Forfatter Emne: Har Danmark no go-zoner?  (Læst 783 gange)

• Gæst
Har Danmark no go-zoner?
« Dato: April 12, 2017, 09:00:42 am »
Jeg har flere gange på debat-fora set deltagere påstå, at vi ingen 'no go-zoner' har i Danmark. Det er kun noget, man kender fra USA og andre udenlandske lokaliteter, mener de.

Så er vi derhenne, hvor begrebet må defineres. Almindeligvis er det vel et by-område, der har et så slemt ry for vold, overfald og den slags, at andre føler sig meget utrygge ved at gå derind. Eller?

Jeg har lige læst, at Dyrenes Beskyttelse meddeler, at de ikke længere kommer i området i Vollsmose, hvor en hjælper for nylig blev overfaldet - det er jo et område, hvor dyr bliver pint bestialsk.

Gellerup - en anden muslimsk højborg: Her kører 'Hjem-is' ikke mere. Det skyldes overfald på is-sælgerne, trusler og tyverier.

Og jødiske børn frarådes af myndighederne at gå på skoler på Nørrebro. Forklaring overflødig.

Der er mange flere områder, hvor jeg i hvert fald på det kraftigste vil fraråde unge damer at gå alene efter mørkets frembrud.
Der er også kvarterer, hvor brandvæsen og ambulancer nødigt rykker ud - de bliver stenet og chikaneret på mange måder.

Mon ikke de fleste ved det? Politikerne vil bare ikke indrømme, at selvfølgelig har vi no go-zoner i Danmark.

Eller hvad mener du?
« Senest Redigeret: April 12, 2017, 09:02:47 am af BannerFøreren »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Har Danmark no go-zoner?
« Svar #1 Dato: April 12, 2017, 09:49:12 am »

Nogen af de uvidende politikere midt i en "no go-zone", hvor selv politiet ikke tør komme  :big_grin:

http://www.bt.dk/politik/se-billedet-uvidende-loekke-trykker-haand-i-vollsmose
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

sekundar

• Gæst
Sv: Har Danmark no go-zoner?
« Svar #2 Dato: April 12, 2017, 03:26:18 pm »
Nørrebronx, Volsmose,Gjelleruparken selv om de har omdøbt. Askerødi Greve.Nordbyen Slagelse, Motellavej, Tingbjerg.
Ålborg Øst, Ladegårdsparken ved Holbæk.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: April 12, 2017, 04:04:05 pm »
Nørrebronx, Volsmose,Gjelleruparken selv om de har omdøbt. Askerødi Greve.Nordbyen Slagelse, Motellavej, Tingbjerg.

Det er altid noget, at landets statsminister tør, når "I andre" ikke er vikinger  :smile1:

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Brok

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: April 12, 2017, 04:18:27 pm »
Der er steder hvor jeg ikke ville tage min bil med, hvis den skulle forlades, og det er i ghettoer.

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: April 12, 2017, 04:29:02 pm »

Det er altid noget, at landets statsminister tør, når "I andre" ikke er vikinger  :smile1:

Arh, i følgeskab med 2 uniformerede, bevæbnede betjente - plus de to faste, mindst ligeså bevæbnede PET-pansere, han altid har rendende i røven - så turde jeg endda at cykle gennem Gaza By - med en selvlysende kalot på hovedet... :big_grin:
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det er det, jeg mener
« Svar #6 Dato: April 12, 2017, 05:13:56 pm »
Politiet færdes normalt uden problemer, og der bor danskere alle steder.

Arh, i følgeskab med 2 uniformerede, bevæbnede betjente - plus de to faste, mindst ligeså bevæbnede PET-pansere, han altid har rendende i røven - så turde jeg endda at cykle gennem Gaza By - med en selvlysende kalot på hovedet... :big_grin:

« Senest Redigeret: April 12, 2017, 05:19:18 pm af Anklageren »

BannerFøreren

• Gæst
« Svar #7 Dato: April 12, 2017, 05:28:48 pm »
Anklageren:
Citér

Hvor idiotisk kan man være i sine dumsmarte og platte forsøg på at gøre nar af sine forhenværende landsmænd?

Som om man kan sammenligne de mange situationer, hvor dansk politi, beredskabstjeneste, ambulancer osv. bliver overfaldet med stenkast, kanonslag, raketter og andet med et officielt arrangement, hvor landets statsminister kommer til stede?!
Han er naturligvis "pakket ind" ved en sådan lejlighed, og han ville aldrig nogensinde vove at gå en tur i en dansk no go-zone alene (med sin tykke tegnedreng i lommen).

Det eneste han iøvrigt har til fælles med rigtige vikinger fra fortiden er, at han er glad for et stort krus mjød!

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    1.8%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: April 12, 2017, 05:53:46 pm »
Jeg bor på Indre Nørrebro, og jeg oplever aldrig problemer med at færdes der.

Jeg er almindeligt dansk udseende kvinde på 64 år.

Af og til oplever jeg folk fra muslimske lande være ekstra venlige for ligesom at
skabe et godt forhold til os danskere : den muslimske blomsterhandler giver mig en
ekstra gratis blomst med, de unge muslimske piger tilbyder mig deres plads i bussen,
hvis jeg er kommet til at stå op osv.

Det had mod hvide, som jeg f.eks. kan læse om fra franske ghettoer oplever jeg slet
ikke.

Men det er rigtig nok, at det had mod jøder, som Bannerføreren nævner, det har jeg
oplevet. Særligt fra palæstinensere. Det skyldes selvfølgelig situationen omkring Israel.

Om natten skal man se sig for, men da skal man altså også passe på med hvide mænd.

Offline Desdicardo

• Senior medlem
  • Activity:
    3%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: April 12, 2017, 06:40:20 pm »

Landets statsminister tør fordi han er mandsopdækket massivt og et evt. angreb på ministeren nok ville udløse noget mere end et par måneder i skyggen.

Det burde vel også  være 'no go' at Danskere skal finde sig i at der er zoner her i Danmark man ikke kan bevæge sig igennem uden at frygte at blive slået til lirekassemand.

Men 'man' finder sig åbenbart i det?
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline Desdicardo

• Senior medlem
  • Activity:
    3%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: April 12, 2017, 06:50:45 pm »

Muligt, men JEG foreslår at du i så fald cykler MEGET hurtigt igennem sådan uden for et stenkasts afstand. ;))
« Senest Redigeret: April 12, 2017, 07:39:32 pm af Desdicardo »
Intet er sikkert her i livet udover døden,

• Gæst
Sv: Længe siden du boede i Danmark, ikke?
« Svar #11 Dato: April 12, 2017, 07:35:12 pm »
Anklageren:
Citér

Ih ja, helt normalt og uden problemer. Om lidt indsender Anklageren nok den gamle berømte plakat med betjenten, der holder bilerne tilbage, så andemor og ællingerne kan gå over fodgængerovergangen!

https://www.tveast.dk/artikler/unge-roedder-politiet-er-bange-os
« Senest Redigeret: April 12, 2017, 07:38:05 pm af BannerFøreren »

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: April 12, 2017, 07:46:16 pm »
BannerF dit link skal man ikke gå ind på.

Altid glad for at hjælpe. :smile:

BannerFøreren

• Gæst
« Svar #13 Dato: April 12, 2017, 07:52:56 pm »
Me:
Citér
BannerF dit link skal man ikke gå ind på.

Næh, det er muligt, du har ret. Ved så lidt om det teknologiske.
Men TV Øst er jo ellers bare ligesom TV Fyn, TV Syd osv. Det er ikke noget "farligt" link - har iøvrigt før brugt det herinde....

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: bs
    • Vis profil
Sv: Længe siden du boede i Danmark, ikke?
« Svar #14 Dato: April 12, 2017, 08:23:18 pm »
Anklageren:
Citér

Ih ja, helt normalt og uden problemer. Om lidt indsender Anklageren nok den gamle berømte plakat med betjenten, der holder bilerne tilbage, så andemor og ællingerne kan gå over fodgængerovergangen!

https://www.tveast.dk/artikler/unge-roedder-politiet-er-bange-os
"02. jan 2014 kl. 20:10
Opdateret: 10. dec 2015 kl. 11:15"

Og du kunne ikke finde noget nyere at linke til?

Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855