Forfatter Emne: Tørresnoren.  (Læst 241 gange)

Offline måneskin (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Tørresnoren.
« Dato: April 05, 2017, 06:34:39 pm »
Tørresnoren ,du har da vel ikke skiftet dit navn ud med et kvindenavn  :hyper: okay man siger jo kært barn har mange navne, hi hi . Men det kom mig lige for øre , at du kalder dig noget andet , ikke herinde , men et andet sted.Tror du ved hvad det er. :dash2:

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Tørresnoren.
« Svar #1 Dato: April 05, 2017, 08:09:53 pm »
Tørresnoren ,du har da vel ikke skiftet dit navn ud med et kvindenavn  :hyper: okay man siger jo kært barn har mange navne, hi hi . Men det kom mig lige for øre , at du kalder dig noget andet , ikke herinde , men et andet sted.Tror du ved hvad det er. :dash2:
:JC_doubledown:
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Tørresnoren.
« Svar #2 Dato: April 06, 2017, 08:21:22 am »

Så må du ha' haft din ører et dårligt sted.. :big_grin:

- jeg er ikke 'andre steder' - jo, jeg har en Facebook-konto - og kigger med på 3-4 mc-blogs og et haveforum, ellers ikke andet...

Om nogle skulle påstå noget andet, det rager mig sådan set en snigende præstefis..!  :ROFL:

- jeg har min egen skrivestil, og er nok let at genkende - hvis nogen så frygteligt gerne vil være 'mig', så er der selvfølgelig ingen der kan forhindre dem i at kopiere noget af alt mit ævl og kyle det ind andetsteds... :ohmy:

Men lad os da endelig få svesken på disken... :yes: - der er vel næppe noget værre end at få en halv sladderhistorie - og den gamle tandløse kælling så falder død om.. - LIGE midt i frisørsalonen.. :hyper:
« Senest Redigeret: April 06, 2017, 03:03:59 pm af Tørresnoren »
'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....