Forfatter Emne: Vandscooter ulykke i Københavns havn lørdag aften  (Læst 977 gange)

Offline Tuba Eva

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Kawasaki Ultra 310X
« Svar #15 Dato: Maj 09, 2017, 07:37:52 am »
Der kræves vist "kørekort" til speedbåd, men der er åbenbart hverken fartkontroller eller spritkontroller på vandet til sådan nogen. Hvordan skulle politiet også fange dem, når deres både sejler meget langsommere.

Politi mig her. Politi mig der. Politi mig alle vegne. Vi kan ikke have et samfund, hvor der bliver lovgivet om alt muligt, som alligevel er umulig at få overholdt.

Et eksempel på dette er knallerter og 45-knallerter. Der er ikke ret mange af dem der er lovlige og politiet bruger enorme ressourcer på at få lovene overholdt. Uden det hjælper en dyt. Jeg er egentligt mere tilhænger af at al lovgivning om hastighedsgrænser bliver afskaffet, og lade de darwinistiske principper virke. Og lade det gå som i Thailand.

Et andet eksempel er narkolovgivning. Der bliver røget og sniffet som aldrig før, trods enorm indsats fra myndighedernes side de sidste 50 år. Folk bliver buret inde for rene bagateller. Også her burde man overveje at spare krudtet og frigive det hele.

Selvfølgelig skal det ikke accepteres at påvirket kører rundt til fare for andre, med mindre de kan ramme typer som dig,men det kan man ikke garantere.

Havde du skrevet uden sele eller styrthjelm havde jeg været enig, de subjekter der evt ryger vil kun gavne samfundet.Og lad bare tabersegmenter ryge og drikke sig ihjel, i bliver ikke savnet.

Offline DF-112

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Vandscooter ulykke i Københavns havn lørdag aften
« Svar #16 Dato: Maj 09, 2017, 07:45:53 am »
https://www.tv2lorry.dk/artikel/vidne-filmede-vandscootere-foer-og-efter-doedsulykke-vi-kalder-dem-terrorister

Mener disse skider... alle skal bures ind for livstid - selvom det kan smage af kollektiv afstraffelse - To amerikanske udvekslingsstuderende dræbt.  :girl_devil: :ireful1:

Hvis det er muslimer skal de sendes hjem på vandski til Somalia!

:hyper:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Maj 09, 2017, 09:03:00 am »
Selvfølgelig skal det ikke accepteres at påvirket kører rundt til fare for andre,....................................

Ja, men det kan ikke forhindres. Så skal der være 100-vis af politifolk til at kontrollere dem.

Problemet er over hele verden.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Tuba Eva

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Maj 09, 2017, 11:13:49 am »
Selvfølgelig skal det ikke accepteres at påvirket kører rundt til fare for andre,....................................

Ja, men det kan ikke forhindres. Så skal der være 100-vis af politifolk til at kontrollere dem.

Problemet er over hele verden.

Det er da bare at løfteknoglen og anmelde dem, i min vennekreds slipper ingen fra at køre med en kæp i øret.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Maj 09, 2017, 01:17:55 pm »
Tuba Eva.

Det drejer sig ikke om alkohol, men om unge mennesker der bare "flipper" totalt ud, i kådhed, med for mange HK- imellem benene, det sker til søs og i trafikken.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen 

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Maj 09, 2017, 05:43:43 pm »
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Tuba Eva

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Maj 09, 2017, 05:49:00 pm »

Det er fornuftigt nok at det igen bliver kommunerne der bestemmer hvad de skal være plads til i havnene,ikke EU og deres skide harmonisering :bad: Det er ikke sikkert det kan forhindrealle ulykker,men det varikke såstortproblem da kommunerne udstak reglerne, så noget vil det hjælpe.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Maj 09, 2017, 06:06:53 pm »
I Københavns havn er det allerede forbudt at sejle med vandscootere, og det er "By og Havn", som har bestemt det.
I'm a Troll

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    1.8%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Maj 09, 2017, 07:45:08 pm »
Jeg synes, at man skal håndhæve reglerne, der er, at man ikke må sejle på vandscooter op til 300 m
fra land, og i Københavns havn må man ikke sejle med vandscooter.

Man må indføre nummerplader til vandscootere, og så må politiet prioritere at fotografere og anholde
og straffe dem, der ikke overholder reglerne.