Forfatter Emne: Min trygsag.  (Læst 5903 gange)

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Min trygsag.
« Svar #15 Dato: April 12, 2017, 04:57:22 pm »
Fagkad.
Du har ret, det var ikke Journal nummer 000267, 000267 var side 1 i det brev, det var side 2 i det brev der gjorde brevet falsk, og det har nummer 000268, og den side havde tryg ikke i følge trygs advokat før dagen før retssagen i Byretten i Glostrup, så det kunne tryg umuligt havde skrevet D:3/11-2004.

Som jeg klart og tydeligt skrev der hvor du har dette dokument fra, så indeholder 000268 kun personlige oplysninger imellem mig og min læge, og indholdet i det dokument kommer ingen ved ud over min læge, ASK og mig, derfor har jeg ikke ville lægge det ud offentligt, hvilket jeg håber I vil respektere.

"Venlig Hilsen" Poul Jørgensen

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: April 12, 2017, 05:11:10 pm »
Anklageren.

Du har læst dommen, fint, så ved du også at jeg har tabt sagen Pga. 2 breve, et D:3/11-2004 og et D:18/4-2007.

Det brev dateret D:3/11-2004 er på 2 sider,(side 1 kunne tryg godt have haft skrevet.), men side 2 i det brev, jeg mener det er dokument 000267., det brev havde tryg ikke D:3/11-2007, altså er der tale om dokumentfalsk, og om jeg kan bevise at tryg ikke havde det brev?, ja jo, det kan jeg faktisk.

I Byretten i Glostrup, halvvejs inde i retssagen, der bad trygs advokat om en pause, han ville havde at jeg skulle godkende et dokument som skrevet af mig, retten holdte så 15-minutters pause, advokaten undskyldte pausen med, at han dagen før havde fundet omtalte dokument i en helt anden sag som intet havde med denne sag at gøre, men at dokumentet var fejllagt af ASK i en forkert sag, nemlig sag /02 sagen, selve den sag der var i Byretten startede hos ASK som /02 sagen, men blev annulleret også fik min høreskadesag nummeret /02, og denne sag fik nummeret /03, men dokument 000267 havde fået nummeret /02, så det kom ind i høreskadesagen, som tryg intet havde noget at gøre med og i teorien burde tryg så aldrig have haft det brev, men de fandt det brev dagen før retssagen i Byretten i 2007, hvilket kan bevises ud fra retsbogen fra Glostrup ret.

Så er problemet jo bare, det brev som trygs advokat overfor Byretten i Glostrup sagde at han først havde fået dagen før retsmødet i 2007 fordi det lå i en forkert sag som intet havde med tryg at gøre, altså sagde trygs advokat at de ikke havde det brev D:3/11-2004, hvordan kan samme mand så i 2012 overfor Højesteret fremlægge selv samme dokument som sendt til mig over 3-år før han sagde at de havde det dokument, det er jo en umulighed, så enten løj/( udviste foragt for retten) advokaten i Byretten i Glostrup (hvilket jeg ikke tror.), altså må dokument 000267 et falsk brev.

Så er der også nævnt et brev som skulle være sendt D:18/4-2007?, det brev er værdiløst som sådanne, afgørelsen fra ASK kom D:1/3-2007, D:5/3-2007 lovede sagsbehandleren hos tryg mig erstatningen hurtigst muligt efter loven(Lov om erstatningsansvar.), hvilket vil sige, at tryg skulle have haft udbetalt erstatningen senest D:19/3-2007, som hun lovede mig.

Men!, D:18/4-2007 var sagsbehandleren på ferie i Norge i en lille hytte langt ude i ødemarken sammen med sin forlovet, der var hverken strøm, vand eller nogle former for tele forbindelser, hvilket vil sige, at hun umuligt har kunne have haft sendt det brev dateret D:18/4-2007.

Så Anklageren, hvis du som udgangspunkt prøver at tro på det jeg har skrevet, så vil du også kunne se at der er noget helt galt med de 2 breve som er brugt overfor Højesteret, Jeg har mundtligt fra en Jurist i Højesteret at dokument 000267 er falsk, efter at hun havde gået sagen igennem, så ringede hun til mig og sagde at jeg skulle gå til politiet med en anmeldelse på dokumentfalsk.

Jeg vil håbe du kan forstå det jeg har skrevet :) .

Venlig Hilsen Poul Jørgensen   

Det ser helt ægte ud, hvad får dig til at mene der er falsk?

Hvis du tror du har en chance for at vinde en dokumentfalsk sag, så er det bare at rette henvendelse til en advokat, osm så stævner Tryg, ikke noget jeg vil tilråde dig, med så vage beviser.

religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: April 12, 2017, 05:29:54 pm »
FagKad.

Hun fortalte mig om sin ødemarkstur, fordi hun havde lovet at havde færdigbehandlet min sag sidst i marts, så hun undskyldte sig med at hun var gået ned med stres og at hun derfor var taget på den tur, og at hun derfor ikke hverken havde telefon eller andet med på den tur, udover sin forlovet.

Hvis du læser loven, så når/hvis et forsikringsselskab først har fået fastsat erstatningens størrelse og stationært tidspunket, så skal de betale erstatningen, ASK satte mit EET til 25% og mit meen til 5%, et EET på 25% udløser et månedligt beløb på 6,138-Kr, hvilket ikke er ret meget som sådanne, problemet var bare stationært tidspunket, for det satte ASK til D:23/1-1986, det betyder, at tryg skal betale 6,138-Kr hver måned fra D:23/1-1986 og frem til de har betalt hele erstatningen, du er så dygtig, så begynd at tælle, 6.138-Kr hver måned fra D:23/1-1986 og frem til dato, (det kunne tryg nok havde overlevet.), men!, beløbet skal udbetales med renter, renten er i dag 8% plus nationalbanksrenten, eller Ca. 10% i rente, også var det at det gik galt.

Sidst i august 2007 talte jeg med sagsbehandleren, hun sagde, "Poul, Jeg har lige nu sendt din sag ned i regnskabsafdelingen, så nu vare det ikke længe, så får du din erstatning.", jeg kan godt se hvad der skete nede i trygs regnskabsafdeling, 6.138-Kr, eller Ca. 76.600-Kr om året plus 10% i rente, hvert år i 21-år, vi taler om millioner af Kr, også var det pludseligt "billigere" at lave nogle "breve" som så rigtige ud, og som i teorien godt kunne have haft været skrevet, de glemte bare datoerne og at jeg kunne huske de samtaler imellem mig og trygs sagsbehandler, også knækkede filmen.

Ja!, sagen var for alle 3 instanser, jeg fik selv, uden juridisk hjælp tilladelsen til at få min sag for Højesteret, kun ved at fremlægge sagen som den var, med de dokumenter der var i sagen, D:19/5-2010 var jeg inde hos "min" advokat i København, han viste mig en check på 250.000-Kr som jeg kunne få med det samme, hvis jeg indgik et "frivilligt" forlig, det nægtede jeg, så viste han mig et "brev", dateret D:18/4-2004, plus et andet, det D.18/4-2004 kunne jeg straks se var falsk og det bad jeg ham gøre indsigels overfor i Højesteret,(det gjorde han så ikke.), og så viste han mig et andet brev fra 2005, (jeg mener det var september), indholdet af det brev var lige meget, fordi det var sendt til en forkert adresse, så jeg ville aldrig kunne havde modtaget det brev, så det var værdiløst og forresten også et falsk brev.

Og ja!, jeg kan bare gå til en advokat, men, det har jeg ikke råd til, og hende Juristen fra Højesteret sagde til mig, at det var en sag for politiet, politiet vil gerne tage sagen, hvis hende Juristen anmelder sagen, men ikke når jeg anmelder den, jeg havde haft penge til en advokat, hvis ikke de 2 advokater jeg havde til By og Landsretten ikke havde snydt mig, hende i Byretten stjal direkte 15.000-Kr fra mig, jeg havde fået friproces til sagen, men jeg havde betalt hende 15.000-Kr, og dem fik jeg aldrig igen, det var svindel, og ham i Landsretten?, han kostede Ca.35.000-Kr, og han fik besked på i Landsretten at sætte sig ned og holde sin mund, og der sad han i 6 stive timer uden at sige et eneste ord, og da jeg endeligt fik lov til at sige noget, så virkede den mikrofon jeg havde ikke, så ingen hørte hvad jeg sagde, jo i retten, men det er jo lige meget, for afgørelsen bliver lavet efter hvad der er optaget på bånd, og min mikrofor virkede ikke, så alt det jeg sagde kom ikke med i afgørelsen.

Begynder du at kunne se det hele?.

PS: du virker ret godt indformeret ?.
Og endnu et PS:, du burde havde slettet sagsbehandlerens navn.
« Senest Redigeret: April 12, 2017, 05:31:27 pm af nobody »

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: April 12, 2017, 05:38:20 pm »
Var det ikke bedre du sendte Tørresnoren  det bevis du påstår du har. :JC_doubledown:

Offline FagKad

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: April 12, 2017, 06:18:02 pm »
Mon ikke hun har været på kontoret inden det brev er sendt i september.
Jeg har læst på din side Er tryg ondsvage, den men % er for det rør du løb ind i. Ikke dit biluheld. Tværtimod har du ASK ord for man ikke kan finde de skader du påstår du fik der.
Politiet FØRER IKKE  sager, de efterforsker og overlader det til en advokat, så du finder da bare en der ser mulighed for at vinde den sag, mod del i din erstatning, eller også fører du sagen selv, du har jo læst så meget at du er meget bedre inde i jura end en jurist.
Så det er da bare at skrive en stævning, aflevere den i Ballerup, hvor Tryg har hovedkontor, og så vente på sagen kommer for en dommer.

Albert )ohansen

• Gæst
« Svar #20 Dato: April 12, 2017, 07:01:34 pm »
Hva' fa'en, Poul - gamle swinger - skønt da skam at se dig her på siden igen, gamle dreng :drool: - hvordanne mon du så går og har det?

Ja, det er da skam alle tider så skønt og godt at følge lidt med i din Tryg-sag - er der mon kommet nyt, om man tør spørge?

Poul, for pokker, gamle jas - glæd dig dog over, at du da skam ej kom noget til, dengang. :cat: Ja, det gjorde du skam da ej. Og det ved vi jo alle, at du har en dygtig læges ord derpå. :drool: :drool: :drool:

Om ej det måtte forholde sig sådanne, ja da må du være kommet i besiddelse af nye beviser, og dem må du da skam gerne fremlægge her. Ja, det må du skam da godt.

Kærlig hilsen Albert Johansen

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: April 12, 2017, 07:03:57 pm »
FagKad.

Mit samler EET er 40%, 15% EET efter at min mester skar et 750-Kg tungt jernrør ned i hovedet på mig og brækkede min nakke i C2-C3, fastsat af ASK D:1/7-1990.

25% EET efter trafikulykken, hvor jeg brækkede nakken i C3-C4 og andre "små-skader. fastsat af ASK D:1/3-2007, ved begge ulykker fastsatte ASK mit meen til 5%.

Jeg har kun en enestes ord for at trafikulykken ikke forværrede mit EET, og det var den læge tryg betalte i 1988 og samme læge i 1994, men han var jo også betalt af tryg, det viste sig så D:1/3-2007 via ASK, at den læge tog uhyggeligt fejl.

Det er strafbart at begå dokumentfalsk, det er bevisligt at der er begået dokumentfalsk i Højesteretssag 355/2009 ved at fremlægge dokument 000267 og 000268, altså skal der rejses en straffesag imod tryg/(den ansvarlige for de falske dokumenter), og det er ikke noget jeg kan gøre, det er en sag for politiet, hvilket Juristen fra Højesteret sagde til mig, dokumenterne er falske, men hvem har lavet dem?, det kan jeg umuligt finde ud af, det er kun politiet der kan det.

Jeg har været hos 100 forskellige advokater, også med penge, de siger de ikke har tid, undtaget en, han sagde, Jeg tør ikke, tryg vil slagte mig personligt, du har en sag, men ingen tør tage den.

Poul Jørgensen

Offline FagKad

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: April 12, 2017, 07:13:40 pm »
FagKad.

Mit samler EET er 40%, 15% EET efter at min mester skar et 750-Kg tungt jernrør ned i hovedet på mig og brækkede min nakke i C2-C3, fastsat af ASK D:1/7-1990.

25% EET efter trafikulykken, hvor jeg brækkede nakken i C3-C4 og andre "små-skader. fastsat af ASK D:1/3-2007, ved begge ulykker fastsatte ASK mit meen til 5%.

Jeg har kun en enestes ord for at trafikulykken ikke forværrede mit EET, og det var den læge tryg betalte i 1988 og samme læge i 1994, men han var jo også betalt af tryg, det viste sig så D:1/3-2007 via ASK, at den læge tog uhyggeligt fejl.

Det er strafbart at begå dokumentfalsk, det er bevisligt at der er begået dokumentfalsk i Højesteretssag 355/2009 ved at fremlægge dokument 000267 og 000268, altså skal der rejses en straffesag imod tryg/(den ansvarlige for de falske dokumenter), og det er ikke noget jeg kan gøre, det er en sag for politiet, hvilket Juristen fra Højesteret sagde til mig, dokumenterne er falske, men hvem har lavet dem?, det kan jeg umuligt finde ud af, det er kun politiet der kan det.

Jeg har været hos 100 forskellige advokater, også med penge, de siger de ikke har tid, undtaget en, han sagde, Jeg tør ikke, tryg vil slagte mig personligt, du har en sag, men ingen tør tage den.

Poul Jørgensen

Ikke i følge de dokument du selv har offentliggjort https://pouljoergensen.wordpress.com/2009/05/17/tryg-eller-mig-der-er-ondsvage-2/

Selvfølgelig er dokumentfalsk strafbart, en gang til så selv du kommer med.
Du skriver en stævning, aflevere den til byretten i Ballerup, hvis de mener du har en sag så kommer der en retsag ud af det, hvor svært kan det være??

Det er muligt vennerne bag Brugsen tror på det bavl om de ikek tør gå i kødet på Tryg, men jeg ryger ikke med på det pis.

Jeg vil kunne finde mere end en advokat der ville nyde at vinde over et stort selskab, så drop det hjernedøde fis.

De afviser dig fordi du ikke har de beviser du bilder dig ind,og heller ikke penge til at betale dem når du taber sagen.De, er jo ikke idioter.

https://www.fagbladet3f.dk/nyheder/957d4ce140b249efb5b78b144039afc4-20150116-morten-vandt-over-tryg-ni-aar-efter-ulykke
« Senest Redigeret: April 12, 2017, 07:41:00 pm af FagKad »

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: April 12, 2017, 07:17:30 pm »
Det var nok fordi advokaten , så det var en tabersag , Albert er inde på det rigtige , glæd dig dog over livet , istedet for at blive ved med en tabt sag . Invitere Albert ned til dig så i kan få en god mandesnak , ikke om Tryg.

Offline FagKad

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: April 12, 2017, 07:48:08 pm »
http://www.domstol.dk/saadangoerdu/raadgivning/hvordanforloberencivilsag/Pages/Ensagbliveranlagt.aspx

Her, læs dette, så du ikke bliver ved at væve rundt sagsbehandlere der tager på ferie, læger der ike vil give dig ret osv osv osv

Der er ingen ben i at anlægge en sag, vel særligt ikke for en som dig der har læst love i 19000 timer eller der omkring. Du burde faktisk have kendt denne mulighed .

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: April 12, 2017, 07:54:57 pm »
Måneskin.

Jeg har ikke en tabersag, Det er meget svært at få en sag for Højesteret, for det første skal man havde en sikker sag, så skal man fremlægge hele sagen for Procesbevillingsnævnet, hvor der er flere Jurister og Justitsministeriet der gennemgår hele sagen, plus afgørelserne fra både Byretten og Landsretten, og de 2 retsinstanser skal havde begået en stor fejl i deres afgørelser før man kan få sin sag for Højesteret, og jeg fik uden Juridisk hjælp den tilladelse D:19/12-2009.

Til sagen i Højesteret bad jeg om friproces igennem Cevilretsstyrelsen, og igen skal man fremlægge hele sagen og alle sagens akter, som igen bliver gennemgået af Jurister og af Justitsministeriet, og igen fik jeg tilladelsen/friproces.

Jeg havde aldrig fået min sag for Højesteret, hvis min sag ikke var sikker.
Jeg havde aldrig fået friproces til min sag i Højesteret, hvis min sag ikke havde været sikker.

Justitsministeren (Brian Mikkelsen), ringede til mig, og sagde at jeg skulle få fat i "Erstatningsadvokaterne" i Århus, dem kontaktede jeg uden at sige hvad sagen drejede sig om, men de havde ikke tid, så jeg ringede rundt til en masse advokater i København for at finde en god en, jeg fandt så den advokat jeg brugte, (hvilket jeg vil fortryde resten af mit liv.), men han sagde at jeg skulle sende ham hele sagen og så ville han se på den, og give mig besked i det nye år(2010), først i Januar ringede han til mig, og sagde at godt ville tage den sag og at sagen var sikker nok, (men OK, dengang eksisterede de falske breve jo heller ikke.), og så kom mødet D:19/5-2010, og resten kender du.

Jeg husker ikke præcist datoen, jeg har omtalt det på SOL.DK, men Ca. D:14/12-2010, fik tryg besked af Højesteret i et foreløbigt retsmøde, at tryg inden 2 dage skulle sende alt hvad de havde i sagen til min advokat, D:16/12-2010 fik min advokat en Mail: fra tryg, "Vi skal bruge en uge ekstra inden vi sender noget.", en klar overtrædelse af Højesterets pålæg, Jeg bad så min advokat om at tage min sag og gå i Højesteret og aflevere den, (jeg havde talt med Højesteret om det, og de sagde at det skulle min advokat gøre, for så ville de afgøre sagen ud fra materiale de fik.), det fortalte jeg så min advokat, men det ville han ikke, han sagde at tryg skulle havde en chance, også ud af ingenting kom der pludseligt nogle breve, blandt andet det der er dateret D:3/11-2004.

Ja jo!, jeg kunne sætte mig ned og grine af det hele, men Måneskin, afgørelsen i min sag var en principsag, og den bliver brugt som juridisk materiale i andre sager, og efter afgørelsen i Landsretten kom Hr. Anders Kabel (fra DSA) i radioen 92,2, han sagde at Pga. en sag i Landsretten havde Ca. 2.500-mennesker hvert år mistet retten til deres erstatninger, det er 8-år siden nu, så gang 2.500 med 8, der er 20.000- mennesker der ikke har fået deres erstatninger fordi tryg fremlagde de falske breve, se jeg har ikke ret meget at lave, mest fordi jeg får ondt som en i helvedet hvis jeg laver ret meget, så/men dette kan jeg lave uden det gør ondt, dette er min kamp for retfærdighed, både for mig selv, men også for de 20.000-andre ofre, men det forstår du sikkert ikke.

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: April 12, 2017, 08:01:29 pm »
FagKad.

JAja alt det ved jeg, men jeg tror ikke i forstår mig, dem der har lavet de falske breve skal straffes, der skal en straffesag til at få underkendt afgørelsen i Højesteretssag 355/2009, jeg får ikke min erstatning ved at få tryg dømt for dokumentfalsk, det eneste der sker ved det er at tryg får en bøde, og det har tryg sikkert regnet med, altså at det stadigt har kunne betale sig at lave de falske breve selvom at de fik en bøde.

Udfaldet af en straffesag i min sag vil blive, at afgørelsen i Højesteret bliver annulleret helt automatisk, det sker ikke ved et civiltsøgsmål/eller en civilretssag, det er det der er problemet.

Offline FagKad

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: April 12, 2017, 09:06:01 pm »
FagKad.

JAja alt det ved jeg, men jeg tror ikke i forstår mig, dem der har lavet de falske breve skal straffes, der skal en straffesag til at få underkendt afgørelsen i Højesteretssag 355/2009, jeg får ikke min erstatning ved at få tryg dømt for dokumentfalsk, det eneste der sker ved det er at tryg får en bøde, og det har tryg sikkert regnet med, altså at det stadigt har kunne betale sig at lave de falske breve selvom at de fik en bøde.

Udfaldet af en straffesag i min sag vil blive, at afgørelsen i Højesteret bliver annulleret helt automatisk, det sker ikke ved et civiltsøgsmål/eller en civilretssag, det er det der er problemet.

FagKad.

Nej, du får ingen erstatning, for du var for sent ude med at anmelde en skade, og man har heller ikke fundet de skader du mener at have fået det har du højesterets afgørelse for,og den kan du ikke få til at gå om.

Altså skal du selv føre en civil sag mod Tryg. Istedet for at blive ved med at køre i alle de ligegyldige oplysninger du kommer med, det meste er ikke en gang relevant for dit sagsforløb.

Jeg synes du flere gangehar påstået det ikke var et spørgsmål om penge, altså må det være nok at vinde en sag om dokumentfalsk.

Din tabte sag hedder 335/2009, ikke 355/2009 som du skriver.
Og der står ikke et ord om de dokumenter du tror er falsk skulle gøre udfaldet.

Har du ikke nogen der kan hjælpe dig ,med at forstå hvad du læser af fagsprog.

Du tabte bla andet fordi sagen blev anlagt på formodning om der var sket en forbyrdelse, men det afviser Højesteret.

« Senest Redigeret: April 12, 2017, 09:10:55 pm af FagKad »

Offline FagKad

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: April 12, 2017, 09:21:01 pm »
Måneskin.

Jeg har ikke en tabersag, Det er meget svært at få en sag for Højesteret, for det første skal man havde en sikker sag, så skal man fremlægge hele sagen for Procesbevillingsnævnet, hvor der er flere Jurister og Justitsministeriet der gennemgår hele sagen, plus afgørelserne fra både Byretten og Landsretten, og de 2 retsinstanser skal havde begået en stor fejl i deres afgørelser før man kan få sin sag for Højesteret, og jeg fik uden Juridisk hjælp den tilladelse D:19/12-2009.

Til sagen i Højesteret bad jeg om friproces igennem Cevilretsstyrelsen, og igen skal man fremlægge hele sagen og alle sagens akter, som igen bliver gennemgået af Jurister og af Justitsministeriet, og igen fik jeg tilladelsen/friproces.

Jeg havde aldrig fået min sag for Højesteret, hvis min sag ikke var sikker.
Jeg havde aldrig fået friproces til min sag i Højesteret, hvis min sag ikke havde været sikker.

Justitsministeren (Brian Mikkelsen), ringede til mig, og sagde at jeg skulle få fat i "Erstatningsadvokaterne" i Århus, dem kontaktede jeg uden at sige hvad sagen drejede sig om, men de havde ikke tid, så jeg ringede rundt til en masse advokater i København for at finde en god en, jeg fandt så den advokat jeg brugte, (hvilket jeg vil fortryde resten af mit liv.), men han sagde at jeg skulle sende ham hele sagen og så ville han se på den, og give mig besked i det nye år(2010), først i Januar ringede han til mig, og sagde at godt ville tage den sag og at sagen var sikker nok, (men OK, dengang eksisterede de falske breve jo heller ikke.), og så kom mødet D:19/5-2010, og resten kender du.

Jeg husker ikke præcist datoen, jeg har omtalt det på SOL.DK, men Ca. D:14/12-2010, fik tryg besked af Højesteret i et foreløbigt retsmøde, at tryg inden 2 dage skulle sende alt hvad de havde i sagen til min advokat, D:16/12-2010 fik min advokat en Mail: fra tryg, "Vi skal bruge en uge ekstra inden vi sender noget.", en klar overtrædelse af Højesterets pålæg, Jeg bad så min advokat om at tage min sag og gå i Højesteret og aflevere den, (jeg havde talt med Højesteret om det, og de sagde at det skulle min advokat gøre, for så ville de afgøre sagen ud fra materiale de fik.), det fortalte jeg så min advokat, men det ville han ikke, han sagde at tryg skulle havde en chance, også ud af ingenting kom der pludseligt nogle breve, blandt andet det der er dateret D:3/11-2004.

Ja jo!, jeg kunne sætte mig ned og grine af det hele, men Måneskin, afgørelsen i min sag var en principsag, og den bliver brugt som juridisk materiale i andre sager, og efter afgørelsen i Landsretten kom Hr. Anders Kabel (fra DSA) i radioen 92,2, han sagde at Pga. en sag i Landsretten havde Ca. 2.500-mennesker hvert år mistet retten til deres erstatninger, det er 8-år siden nu, så gang 2.500 med 8, der er 20.000- mennesker der ikke har fået deres erstatninger fordi tryg fremlagde de falske breve, se jeg har ikke ret meget at lave, mest fordi jeg får ondt som en i helvedet hvis jeg laver ret meget, så/men dette kan jeg lave uden det gør ondt, dette er min kamp for retfærdighed, både for mig selv, men også for de 20.000-andre ofre, men det forstår du sikkert ikke.

Man kan undre sig mere over du overhoved har fået udskrift af noget af det, efter som de kun er forpligtet til at gemme den slags 10 år.

Hvad fik dig egentlig til at søge erstatning for et trafikuheld 23 år efter det er sket?

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: April 12, 2017, 09:33:09 pm »
FagKad.

Forsendt ude?, nej langt fra, ulykken blev anmeldt i 1985 til Baltica, som også betalte sygedagpenge i 101-dage plus alt min medicin, og for svie og smerte i de 101 dage, i 1986 fik jeg et brev fra Baltica, hvor de skrev at de indgik sammenarbejde med tryg, men at det ingen indflydelse på min sag og en eventuelt erstatningssag da jeg var trådt ind i selskabet som den sikret part, så mit erstatningskrav kan aldrig forældes, jeg gemte alt min post, det har jeg gjort siden jeg blev 18-år, det hele lå i en kuffert, som jeg havde oppe på loftet over min garage/slagtehus/karlekammer/fyrrum, men en tyv satte ild til hele lortet D:26/9-1996, og jeg havde 26-dage før trukket den bygning ud af forsikringen.

Også er spørgsmålet lige?, hvad skulle tryg D:16/12-2010 bruge en uge ekstra til?, og hvorfor var der ingen kopi af det brev fra 1986 i de dokumenter min advokat fik, (jeg tror der er en makulator hos tryg der har været på overarbejde, men det er kun noget jeg tror.).

Min sag er 335/2009. " http://www.hoejesteret.dk/hoejesteret/nyheder/Afgorelser/Documents/335-2009.pdf " , jeg ved ikke hvad den anden sag drejer sig om, men det er ikke min sag, så prøv at se hvilken betydning de falske breve har på afgørelsen, det dateret D:3/11-2004 og det dateret D:18/4-2007, sagen er afgjort med direkte henvisning til de 2 breve.

Jeg håber du gider prøve at sætte dig ind i den afgørelse og begrundelsen for den afgørelse.