Forfatter Emne: ÆGGET !.  (Læst 10877 gange)

Offline Flicktor

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: ÆGGET !.
« Svar #135 Dato: April 17, 2017, 06:50:24 pm »
Ham eksperten skriver du har næbformet Osteofyt. Slå det op og du opdager det hænger sammen med slidgigt.  Som de flest over 40 har. Og altså også dig. DU har vel bare fået din skade af nakken tilbage og hæld i halsen.

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #136 Dato: April 17, 2017, 07:12:35 pm »
Flicktor.

Nu må du være en sød lille dreng, og vente til du i morgen har talt med din støttepædagog i børnehaven, jeg vil, for at hjælpe dig, så vil jeg se bort fra din sidste meget dumme kommentar, vent nu til du har talt med en voksen inden du igen skriver noget dumt.

Poul Jørgensen

Offline Flicktor

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #137 Dato: April 19, 2017, 02:39:54 pm »
Flicktor.

Nu må du være en sød lille dreng, og vente til du i morgen har talt med din støttepædagog i børnehaven, jeg vil, for at hjælpe dig, så vil jeg se bort fra din sidste meget dumme kommentar, vent nu til du har talt med en voksen inden du igen skriver noget dumt.

Poul Jørgensen

Du havde stiv nakke, men det får du hurtigt af at gå stift rundt.
Så det er en gåde, du bliver ved at påstå du hele 2 gange har brækket nakken, men du tror sikkert stadig det kan indbringe penge.

Da røgentbillede er fra 1995 vil der være tegn på brud i nakken. Men det er ikke tilfældet.

Osteofyt sidder på c2 med mod c3. Det er det tætteste du er kommet på sandheden i den historie.
« Senest Redigeret: April 19, 2017, 05:21:28 pm af Flicktor »

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #138 Dato: April 19, 2017, 04:32:21 pm »
Du er godt-nok syg i hovedet, din mor burde havde druknet dig lige efter fødslen, du prøver at stjæle min Facebook profil, du har 20-gange prøvet at hakke min Tlf:, 100-gange har du prøvet at hakke min IP-adresse og min Mail: adresse, du er en meget syg person.

Poul Jørgensen

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #139 Dato: April 19, 2017, 04:34:56 pm »
Jeg har ondt som en i helvedet lige nu, så jeg takker af for i dag, kan I havde en god dag <3 . Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline Flicktor

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #140 Dato: April 19, 2017, 05:20:08 pm »
Du er godt-nok syg i hovedet, din mor burde havde druknet dig lige efter fødslen, du prøver at stjæle min Facebook profil, du har 20-gange prøvet at hakke min Tlf:, 100-gange har du prøvet at hakke min IP-adresse og min Mail: adresse, du er en meget syg person.

Poul Jørgensen
Du kan blive lige så svinsk i din formulering du vil, det ændre  ikke på du er og bliver en utroværdig sinke.