Forfatter Emne: Hvorfor er kvinden et sexobjekt, når manden ikke er det?  (Læst 1189 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Hvorfor er kvinden et sexobjekt, når manden ikke er det?
« Dato: Maj 13, 2017, 10:26:05 am »
Det undrer mig lidt, at kvinden regnes som et totalt sexobjekt, når nu manden ikke bliver anset som det samme. Det ligger jo hele tiden i det, at kvinder er de lækre, dem som man attrår. Mens manden er den grimme og klamme, som skal være glad for, hvis én eneste kvinde vil give ham lidt på den dumme.

Men er det ikke underligt, at det er sådan? Jeg mener, at hvis fordelingen af heteroseksuelle ellers er nogenlunde den samme mellem kønnene, så burde der jo være lige så mange kvinder, der tænder på mænd seksuelt, som der er mænd, der tænder på kvinder?! Hvordan forklarer man så lige, at det for en kvinde er ca. 100 gange nemmere at score en mand end omvendt?

Alle, der har iagttaget en scorechat blot et par gange, ved udmærket godt, at logger man på som enlig mand, så er det måske én ud af 100 gange, der er bid fra det modsatte køn. Men hvis en enlig kvinde logger på, så kan hun nemt få sex med ti forskellige mænd samme aften, hvis hun vil!!

Det er jo absurd, at det forholder sig således. Hvad er mon årsagen?

Er kvinder slet ikke interesserede i sex med mænd? Er de fleste kvinder i virkeligheden lesbiske eller pædofile - eller måske endda til dyr? (ja ja, jeg provokerer lidt nu). Siden de åbenbart slet ikke har samme interesse i sex med mænd som omvendt?

Handler det om, at mænd slet ikke anses som seksuelt interessante. Heller ikke for kvinder? Dyrker kvinder kun sex for forplantningens skyld og for at få noget til gengæld som opmærksomhed, pelsfrakker, blomster, parfume o.s.v.? Og hvorfor anses kvinder som 100 gange mere attraktive på kødmarkedet end mænd, uanset seksualitet?

Jeg synes det er underligt. Logisk set burde det være lige så svært for en kvinde at score en mand som omvendt. Og det burde være lige så attraktivt for en kvinde at komme i lag med en mand som omvendt. Men det er jo netop ikke tilfældet. For kvinder er sådan noget som at give sex til en mand noget man gør af nåde, fordi man engang imellem forbarmer sig over manden. Mens mænd er helt desperate efter at få sex med kvinder.

Hvis en enlig mand går i swingerklub, skal han være glad hvis han finder én kvinde, der vil noget med ham. Men går en enlig kvinde i swingerklub, er der 25 mænd over hende med det samme. Derudover slipper hun endda ind gratis, mens manden må betale 300-400 kr. for at komme ind. Selvom han slet ikke får det samme ud af besøget som kvinden gør. Tale om kønsdiskrimination. :yes:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
Sv: Hvorfor er kvinden et sexobjekt, når manden ikke er det?
« Svar #1 Dato: Maj 13, 2017, 11:34:03 am »
Det undrer mig lidt, at kvinden regnes som et totalt sexobjekt, når nu manden ikke bliver anset som det samme. Det ligger jo hele tiden i det, at kvinder er de lækre, dem som man attrår. Mens manden er den grimme og klamme, som skal være glad for, hvis én eneste kvinde vil give ham lidt på den dumme.

Det er ikke min erfaring.

Kvinder er lige så interesserede i sex, som mænd er. De snakker bare anderledes for ikke at blive dømt som billige (mens nogen mænd praler af deres erobringer).

Det er mænd sådan set årsag til, fordi mange ikke vil gifte sig med en luder eller en billig kvinde - altså kvinder - som ikke skjuler det, når de er villige.

Man skal bare se igennem det røgslør, så går det alt sammen.

« Senest Redigeret: Maj 13, 2017, 11:45:21 am af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    32.2%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Maj 13, 2017, 12:51:32 pm »

Udbud og efterspørgsel. Kvinder har langt kortere tid, hvor de er attraktive. Når de bliver 40 begynder det at hænge på dem.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    15.6%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Maj 13, 2017, 01:11:25 pm »

Udbud og efterspørgsel. Kvinder har langt kortere tid, hvor de er attraktive. Når de bliver 40 begynder det at hænge på dem.

Så skulle det jo være nemt at score en moden kvinde? Det er ikke min erfaring.

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Maj 13, 2017, 03:29:07 pm »

Så skulle det jo være nemt at score en moden kvinde? Det er ikke min erfaring.

Ja, jeg har altså heller ikke opdaget at modne kvinder skulle være nemmere at få fat på.

Jeg ser forholdet mellem mand og kvinde som meget uligevægtigt på kødmarkedet. Kvinden kan tage og afvise, som det passer hende. Mens de fleste mænd allernådigst må tage, hvad der kommer. Det er sådan, at selv en 75 årig kvinde anses som mere attraktiv på kødmarkedet end selv en ung trænet mand på 28. Det er jo ikke engang løgn. En 75 årig skinddød kvinde vil få flere tilbud fra mænd, end en 28 årig veltrænet ung mand vil få af damer - både på nettet og i byen!

Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Maj 13, 2017, 04:03:24 pm »

Det er sådan, at selv en 75 årig kvinde anses som mere attraktiv på kødmarkedet end selv en ung trænet mand på 28. Det er jo ikke engang løgn. En 75 årig skinddød kvinde vil få flere tilbud fra mænd, end en 28 årig veltrænet ung mand vil få af damer - både på nettet og i byen!

75 År og næsten skindød ??? Det lyder som om du har prøvet det ... Var det en sidste udvej ?? ...  :hyper:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Maj 13, 2017, 04:03:41 pm »

Ja, jeg har altså heller ikke opdaget at modne kvinder skulle være nemmere at få fat på.

Da jeg var yngre, og stadig gik på jagt - da undgik jeg med vilje alle de modne kvinder...

- det tog sgu alt for lang tid, først at skulle høre heeele deres livshistorie..!   :blum:

(Gu' ved hvad man egentlig er gået glip af dengang..?)  :big_grin:

'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Maj 13, 2017, 04:08:20 pm »

75 År og næsten skindød ??? Det lyder som om du har prøvet det ... Var det en sidste udvej ?? ...  :hyper:

Det skulle ellers være noget af det bedste.. - de tror jo det er sidste gang.. - hver gang..!  :big_grin: :blum:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    15.6%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Maj 13, 2017, 04:10:49 pm »
Mon Politisk Ukorrekt nogensinde har prøvet at være sammen med en reptilian? :JC_sneaky:

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Maj 13, 2017, 04:11:04 pm »

Da jeg var yngre, og stadig gik på jagt - da undgik jeg med vilje alle de modne kvinder...

- det tog sgu alt for lang tid, først at skulle høre heeele deres livshistorie..!   :blum:

Jeg kan forestille mig at du faldt i søvn før du rigtig fik lejlighed til at rulle dig ud ... :big_grin:

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Maj 13, 2017, 04:14:20 pm »
Mon Politisk Ukorrekt nogensinde har prøvet at være sammen med en reptilian? :JC_sneaky:

Nogen Kvinder viser sig at være det når man har været sammen med dem en rum tid, men det er nok mere den opførsel de lægger for dagen end det skællede monster Politisk Ukorrekt forestiller sig ...  :blum:

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Maj 13, 2017, 04:31:19 pm »

Jeg kan forestille mig at du faldt i søvn før du rigtig fik lejlighed til at rulle dig ud ... :big_grin:

- ja, når man er 21 - og lige ved at flække af 'spænding' hjemme på Enkefru Severinsens sofa, så er det altså ikke sjovt - først at blive budt på maltbolcher og kirsebærvin... - og derefter være tvangsindlagt til at skulle se album efter album med billeder af den for længst afdøde ægtemand og de 9 børnebørn fra Viborg... :hyper:

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    32.2%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Maj 13, 2017, 08:45:53 pm »
Det er sådan, at selv en 75 årig kvinde anses som mere attraktiv på kødmarkedet end selv en ung trænet mand på 28.

75 år? Er det ikke lige overdrevet? Skulle vi ikke hellere sige 45? Hmmmm...... hende den 48-årige jeg kendte, med træstammetykke ben, der fandt sig en lille hoppeneger.

Men prøv gå ind på datingsiderne på nettet. I aldersgruppen fra 30 til 35 år, er der fem gange så mange mandlige profiler, som kvindelige. Mange af de mandlige profiler er dog gutter i forhold, der søger singlekvinder som elskerinder.

Men hvorfor denne skævhed? Uha, i aldersgruppen over 50 tippes balancen. Og hvor er jeg dog træt af at høre på dem. For år tilbage havde jeg nogle kvindelige bekendte, der kunne vælge og vrage blandt hannerne. Da de begyndte at nærme sig de 50 fandt de ud af at nu gik den ikke længere. Sikke tudefjæs.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    32.2%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Maj 13, 2017, 08:48:56 pm »
Det er ikke min erfaring.

Kvinder er lige så interesserede i sex, som mænd er. De snakker bare anderledes for ikke at blive dømt som billige (mens nogen mænd praler af deres erobringer).

Det er mænd sådan set årsag til, fordi mange ikke vil gifte sig med en luder eller en billig kvinde - altså kvinder - som ikke skjuler det, når de er villige.

Man skal bare se igennem det røgslør, så går det alt sammen.

Det går jo ikke alt sammen, når kvinder kan vælge og vrage. Forhold dig lige til oplægget.

Heldigvis findes der andre lande, hvor man kan vælge. Og gør det. Og så bliver kvinderne også sure.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
Du og PU har ingen Casanova potentiale
« Svar #14 Dato: Maj 14, 2017, 01:45:50 pm »

Det går jo ikke alt sammen, når kvinder kan vælge og vrage. Forhold dig lige til oplægget.

Heldigvis findes der andre lande, hvor man kan vælge. Og gør det. Og så bliver kvinderne også sure.

Jeg skrev jo: "Kvinder er lige så interesserede i sex, som mænd er."

Hvad er det du ikke forstår, ved det?

Nogen mænd vader i kvinder, og de behøver ikke at være de flotteste.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?