Forfatter Emne: Er DU psykopat?  (Læst 720 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Er DU psykopat?
« Svar #15 Dato: April 08, 2017, 10:09:30 pm »
Du mener siden jeg kun er aktiv fra denne profil.
Jeg har så mange.
Den bedste måde at holde jer stalkere fra døren.

Jo jo, jeg ved da godt at du har haft utallige profiler. Det er dig, jeg tidligere af og til har kaldt Trollerik. Og det er også dig, der fandt på det fede tilnavn til mig. Reptiltossen. :blum:

Han har selv skrevet til mig på min falske facebook at i to skriver samme, du siger da ikke han lyver :hyper:

Han har i hvert fald en livlig fantasi.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Swagg

• Gæst
« Svar #16 Dato: April 08, 2017, 11:30:56 pm »
Du mener siden jeg kun er aktiv fra denne profil.
Jeg har så mange.
Den bedste måde at holde jer stalkere fra døren.

Jo jo, jeg ved da godt at du har haft utallige profiler. Det er dig, jeg tidligere af og til har kaldt Trollerik. Og det er også dig, der fandt på det fede tilnavn til mig. Reptiltossen. :blum:

Han har selv skrevet til mig på min falske facebook at i to skriver samme, du siger da ikke han lyver :hyper:

Han har i hvert fald en livlig fantasi.

Han lyver, f.eks det han skriver til dig.
” Jeg skrev et svar til en af mine venner på Facebook, det blev så "hakket" af en syg person som nu kalder sig "Tina møller" her og på SOL.DK, (der blev personen bannet, så nu kalder personen sig "Tina Moeller", men jeg skrev noget om et lastvognskørekort som sikrede lastbilen imod overtrædelse af køre og viletidsbestemmelserne, jeg blev udstillet som en idiot, der var flere der her skrev at man bare kunne køre, OK!, det kan man også på et gammelt kørekort i en gammel lastbil, men sådanne er det bare ikke mere.

Man får en advarsel i vognen, også har man 15-minnuter til at finde et sted at stoppe, ellers stopper vognen selv, jeg kender flere der har efter at de har måtte holde stille ved trafikulykker, at de ikke har kunne køre "hjem", dertil hvor de ellers skulle holde deres hvil, der er tale om et "elektronisk" kørekort, eller hvad ved jeg!, men det er et der skal fornys hvert 5-år og det samler alle oplysninger om bilen og kørslen.”

I virkeligheden skriver han til noget familie, der har smidt en fartkontroldims til bilen op for at deltage i en konkurrence, så skriver geniet ” Det er meget nemmere bare at overholde fartgrænserne, ingen DØR, og du sparre en masse penge. Venlig Hilsen Poul Jørgensen
Jeg svare fra min falske fjæsbog på en profil der har opsat sin fjæsbog så alle kan skrive på hans væg, men det fatter sinken ikke, så han kalder det hakker sig ind ,at det er ”urkomisk at han prædiker moral, ham der er afsløret i at køre uden styrthjelm på sin trehjulede. Jeg kunne have nævnt hans spritkørsel, og hans kørsel med morfin og bajer i blodet, sikker derfor han kan køre en halmballe ind under en Renault 12, ” Jeg kørte engang fra Nysted imod Ø.ulslev, så eksploderede mit højre bagdæk, jeg trak straks ind til siden, det gav et stort bump, også fejlede bilen intet, så jeg kørte hjem uden problemer, da jeg kom hjem opdagede jeg, at "bumpet" var det at jeg var kørt over en halmballe og den havde kilet sig fast foran baghjulet, så jeg havde kørt 15-Km på en halmballe, det var en Renault 12 jeg kørte i  :). Venlig Hilsen Poul Jørgensen
Synes godt om • Svar • 38 min.
som han skriver om der nu, men det undlod jeg, det var jo trods alt ikke på hans egen side.
Han svare ” Tina Møller . Du falske profil, jeg ved ikke hvem der har lukket dig ind, men du er ekstrem dum, der er 62½-Cm imellem baghjulene på min knallert, og jeg må ikke belaste min nakke Pga. de ulykker i 1985. "tina møller" vent til den dag hvor jeg finder dig, du vil ønske du aldrig var født. Poul Jørgensen
Og så fortæller han, ham der blokere indlægget at det er tørresnoren der jagter ham.
Her er der sgu en der har stjålet mit falske fjæsbog navn selv om det er lavet om hvad gir du?
Mon tossen giver tørresnoeren en undskyldning, og så overfuser ham efter følgende som han plejer
Mon jeg bli r berømt nu?
Du må se næste afsnit af skum, og pas på halmballe
Så må jeg hellere lukke denne profil.

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: April 09, 2017, 12:32:51 pm »
Javel, Swagg, så lukkede du dén profil. Men heldigt at du sikkert har andre. Så du overlever nok....
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.