Forfatter Emne: DERFOR drikker eliten babyblod  (Læst 574 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
DERFOR drikker eliten babyblod
« Dato: April 24, 2017, 12:59:38 am »
Mange whistleblowers har afsløret flere gange, at Illuminati-eliten drikker babyblod. Jeg mener den er god nok.

Nu har forskere så endeligt fundet svaret på, HVORFOR eliten gør det. Det gør dem nemlig yngre. Det er sikkert derfor, at Rothschilds, Rockefeller, Kissinger o.s.v. alle er blevet 90-100 år gamle....

Det har sådan set været almindelig viden hos Illuminati i hundredevis af år. Den britiske kongefamilie har drukket blod siden mange generationer tilbage (det kan Googles, hvis I ikke tror på det).

Men her artiklen fra eb.dk, som fortæller Illuminati´s hemmelighed om, HVORFOR de gamle Illuminati-øgler holder sig så forbløffende friske højt op i alderen:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/videnskab_og_teknik/spaedboerneblod-goer-mus-unge-og-vakse/6625260

Citér
Føler du også, at din hjerne bliver mere og mere tåget med alderen? Ny forskning viser, at der muligvis kan være hjælp at hente fra et protein, som findes i navlestrengen. Det skriver newsscientist.com ifølge Videnskab.dk.

Forskere har tidligere vist, at blod fra teenagere – altså, mennesketeenagere – kan genopfriske hukommelsen og tankeprocesserne hos ældre mus. Men nu viser ny forskning, at blod fra navlestrengen hos nyfødte har en endnu stærkere effekt.

Det internationale forskerhold opdagede resultaterne ved at indsamle blod fra mennesker i tre forskellige livsstadier: Babyer, unge omkring 22 år samt ældre omkring 66 år.

Deres blod blev derefter indsprøjtet i mus, der havde en alder, som svarer til cirka 50 år for mennesker.

Den største effekt kunne ses hos de mus, der fik blod fra spædbørnenes navlestrenge. Disse mus blev hurtigere til at lære, og de var bedre til at huske vejen ud af en labyrint. De viste desuden øget aktivitet i hjerneområdet hippocampus, der er ansvarlig for indlæring og hukommelse.

De mus, der havde fået blod fra teenagerne, viste også forbedringer, mens musene, som fik blod fra ældre mennesker, ikke viste tegn på bedring.

Ifølge forskerne tyder det på, at plasmaet i menneskeblod langsomt mister sit foryngende potentiale med alderen.

Forskerne fandt i studiet frem til et protein kaldet TIMP2, som ser ud til at være ansvarlig for blodets foryngende effekt.

Det viste sig nemlig, at gamle mus, der fik en indsprøjtning TIMP2, havde mere aktivitet i hippocampus og blev bedre til at finde ud af labyrinter. De blev endda også bedre til at lave en rede, hvilket ellers er en evne, som gamle mus mister.

Når musene blev behandlet med blodplasma, som havde fået fjernet proteinet TIMP2, viste de ikke tegn på forbedringer.

The Illuminati Elite's Practice Of Blood Drinking

https://www.youtube.com/watch?v=beqToKijNvs

Prince Charles nedstammer fra DRACULA - bloddrinkeren:

How Prince Charles is Related to Vlad the Impaler + Reptilian Correlations

https://www.youtube.com/watch?v=F45KI-ZRj1g
« Senest Redigeret: April 24, 2017, 01:04:47 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
Sv: DERFOR drikker eliten babyblod
« Svar #1 Dato: April 24, 2017, 04:28:32 am »
Da jeg var knægt, da drak mine forældre 'Nonneblod' fra Irma - eller 'Den Med Tyren', når det skulle være RIGTIGT festligt..  :alc:

- man ka' åbenbart stadig købe dette væmmelige fluidum:

Jeg ved sgu ikke om det ligefrem gjorde dem yngre - men de teede sig ihvertfald som en flok hovedløse konfirmander, når dansen gik til de nyeste grammofonplader fra Gustav Winkler, James Last - og det der var værre... :Laie_16: :Laie_94:
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    32%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: April 24, 2017, 07:36:21 am »
Mange whistleblowers har afsløret flere gange, at Illuminati-eliten drikker babyblod. Jeg mener den er god nok.

Du bliver sq da mere og mere skingrende.

Og du har fået at vide at sådanne Youtubevideoer kan enhver lave. Hvorfor bliver du ved med at poste dem?
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline DF-112

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: April 24, 2017, 07:39:18 am »

Og du har fået at vide at sådanne Youtubevideoer kan enhver lave. Hvorfor bliver du ved med at poste dem?

Hvad rager det os?

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: April 24, 2017, 11:02:54 am »

Synes du er holdt op med at sige "hvad rager det os???"

Men bortset fra det, så mener jeg, at Youtube indeholder mere sandhed end de løgnagtige mainstreammedier. Selvom man selvfølgelig skal se Tuben med kritiske øjne, da alle kan lave videoer. Du har vel også en Youtube-kanal, Carlo. Må vi se den? :hyper:

Nu linkede jeg jo sådan set også til en artikel fra Ekstra Bladet - som selv linkede til videnskab.dk. Så det med, at det forynger folk at drikke babyblod, er altså ikke bare en påstand, jeg har fra Tuben....
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Indlysende

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: April 24, 2017, 11:50:41 am »
Det at drikke noget har ikke samme effekt som at få det indsprøjtet i blodet.
Påstanden om at folk skulle drikke babyblod har du fra tilfældiges hjemmevideoer på youtuben.

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: April 24, 2017, 12:06:03 pm »
Det at drikke noget har ikke samme effekt som at få det indsprøjtet i blodet.
Påstanden om at folk skulle drikke babyblod har du fra tilfældiges hjemmevideoer på youtuben.

Velkommen tilbage, Ieet. Tænkte nok du ikke kunne undvære din-debat. :yes:

Har ingen personlig erfaring med at drikke babyblod, så skal ikke kunne sige, om virkningen er den samme eller bedre intravenøst end den er ved at drikke.