Forfatter Emne: ÆGGET !.  (Læst 5752 gange)

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: ÆGGET !.
« Svar #15 Dato: April 11, 2017, 01:24:11 pm »
men ikke dem der bruger TOR og de andre "anonyme" netværk.

Poul Jørgensen

Jo.  :smile1:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: April 11, 2017, 04:14:11 pm »
ME.

NEJ!, TOR og hos de andre udbyder, der skifter du IP-adresse hver gang du "lokker" på, og de er næsten umulige at finde, kun næsten, men Din-debat/Gubbi har ikke magt til det.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: April 11, 2017, 04:48:09 pm »
Der findes værktøj til at afkode ip som er oprettet med TOR, hvor ip begynder ip nummer 100, 105 osv.
Der findes sider som ikke tillader opkobling med TOR, det samme kunde ske her. :biggrin:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: April 11, 2017, 05:27:23 pm »
Det er rigtigt Me og bla. sol.dk har blokeret Tor. Alle bliver jo klogere hen af vejen.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: April 11, 2017, 06:03:20 pm »
Der findes værktøj til at afkode ip som er oprettet med TOR, hvor ip begynder ip nummer 100, 105 osv.
Der findes sider som ikke tillader opkobling med TOR, det samme kunde ske her. :biggrin:

Du ka' ligeså godt spare dig, Me...! :hyper:

- den 'skide' halve menneskealder, du har beskæftiget dig professionelt med edb og computere - det kan du tørre dig et vist sted med, når Sydhavets helt egen Steve Jobs liiige sætter alle på plads - og belærer os om hvordan det rent faktisk forholder sig... :ROFL:
« Senest Redigeret: April 12, 2017, 03:52:22 am af Tørresnoren »
'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: April 11, 2017, 07:43:46 pm »
Me.

Det samme kunne ske her!, ja, men det gør det ikke, jeg har undersøgt det, og det er næsten umuligt at stoppe, de netværk var nogle usa lavede for at deres soldater ikke kunne spores når de sendte oplysninger tilbage til usa over nettet, og så længe usa vil havde de netværk, så kan ingen gøre noget, man skal igennem CIA, FBI og alt muligt andet for at spore de bruger, og jeg VED at mindst en "debattør her på din-debat bruger det netværk.

Jeg havde engang en "ven", "Charlles" på SOL.dk, han ringede tit til mig, hver gang han ringede så blev skærmen på min Tlf: fyldt med tal, 1- taller, 2-taller eller 3-taller, han brugte sådanne et netværk,(lige nu er min Facebook profil prøvet hakket 2 gange), og hvem er det "vi" skriver om her og nu?.

Jeg syntes GuBBi tillader meget fra dem som genere andre og som prøver at ødelægge debatten, Nå men Pyt.

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: April 11, 2017, 08:19:02 pm »
når Sydhavets helt egen Steve Jobs liiige sætter alle på plads - og belærer os om hvordan det rent faktisk forholder sig... :ROFL:

Så er det godt at man ikke bruger Windows, er glad for at jeg bruger Linux. :smile1:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: April 11, 2017, 08:21:37 pm »
Du kan da takke Gubbi for at han løslader dig , selv om at du har fremsat trusler , og ikke har kunnet styre dig.

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: April 11, 2017, 08:23:08 pm »
2 gange til er min Facebook profil prøvet hakket nu, sygt.

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: April 11, 2017, 08:24:55 pm »
Måneskin.
Jeg fremsagde ikke trusler, jeg nævnte nogle navne fra en offentlig retssag, hvor alle navne står offentligt på Google.

Poul Jørgensen

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: April 11, 2017, 08:26:51 pm »
2 gange til er min Facebook profil prøvet hakket nu, sygt.

Så er din fantasi meget ringe  til at finde på passwords.  :big_grin:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: April 11, 2017, 08:40:10 pm »
Måneskin.
Jeg fremsagde ikke trusler, jeg nævnte nogle navne fra en offentlig retssag, hvor alle navne står offentligt på Google.

Poul Jørgensen
Hvad er så det her,Tørresnoren nu har jeg dig,jeg ved hvem du er , hvor du bor , vi ses. :bad:

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: April 11, 2017, 09:26:42 pm »
"Tørresnoren" /....
Har selv skrevet til mig hvem han er, og hvilke profiler han bruger her og på SOL.DK.

Og en ting skal du lige huske, jeg har ALDRIG truet ham, aldrig.

2 gange til nu, inden for de sidste 5-minutter er min Facebook profil forsøgt hakket, tænk dig nu om "måneskin", hvis du ikke er dum, hvilket jeg tvivler på du er, så kan du også godt regne ud hvem det er der gør det, så hvorfor prøver du at beskytte ham?.

Poul Jørgensen

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: April 11, 2017, 09:33:47 pm »
Måneskin.

Lige for lige, jeg har desværre været nød til at anmelde dig for at havde lagt en anden debatørs navn ud her på debatten.

Hvis du ser på indlæget, så køre det nu 100% efter DIT og tørresnorens hoveder, dette har INTET med indlæget at gøre, indlæget handler om et SKIDE ÆG, prøv nu at fatte det, igen prøver I 2 at få mig bannet, i er godt-nok tarvelige, fy føj for en i helvedet.

Poul Jørgensen

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: April 12, 2017, 04:08:19 am »
"Tørresnoren" /....
Har selv skrevet til mig hvem han er, og hvilke profiler han bruger her og på SOL.DK.

DEN korrespondance sender du bare lige til mig i en privat besked, tak..! - Der er sgu nogen der ta'r røven på dig, sømand - og det er IKKE mig..!

- du MÅ jo være lettere gal, mand - sidste gang havde du også både 'mit navn og adresse' - og var endda klar til at sende dit tæskehold frem - formentligt til én eller anden stakkels uskyldig mand et sted, 4-5 kilometer udenfor Neuroseby... :dash2:

Jeg ophæver lige blokeringen af dig et par dage - og afventer med spænding denne 'Tørresnorens' kærestebreve til dig.. :heart2: :big_grin:

- modtager jeg ikke de oplysninger fra dig, ved vi jo alle at du bare er fuld af hønselort.... - eller bare fuld... :alc:

« Senest Redigeret: April 12, 2017, 04:19:33 am af Tørresnoren »
'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....