Forfatter Emne: Nobody.  (Læst 378 gange)

Offline måneskin (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.6%
    • Vis profil
Nobody.
« Dato: Maj 06, 2017, 01:47:41 pm »
Poul vi to har aldrig været venner på Solen , og jeg har ikke en søn der er et år yngre end din søn , du tager meget fejl. :yes:   Jeg tror ikke at folk er ude på at få dig til at lukke din profil, det der er i vejen er at du lyver næsten om alt , alle de mange historier du kommer med passer jo ikke altid vel , men du vidste da at der har været et hacker angreb her på debatten, det skulle du da have fortalt til Gubbi , fordi det var et angreb på dig , det var der for man ikke kunne bruge æ ø og å .    :ohmy:   Jeg kunne da godt have brugt en check på 50.000 ved at have hjulpet så mange mennesker , men nej det er mere værd at hjælpe folk i nød , end alle de penge. :ohmy:         

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Nobody.
« Svar #1 Dato: Maj 06, 2017, 04:46:12 pm »
Måneskin.

Jeg ved ikke i hvilken beskyttet verden mange af jer har levet i, det er ikke den verden jeg kender, og jeg kan godt se ud fra jeres liv, at meget at det jeg skriver automatisk kommer til at lyde totalt usandsynligt, men derfor er det ikke ensbetydende med at det er lyv eller en historie fra de varme lande, jeg levede stærkt og hurtigt i "gamle" dage, og jeg oplevede derfor en masse, så jo, mine "historier" passer, desværre, og også ting som jeg desværre ikke kan/må/vil fortælle nogen.

OK!, men måden du skriver på minder mig lidt om en jeg kendte på SOLen, så OK!, jeg tager fejl af dig og en anden, undskyld, men der var intet ondt i det på nogen måde.

Ja-jo, selvfølgeligt kunne jeg godt have haft brugt de 50.000-Kr, det er klart, men jeg følte at det var hendes penge og jeg hjalp kun for at hjælpe og for at gøre andre glade.

Hvor mange gange er der ikke kommet indlæg/kommentar til mig, med om hvordan man sletter sin profil, så nogen ser helst mig derhen hvor peppet gror, så jo nogen vil havde min profil lukket.

Mindst 200-gange er min Facebook profil forsøgt hakket af den person som har en kopi-profil af min profil på Facebook, der har været lige så mange forsøg på at hakke min PCèr, jeg har fået langt over 500-SMSèr med trusler på min Tlf:, og langt over 1.000- opringninger uden der var nogen i den anden ende, der er lavet et uhyggeligt antal indlæg både her og på SOLen hvor mit Tlf: Nr er lagt ud offentligt, der har været oprettet falske indlæg i mit navn både her og på SOLen, og det ved du også godt.

Hacker angrebet?, pludseligt blev der lagt personlige Mail: imellem mig og "Red.Sol" ud både her og på SOLen, jeg havde ikke regnet med at den person der jagter mig kunne gå igennem deres sikkerhedssystemer, men så har de da lært noget ved det, og som sådanne var jeg den eneste der kom til at lide af det, og som jeg ser det, så er der kun en der har kunne finde på det, og resten er op til din "gætter" :) .

Også håber jeg denne tråd dør stille ud, du kunne have haft sendt mig en besked om dette, det er ikke rigtigt noget der komme andre ved syntes jeg.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen   

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Maj 06, 2017, 06:28:34 pm »
Måneskin.

Man kan næsten finde alt om mig på nettet i dag, især efter at Ieet lagde mit Cpr.Nr ud offentligt, det er selvfølgeligt ulovligt at bruge, så det regner jeg ikke med du har brugt :) .

Det med de 50.000-Kr!, det har jeg da vist selv skrevet her på Din-debat.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Maj 06, 2017, 09:20:30 pm »
Syl.

Det er en SYG person der jagter mig, en som hele tiden opretter nye profiler og gør det fra, ØHE!, sig mig lige engang lige?, "Syl" er da vist da en helt ny profil, ikke?, er du også syg?, eller bare dum, jeg skal vel for pokker kunne bruge mit nummer i den blå avis uden du patu skal jagte mig, tag nu og søg læge.

Poul Jørgensen

Syl

• Gæst
« Svar #4 Dato: Maj 06, 2017, 09:33:17 pm »
Det er imponerende en Nokia med 70 mb kan rumme så mange dødstrusler.

Syl

• Gæst
« Svar #5 Dato: Maj 06, 2017, 09:38:45 pm »
Syl.

Det er en SYG person der jagter mig, en som hele tiden opretter nye profiler og gør det fra, ØHE!, sig mig lige engang lige?, "Syl" er da vist da en helt ny profil, ikke?, er du også syg?, eller bare dum, jeg skal vel for pokker kunne bruge mit nummer i den blå avis uden du patu skal jagte mig, tag nu og søg læge.

Poul Jørgensen

Jeg bruger ikke dit nummer,jeg gider ikke spilde penge  på en som dig, det jeg skriver til dig skal ligge her offentlig ellers fordrejer du det.

Du har mere brug lægehjælpe end mig :MG_216:

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Maj 07, 2017, 12:30:50 pm »
tag nu og søg læge.

Taler du med dig selv?  :ROFL:
Altid glad for at hjælpe. :smile: