Forfatter Emne: ÆGGET !.  (Læst 5763 gange)

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
ÆGGET !.
« Dato: April 10, 2017, 01:20:01 pm »
Hvad kom først?, ægget eller hønen :hyper:, Se det ved jeg :ohmy:, det gjorde ægget :yes:, jo jo den er god-nok, og hvorfor så det?, jo for hønseægget er slet ikke lagt af en høne, for hønen var slet ikke opfundet, og det er ægget beviset på, og hvorfor så lige det?.

Jo ser I, 6 til 8-dage inde i udrugningen af et hønseæg der har fosteret 13 led i halen og TÆNDER, fra 8 til 10-dage inde i udrugningen gror de 13 led i halen sammen til kun 3 led og tænderne udvikler sig til et næb, så en høne er i virkeligheden en mini udgave af Trex :ohmy:, tænk lige over det når du bestiller en ½kylling med pomfritter :hyper:.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

PS: det er videnskabeligt bevist, så nej, jeg er ikke gal eller tosset :big_grin:.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: ÆGGET !.
« Svar #1 Dato: April 10, 2017, 02:01:53 pm »
Men hvad kom så først, dinosauren eller dinosaurusægget?

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: April 10, 2017, 03:57:17 pm »
Hej Torsten.
Det er nød til at være dinosauren, men den kom ikke bare, livet startede i havet og kravlede op på jorden, fisk lægger æg, og nogle fisk lægger æg på land, og nogle fisk har lunger (lungefisken) som tilmed har ben (http://videnskab.dk/miljo-naturvidenskab/lungefisken-gar-pa-ben), nogle fisk har så valgt at blive på land, de har så forsat med at lægge æg, de har så udviklet sig til Trex :).

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: April 10, 2017, 04:56:21 pm »
- man lærer da osse noget nyt hver dag.. :smile1:

Nu, du nævner den halve grillkylling...

- vidste du så, at det er den eneste fugl i verden, som kun har én skamlæbe..?  :big_grin:

'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: April 10, 2017, 07:49:12 pm »
Tørresnoren
Sikkert, og du er den eneste jeg kender der er syg nok til at havde undersøgt eller prøvet sådanne noget.

speechless

• Gæst
« Svar #5 Dato: April 10, 2017, 07:57:26 pm »
Næppe
http://nyheder.tv2.dk/udland/2015-09-19-dansker-anholdt-i-sydafrika-havde-kvindelige-koensorganer-i-koeleskabet

Tørresnoren
Sikkert, og du er den eneste jeg kender der er syg nok til at havde undersøgt eller prøvet sådanne noget.

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: April 10, 2017, 08:09:56 pm »
Speechless.

Nu taler vi om en der leger med høns :) , han er sikkert ikke til kvinder.

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: April 10, 2017, 09:18:00 pm »
Anklageren.

Hvad hjælper det, det er jo en falsk profil, også kan vi jo bare gætte på hvem der har oprettet den profil, vi "ved" vel begge godt hvem det er der opretter alle de profiler for at angribe mig/svine mig til.

Det er "sjovt", men hver gang jeg svare den person igen, så bliver min Facebook profil forsøgt hakket, jeg ved ikke om de 2 ting hænger sammen, meeen, det gør de nok.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: April 11, 2017, 08:18:35 am »
Så må du jo komme ud med , hvem det er der opretter falske profiler. For det gør du da ikke selv vel :yes:

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: April 11, 2017, 08:30:23 am »
Måneskin.

Hvorfor skal jeg det?, du har jo selv skrevet det :), og du ved jo godt hvem det er, men man skal passe på med hvad man skriver til dig, du sender det jo bare til den person man omtaler :( , og som laver alle de falske profiler.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: April 11, 2017, 08:41:59 am »
Nej jeg ved ikke hvem det er , jo for resten så tror jeg det er Tørresnoren du tænker på . eller hvad .Ja for det du skrev var en direkte løgn , fra dig igen , DERFOR.

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: April 11, 2017, 09:00:10 am »
Måneskin.

DU har selv skrevet at han nu pludseligt brugte et pigenavn i en profil.

Poul Jørgensen

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: April 11, 2017, 09:09:43 am »
Så må du jo komme ud med , hvem det er der opretter falske profiler. For det gør du da ikke selv vel :yes:

Ja, det var ikke mange dage manden skulle bruge til at skabe ballade - igen..!

- hvad angår de 'falske profiler' som er ååh, meget efter Polle.. - mon ikke Gubbi kan se IP'erne og disses lokation i forhold til min - og dermed EEN gang for alle få lukket røven på mandens sære tvangstanker om, at JEG skulle stå bag... :angry:

'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: April 11, 2017, 09:18:02 am »
Tørresnoren.
Hver eneste gang du kommentere noget af det jeg har skrevet, så ødelægger du bevist indlæget, det har du gjort fra dag 1 af, som om det er en sygelig besættelse for dig at skulle ødelægge alt hvad jeg skriver.

Hvad GuBBi kan se?, jo han kan se min IP-adresse, men ikke dem der bruger TOR og de andre "anonyme" netværk.

Poul Jørgensen

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: April 11, 2017, 09:58:07 am »
Tørresnoren.
Hver eneste gang du kommentere noget af det jeg har skrevet, så ødelægger du bevist indlæget, det har du gjort fra dag 1 af, som om det er en sygelig besættelse for dig at skulle ødelægge alt hvad jeg skriver.

Hvad GuBBi kan se?, jo han kan se min IP-adresse, men ikke dem der bruger TOR og de andre "anonyme" netværk.

Poul Jørgensen

Tsk! - Dig og dit 'tor'...! :dash2: - Du må sgu da lide af tvangstanker eller noget... JEG har EEN profil hér..! - Fat det nu...! :hyper:

- jeg er fløjtende ligeglad med DIN ip..!! - MIN må Gubbi hjertens gerne tjekke i hoved og røv - og sammenligne med alle andres...!

Jeg HAR intet med dine underlige 'hakkerier' at gøre..! - Jeg HAR intet med nogle 'falske profiler' at gøre..! - Jeg ANER ikke hvad 'tor' går ud på..!

- du behøver ikke engang at bekymre dig om at stikke mig en undskyldning - både for denne, og de tidligere beskyldninger...

Jeg vil nemlig skide dig en hatfuld nylagt kalvelort...! :blum: