Forfatter Emne: Løgnen om Sverige  (Læst 1860 gange)

Offline Ulla (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Altid med de svage i samfundet.
    • Vis profil
Løgnen om Sverige
« Dato: April 07, 2017, 07:53:26 am »
Hvorfor er det lige, man altid skal læse skrækhistorier om Sverige og om at integrationen skulle have slået fejl? Det er jo bare et eller andet som racister finder på for at sætte islam i dårligt lys.

Jeg har lige været en tur i Sverige, og jeg så intet som helst der tydede på, at integrationen skulle være slået fejl, tværtimod vil jeg sige, alle kom så godt ud af det med hinanden.

Jeg tror faktisk, at der er meget at lære fra vores broderland.
Kan heldigvis kalde mig internationalist, SF'er, mor, antifascist, pædagog, økologist og venligbo <3

Offline Brok

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Løgnen om Sverige
« Svar #1 Dato: April 07, 2017, 08:07:59 am »
Hvorfor er det lige, man altid skal læse skrækhistorier om Sverige og om at integrationen skulle have slået fejl? Det er jo bare et eller andet som racister finder på for at sætte islam i dårligt lys.

Jeg har lige været en tur i Sverige, og jeg så intet som helst der tydede på, at integrationen skulle være slået fejl, tværtimod vil jeg sige, alle kom så godt ud af det med hinanden.

http://www.bt.dk/nyheder/nordens-blodige-skamplet-malmoe-farligere-end-damaskus-i-syrien

Så jo de har da lidt små problemer, de er så små, at Sverigedemokraterne nok bliver Sveriges største parti ved næste valg.

Men får Center Partiet lidt magt, bliver der fri indvandring, og partilederen mener der sagtens er plads til 30 mill flygtninge.

Så jo de er godt ramt

Tørresnoren

• Gæst
« Svar #2 Dato: April 07, 2017, 08:53:32 am »
- mis, mis, mis...!  :Cherna_29:  :Laie_51:

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: April 07, 2017, 11:03:35 am »

Jeg har lidt på fornemmelsen at vi igen har en lille tiger med i debatten som nu hedder Ulla.
Til tider skriver Tigermanden at han ikke er misogyn. Det tro da klart, når det sidste profilbillede var af en kvinde, og at han også har haft en profil med navnet Inger Henriksen

Den gamle lektor er en tudeprins når han afsløres, med et stadige grimt sprog.
Tænk, Tigermanden går helt vild ind for vold.
Han er lige så slem som nazisterne.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #4 Dato: April 07, 2017, 12:32:25 pm »
Det er klart, at når tigeren har fået 6 måneders karantæne, må tigeren jo finde nye veje at trolle på. F.eks. gennem nye friske profiler. Men det er nu nemt at gennemskue. Så velkommen tilbage, hr. Tiger. :blum:

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    12%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Der lures?
« Svar #5 Dato: April 07, 2017, 02:27:52 pm »
Der er (25. marts) registreret et brugernavn, som hidtil ikke har skrevet noget - én, der hedder 'REDOX'!
Det er nok den profil, der skal bruges til det helt store arsenal af svinskheder mod danskerne og som håndlangerprofil for islam.

Admin. burde slå hårdt ned, så snart det er tydeligt, at disse "reserveprofiler" er skrevet af den samme som er bannet indtil i begyndelsen af september.
« Senest Redigeret: April 18, 2017, 01:42:59 pm af DerRudi »
"Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Blotteren, stalkeren, narkohandleren og butikstyven Carlo Klam på Din-debat.dk)

Offline Ulla (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: April 07, 2017, 08:38:37 pm »
I har vist tigre på hjernen. Men så forklar mig da: Hvem eller hvad er en tigermand?
Kan heldigvis kalde mig internationalist, SF'er, mor, antifascist, pædagog, økologist og venligbo <3

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.4%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: April 07, 2017, 09:07:34 pm »
I har vist tigre på hjernen. Men så forklar mig da: Hvem eller hvad er en tigermand?

Offline Konni

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: April 07, 2017, 09:27:24 pm »
Der er (25. marts) registreret et brugernavn, som hidtil ikke har skrevet noget - én, der hedder 'REDOX'!
Det er nok den profil, der skal bruges til det helt store arsenal af svinskheder mod danskerne og som håndlangerprofilm for islam.

Admin. burde slå hårdt ned, så snart det er tydeligt, at disse "reserveprofiler" er skrevet af den samme som er bannet indtil i begyndelsen af september.

Det er Anklageren,han har vist han ved hvordan man omgår IP, og han er blæst nok.

Gubbi har ikke en skid styr på siden.
« Senest Redigeret: April 07, 2017, 09:40:59 pm af Konni »

speechless

• Gæst
« Svar #9 Dato: April 07, 2017, 09:37:43 pm »
https://en.wikipedia.org/wiki/Poppycock

Det er nok den profil, der skal bruges til det helt store arsenal af svinskheder mod danskerne og som håndlangerprofilm for islam.

Det er Anklageren,han har vist han ved hvordan man omgår IP, ohg han er blæst nok
 Gubbi har ikke en skid styr på siden

Offline Ulla (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: April 07, 2017, 09:42:03 pm »

Du godeste.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: April 07, 2017, 10:23:03 pm »
Sjældent har jeg set så dårlig en timing for en tråd.

Online Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: April 08, 2017, 02:05:49 am »

Hvis du ikke kan lide lugte i røgeriet, så smut Ruth tilbage til din egen kloak!
I'm a Troll

GakGAK

• Gæst
« Svar #13 Dato: April 08, 2017, 06:23:45 am »
mig og mit dansk kone elsker at tage til Sverige, vor der ikk er danks Folkeparti til at ånd os ned af ryggen. måske Sveriges rejserne bliver billigere nu, herligt.

Offline Brok

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: April 08, 2017, 07:45:29 am »
ja der bliver dejligt, SD bliver helt klart største parti i Sverige efter næste valg.