Forfatter Emne: Mine drenge piller ved tissemanden  (Læst 1200 gange)

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Mine drenge piller ved tissemanden
« Svar #15 Dato: Maj 17, 2017, 07:31:00 pm »
Politisk Ukorrekt.

Du har ret, jeg blander mig i alt muligt med mine dumme kommentar, men du burde vide hvem "Ammefar" er, og hvad han står for, og i min verden er der bare ikke plads til sådanne en person, han er tydeligt homo/pædofil og alt muligt andet, så ingen vil græde den dag han ikke er her mere, tror jeg.

Jeg opfatter egentlig ikke ammefar som en rigtig person, men som en joke. En karikatur lavet af en spøgefugl. Derfor tager jeg det ikke så tungt, hvad han skriver, for det er sikkert bare gas. Lidt ligesom en revy, hvor en skuespiller har rollen som en eller anden klovn. Det er bare lir.

Jo jo, det er da lidt klamt, det han skriver. Men sådan er humor jo ofte. Under bæltestedet og plat. Prøv at gå i cirkusrevyen, der er sgu også mange platheder dér. :yes:

Det han ønsker er, at han bliver hørt, at han bliver debatteret, at nogen gider bruge tid på ham, og inderst inde ved vi jo godt hvem den person er, ikke ?, han har jo en anden profil her som han opføre sig "pænt" på, hvor han fremtræder som en pæn debattør, men en gammel gris er nu engang en gammel gris, uanset hvilket profil navn han bruger.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Vel har han da en rabiat humor. Men om han er gammel gris, ved jeg intet om. Måske tager han bare pis på gamle grise? :blum:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Maj 17, 2017, 08:04:17 pm »
Politisk Ukorrekt.

OK!, jeg viste ikke du havde 2 profiler, Politisk Ukorrekt og så Ammefar, men OK!, vi kan jo lære noget hver dag.

Poul Jørgensen

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Maj 17, 2017, 08:11:27 pm »
Politisk Ukorrekt.

OK!, jeg viste ikke du havde 2 profiler, Politisk Ukorrekt og så Ammefar, men OK!, vi kan jo lære noget hver dag.

Poul Jørgensen

Ja, jeg har da skam mere end denne profil...

Dog er Ammefar ikke én af dem. :blum:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Jant Eloven

• Gæst
« Svar #18 Dato: Maj 17, 2017, 08:19:47 pm »
Politisk Ukorrekt.

Poul Jørgensen

Du sendes hermed direkte ind i skammekrogen for ikke at afsløre dine profiller
Det er bare ikke til at holde ud
 :buba: :buba: :buba:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Maj 17, 2017, 08:41:44 pm »
  Du kører som sædvanligt rundt i dine falske profiler, hvis folk vil have flere er det vel op til dem , og du har aldrig lavet flere profiler , vel. :yes:  Nobody.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Maj 17, 2017, 10:19:51 pm »
Politisk Ukorrekt.

Poul Jørgensen

HHHHHHHHMMMMMMMMM????????? :Laie_23: :Laie_23: :Laie_23mini: :Laie_23mini:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Maj 17, 2017, 10:39:39 pm »
Politisk Korrekt har aldig lagt skjul på, at han ind i mellem har en drilleprofil eller to - altid let genkendelige i øvrigt, men det kræver naturligvis,at man har flere end to brikker at flytte rundt med ;-)
I'm a Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Maj 18, 2017, 12:52:33 pm »
Politisk Korrekt har aldig lagt skjul på, at han ind i mellem har en drilleprofil eller to - altid let genkendelige i øvrigt, men det kræver naturligvis,at man har flere end to brikker at flytte rundt med ;-)

Jep. Den ene hedder Debatøglen. Den anden har jeg allerede glemt hvad hedder. Men det var én, hvor jeg udgav mig for at være satanist for at tage pis på Illuminati-satanister. :hyper:

Så i praksis er det kun den her profil, jeg er aktiv fra lige pt. Er ikke helt sikker på, at jeg kan komme ind på Debatøglen mere. Forsøgte lige nu, men jeg fik at vide at kodeordet var forkert. Når man ikke gider skrive koden ned og så samtidig kun bruger profilen sjældent, kan man nemt komme til at glemme login. :yes:

Er dog ikke helt sikker på, at jeg ikke pludselig kommer i tanker om koden igen. Så vær ikke helt sikre på, at Debatøglen ikke dukker op igen.
« Senest Redigeret: Maj 18, 2017, 12:54:48 pm af politisk ukorrekt »