Forfatter Emne: Min Genbo havde et indbrud.  (Læst 891 gange)

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Min Genbo havde et indbrud.
« Dato: Maj 10, 2017, 04:35:36 pm »
Min genbo igennem 6-7-år havde et indbrud imens han var på arbejdet, de stjal så kun en I-pat og en Tlf: , pengene i hans pengeskab lod de ligge, jeg var hjemme men så intet, de gik igennem et vindue på bagsiden af hans hus.

Han var ellers en fin fyr med fast arbejde Osv. som hver eneste dag kørte på arbejdet, men!, desværre kunne han ikke klare det indbrud psykisk, så han flyttede, jeg forstår ham godt, på en måde, indbruddet var tydeligt begået af nogle "fremmedet" fra et eller andet flygtningscenter.

Jeg havde så også indbrud :) , som I ved, altid mig Osv. Mm og jeg skal komme efter dig, men D:6/3-2017 havde jeg virkeligt et indbrud, det var tydeligt at det var samme personer der stjal mit batteri Osv. tidligere :) , de opdagede så mit ene kamara, og de gik så hen og lagde en klud over det kamara, hvor dum kan man være!?, helt ærligt, der var et kamara der filmede dem bagfra, og der er "fine" billeder af begge tyvene, de er så dumme at de glor direkte ind i kameraet, inden de dækker det til med en klud, i mine øjne meget dumt.

Men min genbo kunne ikke klare det, så han flyttede, skal tyvene sætte dagsordenen eller hvad ?.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

PS: for tvivlere, så må I kunne finde noget om det på nettet, for 1448 var ovre og kikke hos min genbo, inden han og jeg lavede de smadret vinduer Osv.

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Min Genbo havde et indbrud.
« Svar #1 Dato: Maj 10, 2017, 05:13:07 pm »

Jeg havde så også indbrud :) , som I ved, altid mig Osv. Mm og jeg skal komme efter dig, men D:6/3-2017 havde jeg virkeligt et indbrud, det var tydeligt at det var samme personer der stjal mit batteri Osv. tidligere :) , de opdagede så mit ene kamara, og de gik så hen og lagde en klud over det kamara, hvor dum kan man være!?, helt ærligt, der var et kamara der filmede dem bagfra, og der er "fine" billeder af begge tyvene, de er så dumme at de glor direkte ind i kameraet, inden de dækker det til med en klud, i mine øjne meget dumt.

Kunne du eventuelt løfte bare en lille flig for hvad det er, du gerne vil ha' vores mening om....?

Er det DIT indbrud nr.681 vi skal have genopfrisket...? - Eller er det din tidligere genbos helbred vi skal forsøge at analysere os frem til..?

'Skal tyvene sætte dagsordenen?' - spørger du... - Hvad mener du selv..? - Gør de da det..?

- 'eller hvad?' - slutter du dit spørgsmål... - Hvad skulle 'eller hvad' indebære - hvis du kunne bestemme..?

Se, NU er debatten ligesom i gang... - ka' du se det, Poul...?  :yes:
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Maj 10, 2017, 05:24:19 pm »
Hvad er en ipat
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Maj 10, 2017, 05:29:07 pm »
Hvad er en ipat

Sikkert en kvindeting - ligesom 'G-streng' og 'P-pille'....

- måske er det bare en 'pat' som passer i en 'I-skål'...?  :big_grin:
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Maj 10, 2017, 05:43:29 pm »
Hanna.

jeg ved ikke hvad de ting hedder, men det var et eller andet lidt som en Tlf:, bare med en større skærm, sådanne en som jeg vandt på SOLen engang, som jeg ikke ville modtage, det husker du sikkert :) , som jeg så gav videre til en anden :) .

Syl

• Gæst
« Svar #5 Dato: Maj 10, 2017, 06:46:03 pm »
Hanna.

jeg ved ikke hvad de ting hedder, men det var et eller andet lidt som en Tlf:, bare med en større skærm, sådanne en som jeg vandt på SOLen engang, som jeg ikke ville modtage, det husker du sikkert :) , som jeg så gav videre til en anden :) .

Du vandt ikke en Ipad, du bor helt tilfældigt i det rigtige postnummer, så du skal bare lige udfylde dine date, så sælger de oplysningerne, vinder desværre ikke, men bliver kimet ned at alverdens selskaber.

Det er ikke hjernen der trykker dig platfodet.

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Maj 10, 2017, 09:38:09 pm »
Hanna.

jeg hedder ikke hanna

men hanne aner ikke hvad du mener med solen.
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Maj 11, 2017, 08:06:47 am »
Hanne.

Undskyld!, jeg ved ikke hvor jeg fik det sidste "a" fra, måske der hvor jeg fil "t" fra, i Ipad.

Fra politirapporten. "Maribo    Krøngevej    Hus    Tirsdag klokkken 06.30 – 15.45    En hvid iPad 2 samt en sort HTC M1 mobiltelefon.) fra D:15/11-2016, jeg håber du kan bære over med mit "a", det er menneskeligt at fejle, hvis du kikker på politirapporten, så har politiet vist også et "k" for meget i Klokken :) .

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Maj 11, 2017, 08:07:12 am »
Ja jeg syntes nok , jeg havde læst om det før , og så er det helt tilbage fra  15 november 2016 , det er da sært at sætte det ind igen . Jeg er mere spændt på om ham skibsrederen fik hans båd tilbage , det synes jeg ikke vi har hørt , og heller ikke om hjemmehjælperne , stjal fra det pengeskab. Godt man ikke bor på Lolland , der sker der da altid noget.

Syl

• Gæst
« Svar #9 Dato: Maj 11, 2017, 11:23:39 am »
Ja jeg syntes nok , jeg havde læst om det før , og så er det helt tilbage fra  15 november 2016 , det er da sært at sætte det ind igen . Jeg er mere spændt på om ham skibsrederen fik hans båd tilbage , det synes jeg ikke vi har hørt , og heller ikke om hjemmehjælperne , stjal fra det pengeskab. Godt man ikke bor på Lolland , der sker der da altid noget.

Var det den historie om Krønge Jørgen på Torslundevej med 3 blodpropper?
Det var nok en anderest.

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Maj 11, 2017, 01:28:47 pm »
Hvad er en ipat

Sikkert en kvindeting - ligesom 'G-streng' og 'P-pille'....

- måske er det bare en 'pat' som passer i en 'I-skål'...?  :big_grin:

P pille burde hedde:> nix pille, den er mere effektiv,   :girl_haha:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)