter deres toiletter uden at købe noget.
I'm a Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Maj 16, 2017, 02:39:52 pm »
Politisk Korrekt, helt enig.
Forleden læste jeg en artikel om, at Ældresagen klager over, at der er for få offentlige toiletter i København. Ganske vist er der et utal af caféer og andet godt, men de er selvfølgelig ikke interesserede i, at folk kommer fra gaden og benytter deres toiletter uden at købe noget.

Ja, her i Aalborg kan jeg ikke komme i tanker om mere end tre offentlige toiletter i hele byen. Måske er der flere, men jeg kender kun til tre. Og hvis folk så er trængende, kan man ikke forvente, at de skal bruge en halv time på at finde ud af, hvor det ene eller to ligger, især hvis de ikke er kendte i byen.

I Kbh. er der vist heller ikke så mange tilbage. Der er ét ved Banegården, ét ved Rådhuspladsen, ét i Kongens Have. Nå ja, så vidt jeg husker er der også et (lidt uhumsk) toilet i Fælledparken. Så har jeg svært ved at komme i tanker om flere. Ikke at der ikke ér flere, men igen skal man vide, hvor de ligger for at finde frem til dem. Og er man trængende, har man ikke overskud og tid til det.

Jeg synes stadig det er noget griseri, det der nævnes af trådstarter. Men som sagt gør man det heller ikke nemt for f.eks. hjemløse at få gjort toiletbesøg, når det ene offentlige toilet lukkes efter det andet. Ja, jeg ved godt, at man undskylder det med hærværk, for mange narkomaner, for mange sexdyrkere o.s.v. Men så kan man jo bare lave nogle pæne betalingstoiletter, ligesom i Tyskland, hvor man slipper ind for et symbolsk beløb på 1-2 kr. Det har vel selv en hjemløs råd til?
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Online Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.6%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Maj 16, 2017, 02:48:01 pm »
Ja, selvfølgelig er det noget griseri med lort alle vegne, og det egentlige problem er, at der er så mange hjemløse, både danske og udenlandske, først og fremmest østeuropæere.
Jeg læste også lige en artikel om, at man i Guldborgsund kommune indfører sms-toiletter - hvilket også kunne være besværligt for ældre (selv om jeg ganske vist ikke kender nogen ældre som ikke kan finde ud af at sende en sms).
I'm a Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Maj 16, 2017, 02:49:50 pm »
SMS-toiletter er de også begyndt at indføre i Nordjylland og det er jo en måde at forhindre for meget svineri. Der var en historie fremme for nylig om en mand, der havde overskidt et offentligt toilet. Så ringede de til ham og bad ham komme og gøre det rent bagefter. Ha ha. Så det viser, at det med sms-toiletter er meget smart, hvis man vil forhindre for meget svineri.

Jeg har dog én anke her. Nemlig at man så kræver at folk har mobil på sig. Og det synes jeg principielt er lidt forkert. Skal vi alle være tvunget til at rende rundt med telefon 24/7? Jeg har den altså ikke altid på slæb, hvis jeg bare skal en tur ind og handle f.eks. Så det bliver lidt bøvlet at skulle huske telefonen konstant. Vi skal også passe på ikke at gøre mennesker til slaver af teknologien.
« Senest Redigeret: Maj 16, 2017, 02:51:35 pm af politisk ukorrekt »

sekundar

• Gæst
« Svar #6 Dato: Maj 16, 2017, 05:24:02 pm »
Ja, det er da klamt. Men et problem er jo, at offentlige toiletter landet over lukkes ét efter ét. Det synes jeg ikke er særligt smart. Hvad forventer man lige, når alle offentlige toiletter lukkes? At folk bare kan holde sig i dagevis?

Når man ser det hærværk der begås er det ikke sært, de er for dyre at holde kørende.
Folk er nogle værre møgsvin.
« Senest Redigeret: Maj 16, 2017, 05:43:48 pm af sekundar »

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Maj 16, 2017, 05:40:35 pm »

Når man ser det hærværk der begås er det ikke sært, de er for dyre art holde kørende.

Ja, det er da sandt. Men det er jo så her, at nogle har fundet på nye løsninger som sms-toiletter. Det kan godt være en idé, selvom jeg stadig har lidt forbehold overfor det med, at vi bliver tvunget til al den nymodens teknologi. Derfor foretrækker jeg nok stadig, at man bare betaler med kontanter. F.eks. på banegården her i byen, skal man vist bruge en 2-krone for at komme ind på toilettet. Og derfor er der også meget pænere end der var før i tiden, hvor alle bare kunne vade ind. Også narkomaner o.s.v.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Maj 16, 2017, 05:44:02 pm »
Vi har jo selv skabt problemet, i gamle dage boede de på lossepladserne, det kan de ikke i dag, i dag er der kun genbrugspladser og der kan de jo ikke komme, de kan jo ikke genbruges :) , så nu bor de så i Danmarks største losseplads/København :) .

Venlig hilsen Poul Jørgensen

sekundar

• Gæst
« Svar #9 Dato: Maj 16, 2017, 05:47:26 pm »

Når man ser det hærværk der begås er det ikke sært, de er for dyre art holde kørende.

Ja, det er da sandt. Men det er jo så her, at nogle har fundet på nye løsninger som sms-toiletter. Det kan godt være en idé, selvom jeg stadig har lidt forbehold overfor det med, at vi bliver tvunget til al den nymodens teknologi. Derfor foretrækker jeg nok stadig, at man bare betaler med kontanter. F.eks. på banegården her i byen, skal man vist bruge en 2-krone for at komme ind på toilettet. Og derfor er der også meget pænere end der var før i tiden, hvor alle bare kunne vade ind. Også narkomaner o.s.v.

Det lyder som en god løsning, på nær for de ældre der ikke kan bruge en tlf til at sms fra.
Ideen med, nu en femmer, er mere besværlig for mig, der aldrig har kontanter på mig.
Så hellere smsen.

sekundar

• Gæst
« Svar #10 Dato: Maj 16, 2017, 07:20:50 pm »
Vi har jo selv skabt problemet, i gamle dage boede de på lossepladserne, det kan de ikke i dag, i dag er der kun genbrugspladser og der kan de jo ikke komme, de kan jo ikke genbruges :) , så nu bor de så i Danmarks største losseplads/København :) .

Venlig hilsen Poul Jørgensen

Der er ikke kun genbrugspladser, der findes stadg lossepladser, 2 ved Avedøreholme og eller spredt rundt i landet.
https://ing.dk/infografik/se-om-du-bor-taet-pa-en-gammel-losseplads-129973

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Maj 16, 2017, 07:27:09 pm »
Sekundar.

Så er problemet jo løst, send dem derud, der kan de skide lige så meget de vil :) , og de vil nok føle sig hjemme :( .

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

sekundar

• Gæst
« Svar #12 Dato: Maj 16, 2017, 07:29:07 pm »
Sekundar.

Så er problemet jo løst, send dem derud, der kan de skide lige så meget de vil :) , og de vil nok føle sig hjemme :( .

De er i reglen rumænere og bulgarer, så hjem er en bedre løsning.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Maj 16, 2017, 07:31:12 pm »
Sekundar.

Men i mangel af bedre indtil de kan komme hjem, så er lossepladsen jo et godt alternativ ikke ? :).

Online Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.6%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Maj 16, 2017, 10:15:01 pm »
Kors i skuret!
Der mangler en "not like" knap her.