Forfatter Emne: ÆGGET !.  (Læst 10828 gange)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    41.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: ÆGGET !.
« Svar #30 Dato: April 12, 2017, 05:19:41 am »
DEN korrespondance sender du bare lige til mig i en privat besked, tak..! - Der er sgu nogen der ta'r røven på dig, sømand - og det er IKKE mig..!
uskyldig mand et sted, 4-5 kilometer udenfor Neuroseby... :dash2:

Er det da ikke rigtigt at du har været ned hos ham med en lastbil og læsset et læs bismervægte af i hans gårdsplads om natten, mens Albert stod oppe i vinduet på nabohuset og filmede, mens Ammefar stod uden for hans vindue og sang "Dengang jeg drog afsted"?
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: April 12, 2017, 05:33:45 am »
Må jeg lige høre hvad navn jeg har lagt ud her.Det andet skrev du den 30 december 2016 , lige før du blev blokeret.

sekundar

• Gæst
« Svar #32 Dato: April 12, 2017, 07:33:22 pm »
Me.

Det samme kunne ske her!, ja, men det gør det ikke, jeg har undersøgt det, og det er næsten umuligt at stoppe, de netværk var nogle usa lavede for at deres soldater ikke kunne spores når de sendte oplysninger tilbage til usa over nettet, og så længe usa vil havde de netværk, så kan ingen gøre noget, man skal igennem CIA, FBI og alt muligt andet for at spore de bruger, og jeg VED at mindst en "debattør her på din-debat bruger det netværk.

Jeg havde engang en "ven", "Charlles" på SOL.dk, han ringede tit til mig, hver gang han ringede så blev skærmen på min Tlf: fyldt med tal, 1- taller, 2-taller eller 3-taller, han brugte sådanne et netværk,(lige nu er min Facebook profil prøvet hakket 2 gange), og hvem er det "vi" skriver om her og nu?.

Jeg syntes GuBBi tillader meget fra dem som genere andre og som prøver at ødelægge debatten, Nå men Pyt.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Men nu har du selv skrevet i en anden tråd at han er død, så det er næppe ham.
Eller er der "?
« Senest Redigeret: April 12, 2017, 07:38:30 pm af sekundar »

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: April 12, 2017, 08:23:19 pm »
sekundar.

Hvem er død?.

Poul Jørgensen

sekundar

• Gæst
« Svar #34 Dato: April 13, 2017, 07:50:14 am »
sekundar.

Hvem er død?.

Poul Jørgensen

Charlee er død, og lad så ham ligge i fred, uanset hvad han stod for.

Poul Jørgensen

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: April 13, 2017, 07:57:29 am »
FagKad/sekundar/eller hvad pokker du kalder dig nu.

Der var en på SOL.DK der skrev at Charlee var død, hvad skulle jeg tro, sidst jeg talte med ham lå han på Silkeborg sygehus og lød som en der ikke havde langt igen Pga.  hans lunger, og som jeg skrev "Så lad ham ligge i fred.".

Poul

sekundar

• Gæst
« Svar #36 Dato: April 13, 2017, 08:05:48 am »
FagKad/sekundar/eller hvad pokker du kalder dig nu.

Der var en på SOL.DK der skrev at Charlee var død, hvad skulle jeg tro, sidst jeg talte med ham lå han på Silkeborg sygehus og lød som en der ikke havde langt igen Pga.  hans lunger, og som jeg skrev "Så lad ham ligge i fred.".

Poul

Få lige styr på trådene,Pinnochio. :negative:
Ved du ikke hvad du skriver?eller er din konto her også "hakket",jeg linker oveni ikøbet til det omtalte indlæg :ohmy:

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: April 13, 2017, 08:15:23 am »
Sekundar.

Hvis jeg har taget fejl af dig, så vil jeg undskylde, men se dette indlæg på SOL.DK, det er tydeligt en her fra din-debat der har skrevet dette.
--------------------------------------------

Politi.PoIiti.dem.ka.vi.li 1 dag 33 minutter siden

Jeg holder øje med koprutten fra baghaven. Jeg har skudt med riffel efter lygten på gårdspladsen - der er mørkt nu - og næste gang bliver det i trusseluskerens bagdel.

vh.
Politimesteren i nr 7
-------------------------------------

Og hvem tror du det er?, punkt 1 er, det er flabet af SOL.DK at indlæget ikke er blevet slettet, der er tale om en direkte dødstrussel, hele indlæget er skrevet af samme person under forskellige profiler, det er tydeligt at se, gå ind og kik på indlæget
https://sol.dk/debat/politibetjenten-her-p%C3%A5-solen
Det er tydeligt syntes jeg, at det er en der godt kan lide at høre sig selv.

sekundar

• Gæst
« Svar #38 Dato: April 13, 2017, 08:22:01 am »
Sekundar.

Hvis jeg har taget fejl af dig, så vil jeg undskylde, men se dette indlæg på SOL.DK, det er tydeligt en her fra din-debat der har skrevet dette.

Jeg holder øje med koprutten fra baghaven. Jeg har skudt med riffel efter lygten på gårdspladsen - der er mørkt nu - og næste gang bliver det i trusseluskerens bagdel.

vh.
Politimesteren i nr 7

Og hvem tror du det er?, punkt 1 er, det er flabet af SOL.DK at indlæget ikke er blevet slettet, der er tale om en direkte dødstrussel, hele indlæget er skrevet af samme person under forskellige profiler, det er tydeligt at se, gå ind og kik på indlæget

Hvis du føler dig truet må du melde det.
Selv om Politiet nok gør ingenting.

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: April 13, 2017, 08:31:53 am »
sekundar.

Det er meldt til politiet, men som du selv skriver, så gør de intet.

I mine øjne er der tale om en meget syg person som ikke selv har et liv, eller også får personen et eller andet ud af det, det er tydeligt at personen prøver at få mig til at flippe totalt ud så jeg kan blive bannet igen.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: April 13, 2017, 11:35:12 am »
Sekundar.

vh.
Politimesteren i nr 7

Hvordan kan du være så sikker på at det skulle være en her fra debatten , der har skrevet det på Solen, og hvad har det med Din debat at gøre.   :hyper:

Offline DF-112

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Hvem kom først - muslimen eller sædcellen - eller TRYG!!!
« Svar #41 Dato: April 13, 2017, 12:44:12 pm »
Hvad kom først?, ægget eller hønen :hyper:, Se det ved jeg :ohmy:, det gjorde ægget :yes:, jo jo den er god-nok, og hvorfor så det?, jo for hønseægget er slet ikke lagt af en høne, for hønen var slet ikke opfundet, og det er ægget beviset på, og hvorfor så lige det?.

Jo ser I, 6 til 8-dage inde i udrugningen af et hønseæg der har fosteret 13 led i halen og TÆNDER, fra 8 til 10-dage inde i udrugningen gror de 13 led i halen sammen til kun 3 led og tænderne udvikler sig til et næb, så en høne er i virkeligheden en mini udgave af Trex :ohmy:, tænk lige over det når du bestiller en ½kylling med pomfritter :hyper:.

PS: det er videnskabeligt bevist, så nej, jeg er ikke gal eller tosset :big_grin:.

DU ER OG BLIVER BINDEGAL - HER KAN DU FÅ FRELSE!

I Allah’s Navn

En hver form for kommercielle forsikringer er ikke tilladte i et islamisk perspektiv og det er uanset om det er livsforsikring, indboforsikring eller andre.

Det er der adskillige grunde til. Det vurderes ud fra, at der ligger gharar i sådanne forsikringer. Gharar betyder risiko. Man ved ikke om der faktisk kommer til at ske noget eller ej, men man sikrer ens ejendom imod eventuelle hændelser. Denne form for samhandel er ikke tilladt i shari’ah. Det grunder i den hadeet, som Abu Hurayrah beretter om, at profeten (må Allahs velsignelser og fred være med ham) har forbudt gharar. [Muslim 1513]

http://islamqa.dk/index.php?option=com_zoo&task=item&item_id=846&category_id=16&Itemid=1

:hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

Hr.Olsen

• Gæst
Sv: Hvem kom først - muslimen eller sædcellen - eller TRYG!!!
« Svar #42 Dato: April 13, 2017, 02:06:05 pm »
Hvad kom først?, ægget eller hønen :hyper:, Se det ved jeg :ohmy:, det gjorde ægget :yes:, jo jo den er god-nok, og hvorfor så det?, jo for hønseægget er slet ikke lagt af en høne, for hønen var slet ikke opfundet, og det er ægget beviset på, og hvorfor så lige det?.

Jo ser I, 6 til 8-dage inde i udrugningen af et hønseæg der har fosteret 13 led i halen og TÆNDER, fra 8 til 10-dage inde i udrugningen gror de 13 led i halen sammen til kun 3 led og tænderne udvikler sig til et næb, så en høne er i virkeligheden en mini udgave af Trex :ohmy:, tænk lige over det når du bestiller en ½kylling med pomfritter :hyper:.

PS: det er videnskabeligt bevist, så nej, jeg er ikke gal eller tosset :big_grin:.

DU ER OG BLIVER BINDEGAL - HER KAN DU FÅ FRELSE!

I Allah’s Navn

En hver form for kommercielle forsikringer er ikke tilladte i et islamisk perspektiv og det er uanset om det er livsforsikring, indboforsikring eller andre.

Det er der adskillige grunde til. Det vurderes ud fra, at der ligger gharar i sådanne forsikringer. Gharar betyder risiko. Man ved ikke om der faktisk kommer til at ske noget eller ej, men man sikrer ens ejendom imod eventuelle hændelser. Denne form for samhandel er ikke tilladt i shari’ah. Det grunder i den hadeet, som Abu Hurayrah beretter om, at profeten (må Allahs velsignelser og fred være med ham) har forbudt gharar. [Muslim 1513]

http://islamqa.dk/index.php?option=com_zoo&task=item&item_id=846&category_id=16&Itemid=1

:hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

Han er og bliver uredelig.

VH
Hr.Olsen

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: April 13, 2017, 05:25:06 pm »
Måneskin.

"Personen" har flere gange på SOL.DK skrevet, at han har oplysningerne her fra Din-debat, og helt ærligt Måneskin, du er ikke dum, du har fuldt mig i mange år, og du har flere gange her på Din-debat hentydet at du ved hvem personen er, og pludseligt så forsvare du selv samme person, det forstår jeg ikke en meter af, både du og jeg ved jo hvem "personen" er, så hvorfor?.

Personen er jo kun ude på at ødelægge alt hvad jeg skriver, for at jeg skal virke utroværdig/dum i min sag imod tryg, man skulle næsten tro han var betalt af tryg for at svine mig til.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: April 13, 2017, 05:41:23 pm »
 :JC_doubledown:Jeg har ikke sagt jeg ved hvem personen er, du vrøvler som sædvanlig. Men hvad der sker på Solen , kommer da ikke Din debat ved .Så lad dog være med at sidde og glo på hvAD DER SKER DER PÅ SOLEN, og lad være med at ligge alle dine oplysninger ud , det er det der bliver brugt imod dig. :hyper:
« Senest Redigeret: April 13, 2017, 05:51:10 pm af måneskin »