Forfatter Emne: Er DU psykopat?  (Læst 750 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Er DU psykopat?
« Dato: April 06, 2017, 06:30:22 pm »
Faldt tilfældigvis over denne test på nettet. Ved ikke, hvor seriøst man skal tage den. Men lidt spændende er den da.

http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/toer-du-tage-den-test-afsloerer-om-du-er-psykopat

Det, som gør testen usikker, synes jeg, er at man jo ved hvert spørgsmål godt kan have flere tanker. Så et par gange valgte jeg ét svar, men kunne lige så godt have valgt et andet. F.eks. var der én figur, hvor jeg både tænkte, at den lignede et skelet og en kat. Men jeg kunne jo kun svare én af tingene.

Selv fik jeg det skudsmål, at jeg sådan set er en venlig og empatisk person, men dog er i stand til at veksle mellem på den ene side at være indadvendt/asocial og på den anden side at være udadvendt på en vovet, dristig facon. Og det synes jeg egentlig rammer okay plet.

Hvad med I andre? :blum:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
Sv: Er DU psykopat?
« Svar #1 Dato: April 06, 2017, 10:19:36 pm »
Tog for sjovt testen 4-5 gange og lavede bevidst så forskellige svar som muligt. For at teste...testen. Og jeg vil sige, at den er nu nok mest sjov og ballade. For uanset hvad jeg svarede, så blev jeg enten fuldblods psykopat eller delvist psykopat. Også når jeg valgte de svar, som logisk set ville være mest upsykopatiske....

Kan I andre tage den testen uden enten at blive fuldblodspsykopater eller delvise psykopater? :blum:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    95.2%
  • Country: gl
    • Vis profil
Jeg fik dette
« Svar #2 Dato: April 06, 2017, 10:41:17 pm »
You're not 1 in 4 people who are unbeknownst to their psychopathy. You're the opposite- a lovely, empathetic and altruistic human being! You're very introspective, so you didn't need us to tell you this. You can easily admit to mistakes and you are totally self-aware. Feeling sympathy for others is one of your strongest qualities and it is manifested in how friendly and generous you are. Like everyone, you have your flaws, but luckily you're not a psycho!
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
Sv: Jeg fik dette
« Svar #3 Dato: April 06, 2017, 10:51:44 pm »
You're not 1 in 4 people who are unbeknownst to their psychopathy. You're the opposite- a lovely, empathetic and altruistic human being! You're very introspective, so you didn't need us to tell you this. You can easily admit to mistakes and you are totally self-aware. Feeling sympathy for others is one of your strongest qualities and it is manifested in how friendly and generous you are. Like everyone, you have your flaws, but luckily you're not a psycho!

Aha, gad godt vide hvordan du nåede frem til det resultat. Jeg prøvede fem gange uden at kunne blive andet end fuldblodspsykopat eller delvis psykopat. :hyper:

Men måske er det fordi, jeg er besat af en reptilian. Så reptilian´en manipulerer mig til at svare på en bestemt måde. :ohmy:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    95.2%
  • Country: gl
    • Vis profil
Hvordan så dit ud?
« Svar #4 Dato: April 06, 2017, 10:57:40 pm »
Jeg svarede bare, hvad jeg mente og hvis jeg fortæller mine svar, så vil jeg ødelægge det for andre.

Mit så sådan ud:

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

speechless

• Gæst
« Svar #5 Dato: April 06, 2017, 10:58:26 pm »
You're Definitely NOT A Psychopath

Keep Reading

Powered by 

Faldt tilfældigvis over denne test på nettet. Ved ikke, hvor seriøst man skal tage den. Men lidt spændende er den da.

http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/toer-du-tage-den-test-afsloerer-om-du-er-psykopat

Det, som gør testen usikker, synes jeg, er at man jo ved hvert spørgsmål godt kan have flere tanker. Så et par gange valgte jeg ét svar, men kunne lige så godt have valgt et andet. F.eks. var der én figur, hvor jeg både tænkte, at den lignede et skelet og en kat. Men jeg kunne jo kun svare én af tingene.

Selv fik jeg det skudsmål, at jeg sådan set er en venlig og empatisk person, men dog er i stand til at veksle mellem på den ene side at være indadvendt/asocial og på den anden side at være udadvendt på en vovet, dristig facon. Og det synes jeg egentlig rammer okay plet.

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: April 06, 2017, 11:04:21 pm »
Ja, okay. Jeg er da glad for, at det KAN lade sig gøre at få andre resultater. Så er testen måske alligevel seriøs.

Jeg blev jo heller ikke psykopat da jeg tog testen i alvor. Det var først da jeg gentog testen for at tjekke, om man kunne blive andet.

Mit rigtige resultat var:

Citér
You're not 1 in 4 who happens to be a total psychopath, but you do have psychopathic tendencies. You quite easily go back in forth between being introverted or antisocial and then exhibiting bold and disinhibited behavior. At the end of the day, you're an empathetic and kind person, which is why you're not a total psycho. Watch out for people with your ability to turn their charm on and off like a faucet who also have no empathy or feelings. They're the real psychos to watch out for.

Og for at være ærlig, synes jeg egentlig den karakteristik rammer mig okay godt. Jeg genkender nok det med, at jeg både er indadvendt og samtidig kan udvise ret uhæmmet udadrettet adfærd. Det skyldes, at jeg nogle gange får nok af at være indadvendt og stille. Jeg er typen, der kan gå og være stille og rolig i 4 måneder. Og så pludselig får jeg nok og skal ud med de ophobede frustrationer. Det kan f.eks. resultere i, at jeg - som i sidste uge - råber op til en demonstration. Er det at have psykopatiske træk? Hmm, synes jeg egentlig ikke. Jeg kalder det bare at være menneske. Vi har vel alle behov for at skeje ud af og til. At læsse af. Jeg er typen, der er venlig og rolig 99% af tiden. Men når jeg bliver sur, så bliver jeg RIGTIGT sur. :angry: :angry: :angry: Til gengæld tilgiver jeg også nemt, og kan godt stå og grine af det bagefter. Husker en episode sidste år, hvor jeg havde et kæmpe skænderi med en billist, jeg mente kørte råddent. Vi var lige ved at komme op at toppes. Men det endte med at vi talte til ti og bagefter stod og grinede sammen. Det er også typisk mig at kunne vende ret hurtigt på den måde. Jeg anser det ikke som en svaghed. For det viser jo bare, at man kan tilgive og ikke bærer nag. Men ja, derfor er der lidt om snakken med, at jeg af og til godt kan udvise bold and disinhibited behavior. Og det er nok i de få minutter, hvor det sker, at jeg får den indre, skjulte psykopat frem. Men bare roligt, han forsvinder hurtigt igen. Og kommer kun frem 1-2 gange om året, som regel. :yes:

Jeg synes det er lidt selvmodsigende, at den siger, at jeg har psykopatiske tendenser, men er empatisk og venlig. Man kan jo ikke være psykopat, hvis man samtidig er venlig og empatisk. :blum: Men der menes jo nok, at de, der har små tendenser i den retning, så bare kun udviser dem i få øjeblikke og ved sjældne lejligheder.

Men lidt skøre tendenser er vi da mange der har. Det vedkender jeg da også, at jeg selv har. Ellers ville jeg da skam ej skrive om aliens og reptilians hele tiden. Jeg kan godt lide at være lidt småskør, da normalitet for mig at se er kedeligt. Hvorfor være en kopi af alle de andre, hvis man kan være en original? :hyper:

« Senest Redigeret: April 06, 2017, 11:24:15 pm af politisk ukorrekt »

Offline Brok

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: April 07, 2017, 05:45:28 am »
Hvorfor blive testet når man kender svaret på forhånd?

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: April 07, 2017, 12:24:23 pm »
Hvorfor blive testet når man kender svaret på forhånd?

F.eks. for at tjekke, hvor pålidelig testen er?

Hvis nu resultatet bliver det modsatte af, hvad du forventede. Så er testen nok noget pjat.

Ved mig fik jeg nogenlunde det ventede resultat. Men får I andre også det resultat, som I havde forventet?

« Senest Redigeret: April 07, 2017, 12:26:20 pm af politisk ukorrekt »

Offline Tahiti

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: April 08, 2017, 01:21:18 pm »

You're

Swagg

• Gæst
« Svar #10 Dato: April 08, 2017, 02:41:20 pm »

Du er ret alene om dit resultat, eller tør de ikke stå frem, som os andre.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: April 08, 2017, 08:00:52 pm »
Ægte psykopat :-)
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: April 08, 2017, 09:35:55 pm »

Jeg ved det ikke. Men i det mindste er jeg da ærlig om mit resultat. :yes:

Men Swagg, kan du ikke lokke PJ til at tage testen? Er nysgerrig efter at vide hans resultat. :hyper:

Swagg

• Gæst
« Svar #13 Dato: April 08, 2017, 09:40:05 pm »

Jeg ved det ikke. Men i det mindste er jeg da ærlig om mit resultat. :yes:

Men Swagg, kan du ikke lokke PJ til at tage testen? Er nysgerrig efter at vide hans resultat. :hyper:

Det kan du vel selv I er jo pennevenner :blum:, og så skal du finde en der fortæller om skizofreni.
Nu fik du selskab, så du er ikke psykopat længere alene.Er du led ved dyr det ,at kendetegne en psykopat, var det forresten motivet til din forspørgelse?
« Senest Redigeret: April 08, 2017, 09:44:55 pm af Swagg »

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: April 08, 2017, 09:48:15 pm »
Det kan du vel selv I er jo pennevenner :blum:, og så skal du finde en der fortæller om skizofreni.
Nu fik du selskab, så du er ikke psykopat længere alene.Er du led ved dyr det ,at kendetegne en psykopat, var det forresten motivet til din forspørgelse?

Jeg kender da ikke PJ personligt. Jeg tror du kender ham laaaaaaaaangt bedre end mig, siden du altid kun er aktiv herinde, når PJ er her. :blum:

Jeg blev da ikke psykopat i testen. Læs mit første indlæg længere oppe for at se resultatet. Den anden test, hvor jeg blev psykopat, var en jeg tog for sjovt, fordi jeg ville prøve, hvordan man skulle svare for at blive psykopat.

Men ja, jeg tror da, at der er et par stjernepsykopater herinde, som ikke vil være ved deres score i denne test.