Forfatter Emne: Mine drenge piller ved tissemanden  (Læst 1207 gange)

Offline Enlig Mor til 2 (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Mine drenge piller ved tissemanden
« Dato: Maj 15, 2017, 01:17:05 pm »
Hej.

Jeg er bekymret, om mine drenge på 14 og 16 år piller ved tissemanden.
Jeg og Exfaderen har altid spurgt børnene om de gør det der?
Børnene siger altid nej.

Skal jeg stole på mine børn?

Jeg har fundet nogle strømper, som ikke var helt bløde, kunne det være sæd?

Jeg er meget bekymret, om der er sæd på håndtagene i vores hus.

Kærlig hilsen.

Inge Henriksen

Nordboen

• Gæst
Sv: Mine drenge piller ved tissemanden
« Svar #1 Dato: Maj 15, 2017, 02:41:42 pm »
Enlig Mor til 2:
Citér

Kærlig hilsen.
Inge Henriksen

Og cyklerne??? Tørret af og tjekket?   :JC-hysterical: :JC_shamrock:

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Maj 15, 2017, 04:08:56 pm »
Det er sørgeligt med det menneske....

- men det ER hva' der kommer ud af nedskæringerne indenfor de psykiatriske dagtilbud... :ohmy:
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Maj 16, 2017, 02:06:18 pm »
Ha ha, synes trådstarters indlæg minder påfaldende meget om den tone, som hr. Ammefar bruger. Sikkert samme spøgefugl der står bag. For det er altid noget med tis, prut. pigetrusser og tissemand. Måske er personen bag Ammefar 4 år gammel og er stadig ikke kommet over den anale fase? Well, i hvert fald mentalt.

Men SKAL jeg forsøge at tage oplægget seriøst, vil jeg sige, at det ville være mere unormalt hvis teenagedrenge ikke var fokuserede på deres genitalier end at de er det. Så det er der absolut intet unormalt ved. Og i øvrigt bør forældre skam ikke blande sig i deres afkoms sexliv. :hyper:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.8%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Maj 16, 2017, 07:27:22 pm »

Postet af: politisk ukorrekt
« Dato: I dag ved 02:06:18 pm »

Indsæt --~¨~¨

Citér
Ha ha, synes trådstarters indlæg minder påfaldende meget om den tone, som hr. Ammefar bruger. Sikkert samme spøgefugl der står bag. For det er altid noget med tis, prut. pigetrusser og tissemand. Måske er personen bag Ammefar 4 år gammel og er stadig ikke kommet over den anale fase? Well, i hvert fald mentalt.

Ja, jeg mente også ham denne perverse pattefar, var bannet for tid og evigt. For meget i hans nuværende indlæg, er hvad han kom med tidligere. Kan kun opfordre GUBBI til at smide ham på porten en gang for alle - stodderen er pervers ud over alle grænser. :tease (2): :tease: :telephone:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Maj 16, 2017, 07:29:33 pm »
Han har jo vundet, I kan ikke bare lade indlæget ligge, vel?, i skal patu kommentere det hele tiden, har I en aftale med ham ?.

Poul Jørgensen

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.8%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Maj 17, 2017, 06:32:05 pm »

Postet af: nobody
« Dato: Maj 16, 2017, 07:29:33 pm »

Indsæt -**-

Citér
Han har jo vundet, I kan ikke bare lade indlæget ligge, vel?, i skal patu kommentere det hele tiden, har I en aftale med ham ?.

Poul Jørgensen

Fæfinke - hvem har vundet? -
Citér
I kan ikke bare lade indlæget ligge, vel?
Hvadfor et indlæg FæFinke?
Citér
i skal patu kommentere det hele tiden
Hvad har du af problemer med at et indlæg bliver kommenteret?
Citér
har I en aftale med ham ?.
Hvem har aftaler med hvem - er det ikke i din syge hjerne - ups kranie, dette opstår?
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Maj 17, 2017, 06:38:48 pm »
EL_NINO.

Din halvhjerne, forstår du intet, eller er du også "Ammefar", lad for pokker det og ham "dø" i fred, lad være med at kommenterer hans syge indlæg, det er personer som dig han lever af, Idioter der gider lege med ham.

Poul Jørgensen 

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Maj 17, 2017, 06:40:13 pm »

Poul Jørgensen

Jeg er jo ikke moderator, så det er ikke min opgave at censurere folk eller fryse dem ud.

Jeg kommenterer, når jeg har lyst. Og platte indlæg kan jeg også finde på at kommentere bare for underholdningens skyld. Ligesom jeg også privat kan finde på at lege med på en plat joke, for alting behøver ikke være alvorligt hele tiden.

Men hr. PJ, du plejer da heller ikke selv at holde dig tilbage med hensyn til at kommentere alting. :big_grin:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Maj 17, 2017, 06:51:11 pm »
EL_NINO.

Din halvhjerne, forstår du intet, eller er du også "Ammefar", lad for pokker det og ham "dø" i fred, lad være med at kommenterer hans syge indlæg, det er personer som dig han lever af, Idioter der gider lege med ham.

Poul Jørgensen
    Jamen det plejer da at være din gode ven , Nobody . :yes:   Eller så har jeg da taget fejl , jeg syntes bare at have læst i har spist mange pølser sammen. :hyper:
« Senest Redigeret: Maj 17, 2017, 06:57:38 pm af måneskin »

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Maj 17, 2017, 06:56:21 pm »
Politisk Ukorrekt.

Du har ret, jeg blander mig i alt muligt med mine dumme kommentar, men du burde vide hvem "Ammefar" er, og hvad han står for, og i min verden er der bare ikke plads til sådanne en person, han er tydeligt homo/pædofil og alt muligt andet, så ingen vil græde den dag han ikke er her mere, tror jeg.

Det han ønsker er, at han bliver hørt, at han bliver debatteret, at nogen gider bruge tid på ham, og inderst inde ved vi jo godt hvem den person er, ikke ?, han har jo en anden profil her som han opføre sig "pænt" på, hvor han fremtræder som en pæn debattør, men en gammel gris er nu engang en gammel gris, uanset hvilket profil navn han bruger.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen   

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Maj 17, 2017, 06:58:52 pm »
Måneskin.

Engang var jeg så DUM at tro på dig, men du er jo også bare en falsk satan, men så lærte jeg det, så drop alt dit ynk .

Poul Jørgensen

sekundar

• Gæst
« Svar #12 Dato: Maj 17, 2017, 07:05:26 pm »
Hej.

Jeg er bekymret, om mine drenge på 14 og 16 år piller ved tissemanden.
Jeg og Exfaderen har altid spurgt børnene om de gør det der?
Børnene siger altid nej.

Skal jeg stole på mine børn?

Jeg har fundet nogle strømper, som ikke var helt bløde, kunne det være sæd?

Kærlig hilsen.

Inge Henriksen

Hvordan stopper man med at være far, siden du skriver EKSfaderen?

Offline Colt

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Maj 17, 2017, 07:05:38 pm »
Politisk Ukorrekt.

Du har ret, jeg blander mig i alt muligt med mine dumme kommentar, men du burde vide hvem "Ammefar" er, og hvad han står for, og i min verden er der bare ikke plads til sådanne en person, han er tydeligt homo/pædofil og alt muligt andet, så ingen vil græde den dag han ikke er her mere, tror jeg.

Det han ønsker er, at han bliver hørt, at han bliver debatteret, at nogen gider bruge tid på ham, og inderst inde ved vi jo godt hvem den person er, ikke ?, han har jo en anden profil her som han opføre sig "pænt" på, hvor han fremtræder som en pæn debattør, men en gammel gris er nu engang en gammel gris, uanset hvilket profil navn han bruger.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

En pædofil angriber en anden pædofil, han har i det mindste ikke knaldet hans egen døtre som dig din klamme stodder.
« Senest Redigeret: Maj 17, 2017, 07:10:52 pm af Colt »

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Maj 17, 2017, 07:22:00 pm »
Politisk Ukorrekt.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen     Nu skal man jo ikke sprede rygter om at manden er pædofil eller homo , det aner du jo ikke en pind om , du skriver altid vi ved jo godt hvem han er , ja du gætter igen , Anklageren er han godtaget af dig igen , det var jo en falsk profil , som du jo ved. :dash2: