Poul, gamle swinger, andre ville nyde opmærksomheden, ja de ville da skam. Glæd dig da over, at det da ej er værre end tilfældet er.Nå, nu lægger jeg benene op og åbner en amarone, venner. Ahhh! Kærlig hilsen Albert Johansen
Albert.Skriver jeg at jeg har lavet X, så er det galt, så bliver jeg beskyldt for ikke at fejle en skid, når jeg så skriver at og hvor ondt jeg har, så er det ved GUD også galt, jeg skrev et indlæg om et ÆG, igen, første gang jeg skrev om det skide ÆG var i 2002 på SOL.DK, andre har så kopieret det indlæg, men PYT.Venlig Hilsen Poul Jørgensen
Det har Tørresnoren nok prøvet , at have ondt , der er bare den forskel på dig og ham, han sidder ikke og jammer sig.
Måneskin.Hvis "tørresnoren" have haft ondt som jeg har det nu, så ville han aldrig jagte mig på den måde som han gør, den totale smerte er, at få Brandt sine nethinder totalt i stykker, at være totalt blind i over 8-dage, at ikke kunne se i over 14-dage, hvis du kender nogen der har haft svejseøjne, så kan de forklare dig hvor ondt det gør, men jeg var blind i 14-dage og havde uhyggelige smerter, det siger sig selv, det ved alle der har prøvet sådanne noget.OK!. Måneskin, så har jeg taget fejl af dig og en ven fra SOL.DK, men PYT :) .Venlig Hilsen Poul Jørgensen