Forfatter Emne: Super romantisk.  (Læst 248 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Super romantisk.
« Dato: September 26, 2017, 06:11:56 am »
Jeg bor et sted i Thailand, hvor der ikke bor hvide mennesker. Men nu var jeg lige med en kammerat ude på en ø, hvor der var vestlige turister. På en bar der, rendte jeg ind i en englænder, sammen med hans thai-kone.

Forholdet var startet på den måde at englænderen i en kæmpebrandert, var kørt galt på sin motorcykel og slynget langt ind i junglen, sådan set overladt til døden og hans lig overladt til hærmyrerne. (Sådan noget er ren statistk, her i Fjernøsten).

Nå, men en lokal pige havde fundet ham og fået ham til hægterne. Og de blev så et kærestepar. Meget romantisk så langt..............

Men så skulle man tro at det kunne lære ham at lade være med at køre i en brandert. Tro om igen. Han har haft adskillige ulykker med motorcykel i brandert. Så hans hovede lignede noget som en af aberne på Haderslev Domkirkeplads.

Hans liv er bare druk, druk, druk. Han bruger 2000,- 3000,- kroner om dagen på druk. Man må formode at kæresten er godt og grundigt træt af ham.

Sådan er dagens gang på lette fjed i denne ø, hvor der er mange long-staying og fastboende vestlige. Hel- og halvgamle vestlige gutter med unge thai-kærester. Dagen lang med en ølflaske eller et whiskyglas i hånden.

Jeg bor i Chanthaburi, hvor der heldigvis hverken er vestlige folk, eller barer.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Monitoring service

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Dejligt, at du har fået dig et fristed
« Svar #1 Dato: September 26, 2017, 07:50:03 am »
Jeg bor et sted i Thailand, hvor der ikke bor hvide mennesker. Men nu var jeg lige med en kammerat ude på en ø, hvor der var vestlige turister. På en bar der, rendte jeg ind i en englænder, sammen med hans thai-kone.

Forholdet var startet på den måde at englænderen i en kæmpebrandert, var kørt galt på sin motorcykel og slynget langt ind i junglen, sådan set overladt til døden og hans lig overladt til hærmyrerne. (Sådan noget er ren statistk, her i Fjernøsten).

Nå, men en lokal pige havde fundet ham og fået ham til hægterne. Og de blev så et kærestepar. Meget romantisk så langt..............

Men så skulle man tro at det kunne lære ham at lade være med at køre i en brandert. Tro om igen. Han har haft adskillige ulykker med motorcykel i brandert. Så hans hovede lignede noget som en af aberne på Haderslev Domkirkeplads.

Hans liv er bare druk, druk, druk. Han bruger 2000,- 3000,- kroner om dagen på druk. Man må formode at kæresten er godt og grundigt træt af ham.

Sådan er dagens gang på lette fjed i denne ø, hvor der er mange long-staying og fastboende vestlige. Hel- og halvgamle vestlige gutter med unge thai-kærester. Dagen lang med en ølflaske eller et whiskyglas i hånden.

Jeg bor i Chanthaburi, hvor der heldigvis hverken er vestlige folk, eller barer.

Men du er jo vestelig i udgangspunktet.
At du pendler til Haderslev hver Lørdag er da fint.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6345.msg87873#msg87873

Hvor mange penge koster det så?

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.6%
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Super romantisk.
« Svar #2 Dato: Oktober 02, 2017, 04:55:05 am »
Omtalte englænder er 52 år og hævder at han har et byggefirma i Østrig, som sætter ham i stand til at give den hele armen på ferier i Thailand.

Englænderen er forsvundet, sammen med sin motorcykel, og ingen har hørt fra ham i fem dage. Måske er han kørt galt i junglen på sin motorcykel i en brandert og han er blevet ædt af hærmyrer. Junglen på Koh Chang er så tæt, at er man bare en halv meter fra vejen, så er man usynlig for forbipasserende.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

JoYo

• Gæst
Sv: Super romantisk.
« Svar #3 Dato: Oktober 02, 2017, 10:16:39 am »
Jeg bor et sted i Thailand, hvor der ikke bor hvide mennesker.

Jeg synes du har et grise farvet ansigt