Forfatter Emne: Vi skal samle ind til Danish Muslim Aid  (Læst 539 gange)

Offline Allah ved bedst (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    2%
    • Vis profil
Vi skal samle ind til Danish Muslim Aid
« Dato: Maj 13, 2017, 01:08:16 pm »
Jeg er Billan Omer Jama fra Abaarso Skole for Videnskab og Teknologi. Jeg går i 11. klasse. Jeg har modtaget jeres vidunderlige bistand og det ansvar, som I tog i forhold til at betale min skoleundervisning. Jeg er virkelig taknemmelig for Danish Muslim Aid. I gjorde min skolegang let og jeg vil ikke glemme jeres storsindede ansvar. Jeg arbejder nu hårdt for min uddannelse i ønsket om at få et legat til videre uddannelse i udlandet, hvis Allah lader mig, og hvis det vil være til jeres fornøjelse. Vores skole har masser af forskellige slags arbejdsopgaver, klubber og sportsgrene. Det er obligatorisk at deltage i nogle af disse tilbud, derfor tilmeldte jeg mig debatklubben og basketball, mit arbejde består derudover i vejledning af forældreløse børn og andre små børn, der kommer fra den landsby, der ligger tæt på vores skole. Jeg gør dette arbejde gratis og tilbringer tid med dem for at hjælpe med behovene i deres skoler. Jeg går i skole klokken 7 og har så klasser indtil klokken 2. Når jeg har fri fra skole går jeg til mit arbejde eller min klub. De dage hvor jeg ikke har arbejde studerer jeg, så jeg kan få tid nok til mine studier.

:heart2: :JC_doubleup:

http://dmaid.dk/takkebrev/

Allah-u-Akbar hvor er livet smukt med Islam.

:heart: :Cherna_29:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Vi skal samle ind til Danish Muslim Aid
« Svar #1 Dato: Maj 13, 2017, 01:11:19 pm »
Onanerer du nu igen?
Du får ret og jeg får fred!

Tørresnoren

• Gæst
Sv: Vi skal samle ind til Danish Muslim Aid
« Svar #2 Dato: Maj 13, 2017, 03:15:25 pm »
Jeg er Billan Omer Jama

Hvor ynkeligt kan det blive..?  :big_grin:

- tænk at vide at man er aldeles uønsket fordi ingen gad den konstante skiden overalt - og så alligevel sidde og galpe op ved havelågen - som en sølle, neutraliseret silkepuddel..

:LaieA_013: :JC_ghey:

Anklageren

• Gæst
Jamen dog
« Svar #3 Dato: Maj 13, 2017, 03:26:37 pm »