Forfatter Emne: Muslimer angriber redder der vil hjælpe en kat  (Læst 528 gange)

Offline Dyrehandleren (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Muslimer angriber redder der vil hjælpe en kat
« Dato: April 06, 2017, 01:14:22 pm »
http://www.bt.dk/danmark/se-videoen-kvindelig-dyreredder-brutalt-overfaldet-af-unge-i-vollsmose-da-hun

Hvad får den kludemåtte aka Asmaa Abdol-Hamid til at være ansat hos politiet, når man overser sin egne syge borgere, der tror på en himmelnisse, hvis eneste mål er at lave vold mod alle de vantroende?

:dash2: :JC_doubledown:

Løsningen er enkelt: Hjem til kamelland.

:hyper:

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Muslimer angriber redder der vil hjælpe en kat
« Svar #1 Dato: April 06, 2017, 05:43:15 pm »

Postet af: Dyrehandleren
« Dato: I dag ved 01:14:22 pm »

Indsæt citat -:
Citér
Hvad får den kludemåtte aka Asmaa Abdol-Hamid til at være ansat hos politiet, når man overser sin egne syge borgere, der tror på en himmelnisse, hvis eneste mål er at lave vold mod alle de vantroende?  :dash2: :JC_doubledown:

Dyrehandler - Helt 1000% enig - ryd Vollsmose for disse Voldelig Mosegrise - det kan fan... ikke være rigtigt vi skal have dette muhamzske yngel bestemmende her, og tag så lige Motalakvarteret i Korsør med i samme ombæring :Laie_2: :Laie_23:  :focus:

Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

BannerFøreren

• Gæst
« Svar #2 Dato: April 06, 2017, 07:19:19 pm »
Kattens Værn bekræfter overfor TV2 Fyn, at mishandling af kattekillinger er klart værre i Vollsmose end alle andre steder i Danmark.

Der er eksempler på øjne stukket ud på de små katte, ben brækkede, opskårne maver, ligesom det er set, at disse uhyggelige psykopater har spillet fodbold med killinger.

http://www.uriasposten.net/archives/82291

Jeg har ikke ord for, hvad jeg kunne tiltænke disse kolde sadister. Skal ærligt indrømme, at jeg prøver at skjule information af den art for min datter - jeg ved, at hendes dag er totalt ødelagt, hvis hun læser den slags.

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
  • Country: 00
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: April 06, 2017, 10:02:03 pm »
http://www.bt.dk/danmark/se-videoen-kvindelig-dyreredder-brutalt-overfaldet-af-unge-i-vollsmose-da-hun

Hvad får den kludemåtte aka Asmaa Abdol-Hamid til at være ansat hos politiet, når man overser sin egne syge borgere, der tror på en himmelnisse, hvis eneste mål er at lave vold mod alle de vantroende?

:dash2: :JC_doubledown:

jeg plejer at kalde det for sandland.
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: April 06, 2017, 10:11:11 pm »
Tror snart vi er nået dertil, hvor danskerne må invadere VOLDsmose og generobre det tabte danske territorium derude. Uanset hvad nærmer en borgerkrig sig. Om det bliver om et år eller om tyve år, ved jeg ikke. Men mon ikke den kommer? Og den skal helst komme, inden muslimerne kommer i flertal. Ellers er det for sent.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: April 06, 2017, 10:36:16 pm »
Tror snart vi er nået dertil, hvor danskerne må invadere VOLDsmose og generobre det tabte danske territorium derude. Uanset hvad nærmer en borgerkrig sig. Om det bliver om et år eller om tyve år, ved jeg ikke. Men mon ikke den kommer? Og den skal helst komme, inden muslimerne kommer i flertal. Ellers er det for sent.

Der er 1,6 mia muslimer - 2,2 mia kristne og 1,1 mia ateister - så du kan heller ikke regne.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: April 06, 2017, 10:56:08 pm »

Der er 1,6 mia muslimer - 2,2 mia kristne og 1,1 mia ateister - så du kan heller ikke regne.

Jeg taler kun om INDENFOR Danmarks grænser. Hvor nævnte jeg noget om tallene på verdensplan?
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: April 06, 2017, 11:00:24 pm »

Jeg taler kun om INDENFOR Danmarks grænser. Hvor nævnte jeg noget om tallene på verdensplan?

Danmark er da ikke så interessant.

Det er yderst usandsynligt, at muslimer kan komme i flertal i Europa.

Selvom alle arabere i verden indvandrede til EU, så Mellemøsten og Nordafrika lå øde hen - ville muslimer være i mindretal.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: April 06, 2017, 11:14:27 pm »
Araberne bor i Algeriet,     Bahrain,     Comorerne,     Djibouti,     Egypten,     Forenede Arabiske Emirater,     Irak,     Jordan,     Kuwait,     Libanon,     Libyen,     Marokko,     Mauretanien,     Oman,     Qatar,     Saudi-Arabien,     Somalia,     Sudan,     Syrien,     Tunesien,     Yemen, Vestsahara, Eritrea og palæstinenserne

I alt ca. 300 mio - og der bor ca 510 mio i EU.

« Senest Redigeret: April 07, 2017, 01:44:15 am af Anklageren »

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: April 06, 2017, 11:25:55 pm »
Araberne bor i Algeriet,     Bahrain,     Comorerne,     Djibouti,     Egypten,     Forenede Arabiske Emirater,     Irak,     Jordan,     Kuwait,     Libanon,     Libyen,     Marokko,     Mauretanien,     Oman,     PLO,     Qatar,     Saudi-Arabien,     Somalia,     Sudan,     Syrien,     Tunesien,     Yemen, Vestsahara, Eritrea og palæstinenserne

Men blandt de 510 mio, hvor mange mon så er muslimer. Det er der vel også en del mio der er...

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: April 06, 2017, 11:54:46 pm »
Araberne bor i Algeriet,     Bahrain,     Comorerne,     Djibouti,     Egypten,     Forenede Arabiske Emirater,     Irak,     Jordan,     Kuwait,     Libanon,     Libyen,     Marokko,     Mauretanien,     Oman,     PLO,     Qatar,     Saudi-Arabien,     Somalia,     Sudan,     Syrien,     Tunesien,     Yemen, Vestsahara, Eritrea og palæstinenserne

Men blandt de 510 mio, hvor mange mon så er muslimer. Det er der vel også en del mio der er...

Der bor ca. 21 millioner muslimer i EU (2010).

« Senest Redigeret: April 06, 2017, 11:58:48 pm af Anklageren »

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: April 07, 2017, 02:46:26 pm »
Anklageren:
Citér
[....]
Selvom alle arabere i verden indvandrede til EU, så Mellemøsten og Nordafrika lå øde hen - ville muslimer være i mindretal.

Inden næste århundredeskifte vil indvandrerne og deres efterkommere udgøre et flertal i Danmark!

https://nationaldemokraten.dk/danskerne-bliver-en-minoritet-i-danmark/

Befolkningsudvikling, statistik og konsekvenser:

https://nationaldemokraten.dk/befolkningsudviklingen-statistik-og-konsekvenser/
Manner, Manner!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det står der ikke engang i dit eget link
« Svar #12 Dato: April 07, 2017, 05:34:52 pm »
I dit link står der: "Inden næste århundredskifte vil indvandrere og deres efterkommere udgøre et flertal i

42% af dem er vestlige indvandrere, og af de ikke-vestlige indvandrere er der mange, som ikke er muslimer.

Desuden kan man godt stille spørgsmålstegn ved, hvornår de bliver danske. Du skal ikke bilde mig ind, at du overhovedet ville kunne se forskel på en efterkommer af en svensker, hvis oldeforældre (i år 2099) indvandrede for 80 år siden.

Desuden står der også i dit link: "Til grund for konklusionen er antagelsen om, at den fødselshyppighed, der har været både blandt danskere og blandt udlændinge i perioden 1999-2003".

Det har forandret sig meget siden. Nu har jeg ikke lige gidet at finde de helt nøjagtige tal for 1999-2003 - men siden 1995 er den samlede fertilitet for ikke-vestlige indvandrere faldet fra 3.185 til 1.947 i 2015. http://www.dst.dk/da/Statistik/Publikationer/VisPub?cid=020703

Det gør en kæmpestor forskel i løbet af 80 år - og det er sandsynligvis årsagen til at Danskernes Parti anvender tal for fertiliteten, der er 15 år gamle.

Man udvælger omhyggeligt årstal, der tegner et særlig grimt scenarie.

Desuden er

Anklageren:
Citér
[....]

Inden næste århundredeskifte vil indvandrerne og deres efterkommere udgøre et flertal i Danmark!

https://nationaldemokraten.dk/danskerne-bliver-en-minoritet-i-danmark/

Befolkningsudvikling, statistik og konsekvenser:

https://nationaldemokraten.dk/befolkningsudviklingen-statistik-og-konsekvenser/

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    1.8%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: April 07, 2017, 08:02:30 pm »
Det er forfærdeligt med dyremishandlingen i Voldsmose, som jeg håber, at politiet gør
noget ved.

Men hvis nogen vil fremstille det som om, at alle mørkhudede mennesker mishandler dyr,
vil jeg gerne gøre opmærksom på bjørnefarmene i Pakistan for tidligere mishandlede
bjørne, som er drevet af Pakistanske mennesker, sammen med World Animal Protection.

https://www.worldanimalprotection.dk/nyheder/reddet-bjoerne-faar-et-nyt-liv

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    1.8%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: April 07, 2017, 08:09:06 pm »
Jeg vil også lige vise dette:

http://www.pbrc.edu.pk/

Men I har selvfølgelig helt ret i, at man skal have fat i dem der mishandler kattene.

Også fordi, at børn og unge, der er onde overfor dyr senere kan være onde overfor
mennesker.