Forfatter Emne: Whataboutism  (Læst 1811 gange)

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
    • Der er så meget kvinder ikke forstår
Sv: Whataboutism
« Svar #30 Dato: April 17, 2017, 01:51:44 pm »
Der findes nogle få genveje til Ipad og Iphone.

Link: Genveje Ipad og Iphone

Muligvis, men her i huset bruger vi ikke den slags!
Som jeg skrev, der er begrænsninger når man benytter androide kinapads!

Nu ved jeg ikke hvilken model I har, men jeg har tastatur til min tablet, så den kan næsten det samme som en PC.
Det kan være være et dur til din, så du får samme mulighed, du kan får flere keyboard i flere prislejer.

Hele grundideen med en tablet, eller en mobil forsvinder jo hvis man skal koble et eksternt tastatur til.
 :JC_doubledown:
Filosofi er forsøget på i et mørkt rum at fange en sort kat, der slet ikke er der.
Teologi er forsøget på i et mørkt rum at fange en sort kat, der slet ikke er der, mens man råber: “Jeg har den” –

Pablo Cruz

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: April 17, 2017, 03:14:03 pm »
Hele grundideen med en tablet, eller en mobil forsvinder jo hvis man skal koble et eksternt tastatur til.

Forsvinder hele grunden med en bærbar pc hvis man kobler et eksternt tastatur til den ? :smile:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

sekundar

• Gæst
« Svar #32 Dato: April 17, 2017, 03:14:58 pm »
Der findes nogle få genveje til Ipad og Iphone.

Link: Genveje Ipad og Iphone

Muligvis, men her i huset bruger vi ikke den slags!
Som jeg skrev, der er begrænsninger når man benytter androide kinapads!

Nu ved jeg ikke hvilken model I har, men jeg har tastatur til min tablet, så den kan næsten det samme som en PC.
Det kan være være et dur til din, så du får samme mulighed, du kan får flere keyboard i flere prislejer.

Det ødelægger nu ikke noget for mig,ellers kan kan kun bruge den til billeder og spil.
Jeg har brugt min i forbindelse med uddannelse, for ikke slæbe rundt på en tungere bærbar, så der har tastaturet være meget nyttig.
Du må lære at leve uden genveje, ser det ud til.