Det undrer mig lidt, at kvinden regnes som et totalt sexobjekt, når nu manden ikke bliver anset som det samme. Det ligger jo hele tiden i det, at kvinder er de lækre, dem som man attrår. Mens manden er den grimme og klamme, som skal være glad for, hvis én eneste kvinde vil give ham lidt på den dumme.
Det er jo absurd, at det forholder sig således. Hvad er mon årsagen?
Citat fra: politisk ukorrekt efter Maj 13, 2017, 10:26:05 amDet er jo absurd, at det forholder sig således. Hvad er mon årsagen?Udbud og efterspørgsel. Kvinder har langt kortere tid, hvor de er attraktive. Når de bliver 40 begynder det at hænge på dem.
Citat fra: Carlo efter Maj 13, 2017, 12:51:32 pmCitat fra: politisk ukorrekt efter Maj 13, 2017, 10:26:05 amDet er jo absurd, at det forholder sig således. Hvad er mon årsagen?Udbud og efterspørgsel. Kvinder har langt kortere tid, hvor de er attraktive. Når de bliver 40 begynder det at hænge på dem.Så skulle det jo være nemt at score en moden kvinde? Det er ikke min erfaring.
Det er sådan, at selv en 75 årig kvinde anses som mere attraktiv på kødmarkedet end selv en ung trænet mand på 28. Det er jo ikke engang løgn. En 75 årig skinddød kvinde vil få flere tilbud fra mænd, end en 28 årig veltrænet ung mand vil få af damer - både på nettet og i byen!
Ja, jeg har altså heller ikke opdaget at modne kvinder skulle være nemmere at få fat på.
75 År og næsten skindød ??? Det lyder som om du har prøvet det ... Var det en sidste udvej ?? ...
Da jeg var yngre, og stadig gik på jagt - da undgik jeg med vilje alle de modne kvinder...- det tog sgu alt for lang tid, først at skulle høre heeele deres livshistorie..!
Mon Politisk Ukorrekt nogensinde har prøvet at være sammen med en reptilian?
Jeg kan forestille mig at du faldt i søvn før du rigtig fik lejlighed til at rulle dig ud ...
Det er sådan, at selv en 75 årig kvinde anses som mere attraktiv på kødmarkedet end selv en ung trænet mand på 28.
Det er ikke min erfaring. Kvinder er lige så interesserede i sex, som mænd er. De snakker bare anderledes for ikke at blive dømt som billige (mens nogen mænd praler af deres erobringer).Det er mænd sådan set årsag til, fordi mange ikke vil gifte sig med en luder eller en billig kvinde - altså kvinder - som ikke skjuler det, når de er villige.Man skal bare se igennem det røgslør, så går det alt sammen.
Det går jo ikke alt sammen, når kvinder kan vælge og vrage. Forhold dig lige til oplægget.Heldigvis findes der andre lande, hvor man kan vælge. Og gør det. Og så bliver kvinderne også sure.