Nu er der pt. også gang i mange andre katastrofer, 40 million i nord Afrika på flugt fra varme og krig, og snart bliver Saudi Arabia m.fl. nabolande for varmt at bo ind.
Og et spørgsmål til de lidt klogere, er vi forberedt på dem
Citat fra: JoIo efter August 29, 2017, 08:44:21 amNu er der pt. også gang i mange andre katastrofer, 40 million i nord Afrika på flugt fra varme og krig, og snart bliver Saudi Arabia m.fl. nabolande for varmt at bo ind.Ja, og det bliver værre endnu. Hvis nogle få % af klimaflygtningene begiver sig mod Europa, vil vi få alvorlige problemer.CitérOg et spørgsmål til de lidt klogere, er vi forberedt på dem Nej, der er ingen vej tilbage. Nu begynder permafrosten at tø rundt omkring og udlede metan til atmosfæren. Godt jeg er en gammel mand.Her i Thailand er der enormt frås med energien. Og Thailand er ved at blive ramt, da de kraftigere bølger i Siambugten, er ved at skulle Thailands sandstrande væk.
Jeg er sgu ligeglad... Jeg har nemlig læst at man 'ikke behøver at gyse over noget der foregår på den anden side af kloden' - og at jeg 'bare skal fortsætte med at leve som jeg plejer'....- og det er jo lige vejr til at pudse vinduer i dag...
Og trænger de? Ja, det gør de når der lige er blevet høstet hele vejen rundt om matriklen.
Har du ikke lært, at man ikke pudser vinduer, når solen skinner?
Nah Torresnoren Aka Rik aka Stikkeren aka Låsby, hvorfor overrasker det mig ikke.MvhNicolas fra Thorstelund 6740?
Citat fra: JoIo efter August 29, 2017, 04:33:06 pmNah Torresnoren Aka Rik aka Stikkeren aka Låsby, hvorfor overrasker det mig ikke.MvhNicolas fra Thorstelund 6740?Husker jeg forkert, eller begyndte du ikke selv at brokke dig, allerede tilbage i tiden omkring din profil nr. 13-14 stykker.... - netop fordi du mente der var for meget 'profil-gætteri'....?
Men for mig mr. Sjoveren er du en røvhul, om end en sjovt en af slagsen.