Forfatter Emne: Om hvad en nationalsindet VIRKELIG mener  (Læst 1485 gange)

DerRudi

• Gæst
Om hvad en nationalsindet VIRKELIG mener
« Dato: April 18, 2017, 11:34:48 am »
Jeg så allerede i går, at Løgneklageren udbredte sig om, at jeg ønsker at "retsforfølge bl.a. Zenia Stampe for hendes demokratiske virksomhed."

Det lod jeg stå som et eksempel på den brugers vedvarende løgn på løgn.
Imidlertid kom jeg til at tænke på, at der er mange nye gæster og brugere, der kigger ind på Din-debat, som kunne få et helt galt billede af, hvad nationalsindede mennesker mener. Derfor nedenstående, som det nok vil være klogt at gemme - løgnere har det nemlig med uanfægtet at brovte videre, mens jeg ikke føler mig forpligtet til at dementere løgnene i det uendelige.

Det, flere af os har skrevet, hører uløseligt sammen med begrebet landsforræderi.
I Den Store Danske Encyklopædi gives der eksempler på dette fænomen:

"I Danmark kan landsforræderi fx være handlinger, der har til formål at bringe den danske stat helt eller delvist under fremmed herredømme eller at løsrive en del af staten ved hjælp af udenlandsk bistand eller ved magtanvendelse eller trussel om magtanvendelse."

Her mener jeg, at det i hvert fald kan og bør diskuteres, hvordan ovenstående forholder sig til politikere og andre, der medvirker aktivt til at støtte en islamisk magtovertagelse i Danmark.

Lad os herefter se på Straffelovens kap. 12, som den er i dag.

"§100.  Den, som ved offentlige udtalelser tilskynder til, eller som fremkalder øjensynlig fare for fjendtlige forholdsregler mod den danske stat, straffes med fængsel indtil 6 år."

"§102. Den, som under krig eller besættelse yder fjenden bistand ved råd og dåd eller til fremme af fjendtlig interesse svækker den danske stats eller dens forbundsfællers kampdygtighed, straffes med fængsel i indtil 16 år."

Som bistand til fjenden anses således bl.a. følgende forhold (§102 stk. 2):

(3.) "Angiveri eller lignende medvirken til, at nogen af en fjendtlig myndighed eller dermed samarbejdende organisation eller person, anholdes eller udsættes for overlast."
(4.) "Propaganda til fordel for fjendtlig krigs- eller besættelsesmagt."

Den lige fortsættelse af den landsforræderiske tale stampister, tradsmænd, tigermænd og andre fører i disse år, sikre på at islam kommer til at totaldominere, er naturligvis det, vi i daglig tale kalder "at gå til hånde."
Hvordan denne aktivitet nøjagtig kommer til at tage sig ud, kan jeg ikke bevise noget om. Jeg kan bare påpege, hvad jeg mener, der bør ske med folk der i en tilspidset situation tyr til angiveri, alskens support af muslimer herunder fragt, økonomisk- eller anden bistand og lignende.
Det er det, jeg har skrevet om.

Hvad angår politikernes svigt, som har ladet vort fædreland stå åbent for en krigerisk og fjendtlig lovreligions indmarch, kan jeg erklære mig enig i, hvad der gives udtryk for her:

http://www.dendanskeforening.dk/side53-aid-334-mid-1-params-1.html

Med den tilspidsede situation mener jeg, når der er opstået en direkte kamp på andet end ord mellem muslimer og deres håndlangere på den ene side og en dansk modstandsbevægelse på den anden.
Her vil en organisation som 'Redox' og dens indsamling af oplysninger om nationalsindedes navne, bopæl, arbejdspladser, aktiviteter osv. selv udsætte sig for, at der tages forholdsregler imod dem. Vi ved jo, at de nærer et galdegult had til deres modstandere og næppe ville tøve med at overgive oplysningerne til islams fortrop.
Ligesom under Danmarks forrige besættelse vil likvidering af disse ondartede stikkere naturligvis være på sin plads - det er tale om selvforsvar - også i en sådan kommende situation. Det er forbudt ifølge nuværende lov - og det var det også i 1943-1945.

« Senest Redigeret: April 18, 2017, 11:50:44 am af DerRudi »

Anklageren

• Gæst
Om tråden: Kan man forestille sig et retsopgør
« Svar #1 Dato: April 18, 2017, 11:59:50 am »
I trådstarten om man kan forestille sig et retsopgør, står der bl.a.: "Hvordan ser I andre en potentiel fremtid, hvor ”humanisterne” bliver holdt til ansvar for deres holdninger, for deres støtte til alt det onde? Hvad er det, vi har i udsigt?"

Der-Rudi: "Jeg kan bestemt forestille mig et retsopgør - gør det sådan set tit ..."

Desdicardo svarede på den samme trådstart: "Du har ret, det ER yderliggående ekstremistisk tankegang at true med retsopgør der højest sandsynligt i visse tilfælde vil ende med dødsdomme, blot fordi disse mennesker har en anden mening."

Der-Rudi svarer Desdicardo: "Det der gør, at jeg synes sådan nogle som Trådløse-Anna og du virker syge i potten, er, at I selv i september 2015 skriver "blot fordi disse mennesker har en anden mening." Nærmest som havde der været en lille drøftelse af, om slagteriarbejderne skulle have 50 øre mere i timen eller ej.

Det vi er i gang med handler om Danmarks EKSISTENS! Om hvorvidt Danmark stadig skal være danskernes hjem og fædreland i vore efterkommeres tid. Eller om Danmark skal forgå, blive et islamisk kalifat, hvor vore børnebørn må leve som undertrykte, bange små mennesker i et land, hvor alt er 'halal' og 'haram', og hvor dansk lovgivning for længst er underlagt sharialoven.

'En anden holdning!' Ja, og di-da-da!"

DerRudi skrev også: "Hvis Danmark atter bliver frit og fredeligt, vil det blive efter et ret skrapt opgør. Det fornemmer jeg, vi er enige om. Og - ja, så vil der efter min opfattelse være nogen, der efter en almindelig retssag idømmes de straffe, som er mulige indenfor til den tids gældende lov.
Det er det de har i udsigt."

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=2063.msg21732#msg21732

Anklageren

• Gæst
I Danmark har vi ytringsfrihed (endnu)
« Svar #2 Dato: April 18, 2017, 12:17:47 pm »
Zenia Stampe er foreløbig i sin fulde ret til at benytte sig af sin ytringsfrihed.

Man kan vanskeligt tolke det, der står i tråden herover som andet, end at f.eks. Zenia Stampe engang i fremtiden skal straffes for det, som er fuldt ud lovlig politisk virksomhed i dag (efter at der i fremtiden vil blive vedtaget en ny lov med tilbagevirkende kraft).

Er det demokratisk?

Offline DF-112

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Zenia er din datter!
« Svar #3 Dato: April 18, 2017, 12:44:33 pm »
Zenia Stampe er foreløbig i sin fulde ret til at benytte sig af sin ytringsfrihed.

Man kan vanskeligt tolke det, der står i tråden herover som andet, end at f.eks. Zenia Stampe engang i fremtiden skal straffes for det, som er fuldt ud lovlig politisk virksomhed i dag (efter at der i fremtiden vil blive vedtaget en ny lov med tilbagevirkende kraft).

Er det demokratisk?

I er lige åndsvage................

:hyper:

DerRudi

• Gæst
Sv: Om tråden: Kan man forestille sig et retsopgør
« Svar #4 Dato: April 18, 2017, 01:10:39 pm »
Anklageren:
Citér
I trådstarten om man kan forestille sig et retsopgør, står der bl.a.: "Hvordan ser I andre en potentiel fremtid, hvor ”humanisterne” bliver holdt til ansvar for deres holdninger, for deres støtte til alt det onde? Hvad er det, vi har i udsigt?"

Der-Rudi: "Jeg kan bestemt forestille mig et retsopgør - gør det sådan set tit ..."

Jeg mener bestemt, hvad jeg selv skrev i september 2015, men har blot lidt svært ved at holde mig alvorlig, når jeg ser, at tråden var startet af 'Germania Magna' - et pseudonym, du - som 'Tigermanden' - forlængst har indrømmet selv at have skrevet!   :sarcastic_hand:

« Senest Redigeret: April 18, 2017, 09:28:09 pm af DerRudi »

Anklageren

• Gæst
Skal jeg så også skydes?
« Svar #5 Dato: April 18, 2017, 01:29:58 pm »

Er det demokratisk?

I er lige åndsvage................

:hyper:

Jeg har aldrig haft sympati for de Radikale eller med Zenia Stampe, og der er ingen i min familie, som er Radikal.

I øvrigt kender du ingen af dem, så du er blot en ligegyldig landsbytosse som dem Pia Kjærsgaard, Kristian Thulesen Dahl, Poul Nødgaard og Ole Donner brød ud af Fremskridtspartiet for at slippe for.

« Senest Redigeret: April 18, 2017, 01:31:43 pm af Anklageren »

DerRudi

• Gæst
Sv: Ikke hvis muslimerne tager magten!
« Svar #6 Dato: April 18, 2017, 01:30:17 pm »
Anklageren:
Citér

Den karrusel opstiller du altid med søvngængeragtig sikkerhed. Blot for afsporingens skyld.

Ved du da, hvad Zenia Stampe, David Trads, Victor Boysen og den slags har sagt, skrevet og gjort om 15-20 år for eksempel? Nej. Men det er noget, man kan komme med kvalificerede gæt på herinde, fordi man ved hvad sådanne personager har stået for indtil nu.
Hvad angår 'Redox', som du karakteristisk for dig ikke kommenterede, ville det være interessant at høre, hvad du mener, der burde ske med dem, hvis eller når de overrækker deres oplysninger om politiske modstandere til jihad-ledelsen.

Ved retsopgøret 1945-følgende år var der mange kritisable domme. Jeg mener nu ikke, at der var nogen, der blev dømt for noget de havde sagt i f.eks. 1935. Hvis man forestiller sig et retsopgør om en årrække, ville Zenia Stampe jo heller ikke blive stillet for retten for, hvad hun siger dags dato. Men snarere for, hvad hun måtte have sagt eller gjort, idet muslimerne prøver at tage magten i Danmark. (Og det vil de prøve ligesom andre steder, når de føler sig stærke nok.)

Din megen snak om demokrati i situationer, hvor det må formodes sat ud i kraft forlængst, er patetisk og ubrugelig.
Tror du også, at muslimerne vil stemme sig til magten i Danmark?   :big_grin:

I det øjeblik Danmarks tilstand begynder at ligne 1943-1945, er der ikke demokrati. Og det bliver der slet ikke, hvis muslimerne kan fastholde magten, vel? Men det vil du nok aldrig formå at fatte.

« Senest Redigeret: April 18, 2017, 09:26:58 pm af DerRudi »

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Om hvad en nationalsindet VIRKELIG mener
« Svar #7 Dato: April 18, 2017, 01:46:03 pm »
I denne diskussion om at være nationalsindet, har jeg tit tænkt på, at hvad med dem,
der støtter en russisk magtovertagelse i Danmark?

De kan da ikke kaldes dansksindede eller nationalsindede?

Jeg tror ikke, der så mange, der støtter en muslimsk magtovertagelse.

Nogle mennesker vil bare gerne hjælpe andre. Men jeg synes da også, at der
er nogle af de mennesker, der er for naive. De skal passe på ikke at hjælpe en
slange, der bider.

Anklageren

• Gæst
Muslimerne kommer aldrig i nærheden af at tage magten
« Svar #8 Dato: April 18, 2017, 02:22:01 pm »
Dit problem er, at du ikke stoler på dansk kultur. Foreløbig har det taget 40 år, at der er blevet omkring 5% muslimer i Danmark, så der er ikke foreløbig ikke ret meget, som tyder på at danskerne vil overlade magten til islam.

Man kan ikke regne med profeter
Om hundrede år ser verden helt anderledes ud, end du forestiller dig den. Dertil kommer, at islam på ingen måder er en samlet bevægelse - ja - de har ikke engang en ledelse!

Jeg synes, det er HELT VILDT at sammenligne nazisternes militære besættelse af Danmark med, at muslimer har søgt de danske myndigheder om familiesammenføring.

Dét, som den her debat handler om - må i øvrigt være - hvad man gør i dag. Jeg går i det mindste ud fra, at vi debatterer noget, som vi kender til.

Så er vi tilbage ved, om én som Zenia Stampe nogen sinde skal straffes for at bruge sin ytringsfrihed på den måde, som hun bruger ytringsfriheden i dag?

###

Jeg kommenterer normalt ikke Redox - da Redox altid for mig har været noget fjernt, som spiller en ringe politisk rolle (fordi de kun er nogen få hundreder).

Den karrusel opstiller du altid med søvngængeragtig sikkerhed. Blot for afsporingens skyld.

Ved du da, hvad Zenia Stampe, David Trads, Victor Boysen og den slags har sagt, skrevet og gjort om 15-20 år for eksempel? Nej. Men det er noget, man kan komme med kvalificerede gæt på herinde, fordi man ved hvad sådanne personager har stået for indtil nu.
Hvad angår 'Redox', som du karakteristisk for dig ikke kommenterede, ville det være interessant at høre, hvad du mener, der burde ske med dem, hvis eller når de overrækker deres oplysninger om politiske modstandere til jihad-ledelsen.

Ved retsopgøret 1945-følgende år var der mange kritisable domme. Jeg mener nu ikke, at der var nogen, der blev dømt for noget de havde sagt i f.eks. 1935. Hvis man forestiller sig et retsopgør om en årrække, ville Zenia Stampe jo heller ikke blive stillet for retten for, hvad hun siger dags dato. Men snarere for, hvad hun måtte have sagt eller gjort, idet muslimerne prøver at tage magten i Danmark. (Og det vil de prøve ligesom andre steder nok, når de føler sig stærke nok.)

Din megen snak om demokrati i situationer, hvor det må formodes sat ud i kraft forlængst, er patetisk og ubrugelig.
Tror du også, at muslimerne vil stemme sig til magten i Danmark?   :big_grin:

I det øjeblik Danmarks tilstand begynder at ligne 1943-1945, er der ikke demokrati. Og det bliver der heller ikke, hvis muslimerne kan fastholde magten, vel? Men det vil du nok aldrig formå at fatte.

Anklageren

• Gæst
Om hvad en nationalsindet VIRKELIG mener
« Svar #9 Dato: April 19, 2017, 10:49:37 am »
Nu står det trods løgnesnak alligevel klart, at DerRudi tit går og drømmer om at fængsle sine politiske modstandere i Folketinget, og det var altså motivet, som det var magtpåliggende at få frem.

Offline Brok

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: April 19, 2017, 10:51:15 am »
Hvad skulle mange gøre, hvis ikke legepladsen Din Debat fandtes.

Anklageren

• Gæst
« Svar #11 Dato: April 19, 2017, 11:26:51 am »

Vi får se, om DerRudi tager det pænt, at du kalder det en leg (hvad en nationalsindet VIRKELIG mener).

Jeg synes heller ikke det er en leg, at nogen anser det for at være landsforræderi, når folketinget stemmer for at muslimer bliver danske statsborgere (det har alle i det nuværende folketing gjort).

Offline Brok

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: April 19, 2017, 12:36:54 pm »

Vi får se, om DerRudi tager det pænt, at du kalder det en leg (hvad en nationalsindet VIRKELIG mener).

Jeg synes heller ikke det er en leg, at nogen anser det for at være landsforræderi, når folketinget stemmer for at muslimer bliver danske statsborgere (det har alle i det nuværende folketing gjort).

ja nu er det jo ikke emnet der har det store interessante i mine øjne, men jeres evige person fnidder her på siden.

Anklageren

• Gæst
« Svar #13 Dato: April 19, 2017, 12:47:24 pm »

ja nu er det jo ikke emnet der har det store interessante i mine øjne, men jeres evige person fnidder her på siden.

Jeg tror tværtimod, at Danskernes Parti tager kommunalvalget meget alvorligt - og at Internettet er den platform, de satser på.

PS

Jeg ville også gerne slippe for personfnidderet. Det kan man bare ikke, fordi man bliver angrebet personligt, hver gang argumenterne slipper op.

Med "man" mener jeg både mig selv og andre.

« Senest Redigeret: April 19, 2017, 12:58:53 pm af Anklageren »

DerRudi

• Gæst
« Svar #14 Dato: April 19, 2017, 12:56:53 pm »
Anklageren:
Citér
Nu står det trods løgnesnak alligevel klart, at DerRudi tit går og drømmer om at fængsle sine politiske modstandere i Folketinget, og det var altså motivet, som det var magtpåliggende at få frem.

:dash2:

Blot en kommentar helt i Anklagerens "ånd":

"Du-ska'-ikke-bestemme-hvad-jeg-tænker-og-drømmer!!!!"