Forfatter Emne: Optrevling af en mulig højreorienteret tysk terrorcelle  (Læst 1376 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Optrevling af en mulig højreorienteret tysk terrorcelle
« Dato: Maj 09, 2017, 03:05:29 pm »
En 27-årig soldat er i dag blevet anholdt som mistænkt for at forberede en alvorlig, statsfjendtlig voldshandling på baggrund af højreekstremistiske holdninger.

To andre er i forvejen anholdt.

Problemet består mest i, at islamofoberne ikke forstår - at vi i Europa både har et problem med jihadistisk terrorisme - og et tilsvarende problem med den voldelige del af den yderste højrefløj.

Ifølge statsadvokaten har de tre mænd forfattet en håndskrevet liste med navne på angrebsmål, herunder højtstående politikere og andre offentlige personer, som er engageret i indvandrings- og flygtningespørgsmål.

- Den handling, de tre planlagde, skulle af befolkningen opfattes som radikal islamistisk terrorisme begået af en person med flygtningestatus.

http://www.dr.dk/nyheder/udland/tre-anholdt-ville-angribe-tyske-politikere-og-skyde-skylden-paa-asylansoegere

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Optrevling af en mulig højreorienteret tysk terrorcelle
« Svar #1 Dato: Maj 09, 2017, 03:14:58 pm »
Dette er et false flag fra venstrefløjen der laver skuespil for at få den demokratiske højrenationalisme til at virke ekstrem. Disse falseflags er set mange gange før
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Dine løgne er bare så tykke, at ingen hopper på dem
« Svar #2 Dato: Maj 09, 2017, 03:27:24 pm »
Dette er et false flag fra venstrefløjen der laver skuespil for at få den demokratiske højrenationalisme til at virke ekstrem. Disse falseflags er set mange gange før

Det skulle da lige være ham her, som kunne være undtagelsen, der bekræfter reglen - men selvfølgelig - han har også stemmeret  :smile1:

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Maj 09, 2017, 03:36:03 pm »
De er ikke dømt indnu. Så når man finder ud af at de er udskyldige så vil løgnemedierne ikke skrive mere om dem da alle godt ved at det er en løgnehistorie fra løgnemedierne for at få højrenationalisterne til at virke ekstrem. Men disse tre mennesker er skuespillere derfor hopper jeg ikke på den
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Maj 09, 2017, 03:41:21 pm »
De er ikke dømt indnu. Så når man finder ud af at de er udskyldige så vil løgnemedierne ikke skrive mere om dem da alle godt ved at det er en løgnehistorie fra løgnemedierne for at få højrenationalisterne til at virke ekstrem. Men disse tre mennesker er skuespillere derfor hopper jeg ikke på den

Både medierne og jeg har derfor også skrevet, at han er "mistænkt" og brugt udtrykket: mulig tysk terrorcelle.

Da du ikke forstår et så almindeligt dansk ord, så har jeg gjort mig den umage at slå det op for dig:

Mistænke verbum

Betydninger
1. have en mistanke om at nogen eller noget er skyld i et ulovligt, uærligt eller ubehageligt forhold.   

1.a have en formodning om at noget er muligt, sandt eller sandsynligt

Anderledes havde det været, hvis muslimer var mistænkte - for så havde du skrevet: Skyldig

Vi andre normale danskere nøjes bare med at have en begrundet mistanke i begge tilfælde indtil sagen er afgjort i retten.

« Senest Redigeret: Maj 09, 2017, 03:44:46 pm af Anklageren »

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Maj 09, 2017, 04:19:47 pm »
Anklageren.

"at han er "mistænkt" og brugt udtrykket: " er det udtrykket "anklageren" du leder efter?, for det er jo ikke dit ægte profil-navn.

Poul Jørgensen

Online Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Maj 09, 2017, 05:13:26 pm »

Både medierne og jeg har derfor også skrevet, at han er "mistænkt" og brugt udtrykket: mulig tysk terrorcelle.

Da du ikke forstår et så almindeligt dansk ord, så har jeg gjort mig den umage at slå det op for dig:

Mistænke verbum

Betydninger
1. have en mistanke om at nogen eller noget er skyld i et ulovligt, uærligt eller ubehageligt forhold.   

1.a have en formodning om at noget er muligt, sandt eller sandsynligt

Anderledes havde det været, hvis muslimer var mistænkte - for så havde du skrevet: Skyldig

Vi andre normale danskere nøjes bare med at have en begrundet mistanke i begge tilfælde indtil sagen er afgjort i retten.

Apropos mistænkt, sigtet og skyldig var visse personer hurtige på tasterne i går, og havde allerede afsagt dommen i den tro, at det var en muslim, så havde forårsaget den tragiske ulykke i Københavns havn i søndags.
Og så klappede de ellers kaje, da de fik påpeget, at det var en pæredansk ung mand - ikke ét ord om, hvor han og hans familie skulle sendes hen.
I'm a Troll

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.2%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Maj 09, 2017, 11:02:50 pm »
Der dukker stadigt mere op i NSU-sagen. Nu lader det til at nogle islamiske terrorister har været med deres mobiltelefoner i nærheden da Kieseweter blev skudt af Mundlos og Böhnhardt. Sagen er aldrig blevet undersøgt.

http://www.swr.de/report/verwischte-spuren-im-fall-kiesewetter-waren-islamistische-terroristen-am-tatort/-/id=233454/did=19505888/nid=233454/1bgashc/index.html
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Online GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    15.8%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Maj 10, 2017, 11:37:05 pm »

OK, så det her højrefløjs false flag er i virkeligheden en venstrefløjs fals flag. Hvad hedder det? Et false-false-flag? The-Star-Sprangled-False-Flag? Fifty-shades-of-false? A-riddle-wrapped-in-a-mystery-inside-an-enigma-flag?

Derudover vil jeg nu bruge dine egne meget høje standarder for beviser, og spørge: Hvordan ved du det? Er nogen blevet dømt for det?

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Maj 11, 2017, 06:26:02 am »
Nej ingen er dømt derfor ved ingen det indnu. Dette er også et rent gæt fra min side

Offline Tuba Eva

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Dine løgne er bare så tykke, at ingen hopper på dem
« Svar #10 Dato: Maj 11, 2017, 09:21:45 am »

Det skulle da lige være ham her, som kunne være undtagelsen, der bekræfter reglen - men selvfølgelig - han har også stemmeret  :smile1:

Ja, retarderede har også stemmeret, desværre.

En historie fra det virkelige liv, den ene der ikke er umyndiggjort siger jeg stemmer på A, for jeg kender ikke de andre bogstaver.
Den anden med stemmeret, siger "Jeg stemmer på Helle Thorning, fordi hun er pæn.

De er let påvirkelige og Pædagoger er som regel røde, man var heller ikke i tvivl om Peter og Morten stemte på Thorning. 

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Maj 12, 2017, 02:06:20 am »
Det er selvfølgelig også i retarderedes interesse at stemme Socialdemokratisk, for det er partiet, som har givet dem bedre vilkår.

Nu skæres der.

Nordboen

• Gæst
Sv: Tigerkagleren: Mine løgne er bare så tykke!
« Svar #12 Dato: Maj 12, 2017, 12:06:49 pm »
'Tigerkagleren' - taler altid om, at andre lyver:
Citér

Og han har alle dage været for genert til at indsende et foto af ham selv.
Nu gør jeg det for ham  :big_grin:   :sarcastic_hand:   :dance2:

https://bdk.bmcdn.dk/media/cache/resolve/image_1500x/image/83/830530/17208921-til-bm-f-forskud-99-missing-link.jpg

« Senest Redigeret: Maj 12, 2017, 12:15:36 pm af Nordboen »

Offline Tuba Eva

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Maj 12, 2017, 12:18:24 pm »
Det er selvfølgelig også i retarderedes interesse at stemme Socialdemokratisk, for det er partiet, som har givet dem bedre vilkår.

Nu skæres der.

Hvilke vilkår  bedre har S givet på handicap området, og hvad har den nuværende skåret i?
Du kan selvfølgelig kommer med noget helt konkret.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.2%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Maj 12, 2017, 01:00:06 pm »
Hvilke vilkår  bedre har S givet på handicap området, og hvad har den nuværende skåret i?
Du kan selvfølgelig kommer med noget helt konkret.

Havde dig og dine været alene om at bestemme, så havde vi allesammen haft det som i Albanien endnu.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."