Forfatter Emne: Lastbil torpederer folkemængde i Stokholm  (Læst 4270 gange)

• Gæst
Sv: Lastbil torpederer folkemængde i Stokholm
« Svar #45 Dato: April 09, 2017, 12:06:57 pm »
Jeg, BannerFøreren skrev:
Citér
Der rappes i den politiske andegård.
Sætningen om at "stå sammen i kampen mod terrorismen" - sagt/skrevet i løbet af det sidste døgn af statsminister Lars Løkke (V), udenrigsminister Anders Samuelsen (LA), justitsminister Søren Pape (K), N. Wammen og M. Tasfaye (S), Sofie Carsten-Nielsen (RV) og sikkert mange flere.

Det finder Pernille Vermund (NB) er lige akkurat NOK.
[....]

"Jeg kaster op, hvis jeg hører flere politikere sige, at vi skal stå sammen!!!"
Det kan også let komme til at lyde som de tomme tønder. Hvis det ikke efterfølges af handlingsforslag.

Og så kan man se følgende på Zenia Stampes facebook:

"Jeg sørger over Stockholm. Jeg sørger over ofrene og de pårørende.
Jeg sørger over svenskerne, der nu skal leve i frygt. Jeg sørger over alle dem,
der kæmper for fred og dialog, men som igen og igen bliver slået tilbage til
start.
Lad ikke de få ekstremister splitte os....."

Siden dette indlæg er stort set alt gået ud på afsporing og "diskussion" af profiler. Jeg starter derfor dér igen:

HÉR kan man - i knækprosaform - se, hvem der i hvert fald aldrig kan tænkes at handle:

http://dendanskeforening.dk/side598-cid-522-aid-9135-mid-1-params-11.html

Og det kan genbruges næste gang i København, Oslo, Hamburg, eller hvor nu næste gang bliver....

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #46 Dato: April 09, 2017, 12:08:33 pm »
Der er en del der kommer til at stemme DP som ikke er stiller fordi de er for doven til at være stiller eller ikke ved hvordan man gør. Så er der også dem der er bange for AFA og derfor ikke er stiller for DP. Jeg tør godt vædde 1000 kroner på at DP får over 20000 stemmer til dette års kommunal og regionsvalg
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #47 Dato: April 11, 2017, 11:58:49 am »
Det er ekstremt frustrerende at de her angreb bliver ved med at ske. Konspirationsteorierne giver jeg ingen troværdighed, da der ikke er dokumentation. Faktum er at vesten endnu engang er blevet ramt af en islamist der vil dræbe så mange som muligt sagesløse mennesker. Og så i Sverige af alle steder, hvor de, om nogen, har forsøgt at hjælpe så mange som muligt. Måske naivt til tider, men det her fortjener ingen.

Derfor har jeg så forsøgt at dokumentere min mistanke i DENNE video :yes::

Some evidence that the Stockholm terror attack 2017 was a staged event

https://www.youtube.com/watch?v=jEjWzxESbaE&feature=youtu.be

Anklageren

• Gæst
Du bliver bare hængt til tørre på snoren igen - igen
« Svar #48 Dato: April 11, 2017, 12:09:34 pm »
Der er en del der kommer til at stemme DP som ikke er stiller fordi de er for doven til at være stiller eller ikke ved hvordan man gør. Så er der også dem der er bange for AFA og derfor ikke er stiller for DP. Jeg tør godt vædde 1000 kroner på at DP får over 20000 stemmer til dette års kommunal og regionsvalg

:big_grin:

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #49 Dato: April 11, 2017, 01:53:58 pm »
BannerFøreren:
Citér
Siden dette indlæg er stort set alt gået ud på afsporing og "diskussion" af profiler.

Ja, det er desværre vilkårene. Nu fortsætter jeg imidlertid - med tråden i fokus:

Den 39-årige usbeker, Rakhmat Akilov har nu erklæret sig skyldig i lastbilangrebet.

Og er han muslim? Yes sir. Han har endda forlangt at få en sunnimuslimsk forsvarsadvokat - men det afslog de svenske myndigheder.

...selv om visse personer nok vil undlade at nævne det og i stedet fable om "mørke kræfter", "radikaliserede" osv.

Danmark muhammedanerfrit!

Anklageren

• Gæst
« Svar #50 Dato: April 11, 2017, 02:25:48 pm »
BannerFøreren:
Citér
Siden dette indlæg er stort set alt gået ud på afsporing og "diskussion" af profiler.

Ja, det er desværre vilkårene. Nu fortsætter jeg imidlertid - med tråden i fokus:

Nu er det ikke for at afspore, men der er næppe nogen, der har deltaget så meget i profilgætteri her, som lige dig selv.