Forfatter Emne: Islam er også på anklagebænken  (Læst 275 gange)

Front Helle

• Gæst
Islam er også på anklagebænken
« Dato: April 22, 2017, 12:59:23 pm »
Vedrørende "Kundby-pigen" (eller jihad-pigen.)

Vi ved bl.a. dette:

Hun konverterede til islam efteråret 2015.
Herefter gik det stærkt med den såkaldte radikalisering.

Hun var i stand til at skaffe materialerne til at fremstille bomber.
Det må formodes, at hun havde mindst én hjælper.

Hun blev opfyldt af et inderligt had til os "vantro", og alt hvad muslimer iøvrigt hader. (Det er som bekendt ikke så lidt!)
Hun var meget langt fremme mht. bomberne og havde sat dato på sprængningerne på sin egen gamle skole og på den jødiske skole i København, da et familiemedlem alarmerede politiet.

I fængslet har hun fastholdt islamistiske jihad-synspunkter, og hun har overfaldet en ansat med glasskår fra et smadret spejl.
På et tidspunkt underskrev hun sine kommentarer i en slags dagbog med signaturen Omar el-Hussein (dobbelmorderen fra Krudttønden/Synagogen, feb. 2015), idet hun synes, at denne muslimske morder er "sej."

De sidste tre dage har Janni Petersen på TV2News kunnet fortælle os, at Kundby-pigen er en "forvirret teenager med trang til spænding"!  :girl_sad:

Det skal man nok ikke undres over; der er kommet en del mærkværdigheder fra fru Petersens mund, når hun er "ude i marken".

Jeg vil vende det hele om og sige noget, man aldrig ville høre i de politisk korrekte medier:

Jeg mener, at ISLAM er på anklagebænken.
Denne bloddryppende, drabsopfordrende ideologi bør anklages sammen med Kundby-pigen.

Det er jo dér, hun har det fra. Lysten til at dræbe, udslette.
Fra Koranen og fra IS-skrifter og videoer.

Som jeg opfatter hende, skal hun forblive afsondret fra os andre i meget, meget lang tid.
Men forvirrede kvindemennesker forklædt som journalister, skal heller ikke have held med at fremstille disse 15-16-årige konvertitter som harmløse, fjantede tøse, der lige så godt kunne have kvidret om billeder af Christopher eller X-faktor-deltagere.
Lad os blive fri for pseudo-psykologisk øregas om, at hun havde haft det svært, som forklaring på hendes valg.

Med det i frisk erindring, at terroristen fra Paris torsdag aften bogstaveligt havde en koran i bagagen, siger jeg:
PÅ ANKLAGEBÆNKEN MED ISLAM.
« Senest Redigeret: April 22, 2017, 01:01:06 pm af Front Helle »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Islam er også på anklagebænken
« Svar #1 Dato: April 22, 2017, 01:07:52 pm »
Hvilken dato skal jeg bestille autocamper til? Jeg ordner det, for jeg bor lige i nærheden af nogle glimrende tyske udlejere.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Er islam så en gerningsmand eller en gerningskvinde?
« Svar #2 Dato: April 22, 2017, 01:09:11 pm »
Engang blev islam anset for at være en religion, men i dag er islam jo blevet personliggjort som en slags en klon i debatten.

Er det ikke også nemmere at forholde sig til sit had, hvis muslimer bliver anset for at være kloner, som ikke bliver anset for at være mennesker?

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

speechless

• Gæst
« Svar #3 Dato: April 22, 2017, 01:14:44 pm »
Eller lave film

http://eas8.emediate.eu/eas?camp=24886;ty=ct;EASLink=http%3A%2F%2Fwww.seoghoer.dk%2Fhollywood%2Fclint-eastwood-laver-terror-film

Vedrørende "Kundby-pigen" (eller jihad-pigen.)

Vi ved bl.a. dette:

Hun konverterede til islam efteråret 2015.
Herefter gik det stærkt med den såkaldte radikalisering.

Hun var i stand til at skaffe materialerne til at fremstille bomber.
Det må formodes, at hun havde mindst én hjælper.

Hun blev opfyldt af et inderligt had til os "vantro", og alt hvad muslimer iøvrigt hader. (Det er som bekendt ikke så lidt!)
Hun var meget langt fremme mht. bomberne og havde sat dato på sprængningerne på sin egen gamle skole og på den jødiske skole i København, da et familiemedlem alarmerede politiet.

I fængslet har hun fastholdt islamistiske jihad-synspunkter, og hun har overfaldet en ansat med glasskår fra et smadret spejl.
På et tidspunkt underskrev hun sine kommentarer i en slags dagbog med signaturen Omar el-Hussein (dobbelmorderen fra Krudttønden/Synagogen, feb. 2015), idet hun synes, at denne muslimske morder er "sej."

De sidste tre dage har Janni Petersen på TV2News kunnet fortælle os, at Kundby-pigen er en "forvirret teenager med trang til spænding"!  :girl_sad:

Det skal man nok ikke undres over; der er kommet en del mærkværdigheder fra fru Petersens mund, når hun er "ude i marken".

Jeg vil vende det hele om og sige noget, man aldrig ville høre i de politisk korrekte medier:

Jeg mener, at ISLAM er på anklagebænken.
Denne bloddryppende, drabsopfordrende ideologi bør anklages sammen med Kundby-pigen.

Det er jo dér, hun har det fra. Lysten til at dræbe, udslette.
Fra Koranen og fra IS-skrifter og videoer.

Som jeg opfatter hende, skal hun forblive afsondret fra os andre i meget, meget lang tid.
Men forvirrede kvindemennesker forklædt som journalister, skal heller ikke have held med at fremstille disse 15-16-årige konvertitter som harmløse, fjantede tøse, der lige så godt kunne have kvidret om billeder af Christopher eller X-faktor-deltagere.
Lad os blive fri for pseudo-psykologisk øregas om, at hun havde haft det svært, som forklaring på hendes valg.

Med det i frisk erindring, at terroristen fra Paris torsdag aften bogstaveligt havde en koran i bagagen, siger jeg:
PÅ ANKLAGEBÆNKEN MED ISLAM.

Front Helle

• Gæst
« Svar #4 Dato: April 22, 2017, 01:31:16 pm »
speechless:
Citér
Eller lave film
http://eas8.emediate.eu/eas?camp=24886;ty=ct;EASLink=http%3A%2F%2Fwww.seoghoer.dk%2Fhollywood%2Fclint-eastwood-laver-terror-film

Aha. Det vidste jeg ikke, men han er åbenbart still goin' strong (og Trump-vælger), og det er da en udmærket idé - mange spændingsfilm omhandler jo virkelige begivenheder.
Og vi kan nok være rolige for, at Mr. Eastwood ikke laver film, der holder med de islamiske terrorister, right boBO ?   :girl_wink:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det er latterligt at antyde, at danskere holder med terrorister
« Svar #5 Dato: April 22, 2017, 01:39:33 pm »

Aha. Det vidste jeg ikke, men han er åbenbart still goin' strong (og Trump-vælger), og det er da en udmærket idé - mange spændingsfilm omhandler jo virkelige begivenheder.
Og vi kan nok være rolige for, at Mr. Eastwood ikke laver film, der holder med de islamiske terrorister, right boBO ?   :girl_wink:

Det er bare så ringe debatpraksis.

Danskere, der ikke hader nok, bliver fremstillet på den samme måde - som jøder ellers er blevet fremstillet på.

De bliver ikke alene fremstillet som om de går ind for terrorisme - de bliver også fremstillet, som om de går ind for voldtægt.

Skal jeg komme med nogen eksempler?

« Senest Redigeret: April 22, 2017, 02:09:44 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Dit "indlæg" er langt under lavmålet
« Svar #6 Dato: April 22, 2017, 06:16:25 pm »
Anklageren:
Citér
Det er bare så ringe debatpraksis.
Danskere, der ikke hader nok, bliver fremstillet på den samme måde - som jøder ellers er blevet fremstillet på.

Nu skal jeg (kort) nævne, hvad jeg synes I to brovtere skulle. I skulle ta' og klappe kaje!
Det eneste I opnår ved vammel stalking af en vistnok gift kvinde (Carlo) og kæften op om "ringe debatpraksis" (Anklageren), er, at GuBBi får endnu mere grund til at skamme sig over Din-debat.
Lad mig for en gangs skyld citere Landboen:

"Du kunne jo holde dig væk fra den pågående debat! Erkend, at du er i mindretal og smut."

Anklager, du når ikke Helle til knæene angående stærke debatindlæg, og dine mange grove skriblerier og indsending af smålumre tegninger i stedet for modargumenter gennem årene, udstiller kun dine komplekser.

Der er i-n-g-e-n herinde, der fremstiller "danskere" som om de "går ind for terrorisme!"
Jeg kan i hvert fald ikke se det.

I er begge med til at trække Din-debat ned i et personfnidder-søle, hvor den ikke burde have befundet sig.

Manner, Manner!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.8%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: April 22, 2017, 06:33:55 pm »
, at GuBBi får endnu mere grund til at skamme sig over Din-debat.

Du skal da ikke bestemme hvad Gubbi skal skamme sig over.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Jamen dog
« Svar #8 Dato: April 22, 2017, 08:30:33 pm »
Lille pus, du bilder dig ind, at du bestemmer, hvad man må skrive her, men du kan lave dit eget forum.

Det ville dog blive lige så dødt som en bedemandsforretning, hvis du skulle moderere det. Du lider af en vrangforestilling om, at der er mange, som deler dine følelser om multikulturen - men der er slet ikke nok til at samle 20.000 vælgererklæringer blandt 4.146.602 potentielle vælgere (ved 2015 valget).

Nu skal jeg (kort) nævne, hvad jeg synes I to brovtere skulle. I skulle ta' og klappe kaje!
Det eneste I opnår ved vammel stalking af en vistnok gift kvinde (Carlo) og kæften op om "ringe debatpraksis" (Anklageren), er, at GuBBi får endnu mere grund til at skamme sig over Din-debat.
Lad mig for en gangs skyld citere Landboen:

"Du kunne jo holde dig væk fra den pågående debat! Erkend, at du er i mindretal og smut."

Anklager, du når ikke Helle til knæene angående stærke debatindlæg, og dine mange grove skriblerier og indsending af smålumre tegninger i stedet for modargumenter gennem årene, udstiller kun dine komplekser.

Der er i-n-g-e-n herinde, der fremstiller "danskere" som om de "går ind for terrorisme!"

I er begge med til at trække Din-debat ned i et personfnidder-søle, hvor den ikke burde have befundet sig.
« Senest Redigeret: April 22, 2017, 09:44:19 pm af Anklageren »

speechless

• Gæst
« Svar #9 Dato: April 22, 2017, 10:28:06 pm »
Pastor gakGak
Why did she fell into the well ?
Cause she did not see that well.!

http://www.youtube.com/watch?v=Sr3u0hIIYOo

speechless:
Citér
Eller lave film

« Senest Redigeret: April 22, 2017, 10:56:55 pm af speechless »

Offline Evalu

• Senior medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: April 22, 2017, 11:22:35 pm »

Er  "i-n-g-e-n" et nyt profilnavn, som du overvejer at skrive under?
Når man kalder en debattør for en "terrorbagmandstudse", så  fremstiller man da vedkommende, som om han gik ind for terrorisme.

SMAGER DET, lede terrorbagmandstudse ??   :JC-hysterical: :tease: