Forfatter Emne: Søren Krarup satte tingene på plads i Mindelunden  (Læst 94 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Søren Krarup satte tingene på plads i Mindelunden
« Dato: Maj 06, 2017, 08:20:42 am »
På en herlig solskinsmorgen som denne får jeg lyst til at gengive noget af den fremragende tale, som Søren Krarup har holdt torsdag aften den 4. maj i Mindelunden.

"I dag må jeg tilstå, at vi på denne mindedag kan blive grebet af mismod og frygt for fremtiden. Jeg plejer at sige, at der er tre katastrofer i det 20. århundredes Danmarkshistorie. For det første naturligvis 9. april 1940, hvor landet for første gang i sin historie blev erobret af en fremmed magt. For det andet 2. oktober 1972, hvor vi sagde ja til at blive medlem af den politisk union i Europa, der som sådan sigter efter ophævelse af dansk suverænitet. Og for det tredje: juni 1983, hvor det danske folketing vedtog den udlændingelov, der gør Danmark til et indvandrerland, i hvilket det danske folk ikke er herrer i eget hus men må opleve, at folkevandringen fra den tredje verden er i færd med at forvandle vores fædreland til et ikke-nationalt område, i hvilket danskerne ikke for alvor er hjemme.
[....]
Indvandringen gør alt tvivlsomt. EU gør alt tvivlsomt.
En europæisk fremtid, hvor landene bliver oversvømmet af en folkevandring med tilhørende islamisme, synes alt for truende og reducerer også denne mindedag til en utryghedens og uvishedens manifestation, hvor den danske fremtid er truet og usikker."

Netop. For hvorfor fortabe sig i den eksistentielle kamp anno 1940-1945, når vi igen er ved at blive besat - denne gang på en anderledes snigende måde - af en endnu værre magt.
Vi skal stadig ære modstandsbevægelsen fra 40'erne for hvad den fortjener. Men vi skal ikke sidde passive og kigge på, at vores land på ny bliver besat eller domineret af fremmede.

Den nu 79-årige forhv. pastor og MF, Søren Krarup har haft fat i den rigtige ende hvad dette angår i 35 år. Han forstår, hvad der er på spil i disse år.
« Senest Redigeret: Maj 06, 2017, 08:25:40 am af DerRudi »
Manner, Manner!

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    30%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Søren Krarup satte tingene på plads i Mindelunden
« Svar #1 Dato: Maj 06, 2017, 08:45:49 am »
Det har vi altsammen hørt så mange gange før. Når jeg ihvertfald kigger mig omkring, er der intet farligt at se. Et irriterende islamisk tørklæde vandrer ind i Føjtex og sådan noget, men ikke noget der kan minde om det beskrene.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.