Hvorfor går piger i højhælede sko? Og hvorfor synes mænd at det er smart?Jeg synes piger kommer til at ligne nogle køer i dem.
Noget der slog mig særligt i Thailand, når man kom forbi barerne hvor pigerne var til at købe med hjem for natten. De havde ofte højhælede sko på. Det passer overhovedet ikke til en thai pigeskikkelse og fik dem til at ligne kameler.
Citat fra: Carlo efter April 04, 2017, 09:28:15 pmNoget der slog mig særligt i Thailand, når man kom forbi barerne hvor pigerne var til at købe med hjem for natten. De havde ofte højhælede sko på. Det passer overhovedet ikke til en thai pigeskikkelse og fik dem til at ligne kameler.Hvad måtte du give for det?
Træsko eller gummistøvler i haven.
Hvorfor går piger i højhælede sko? Og hvorfor synes mænd at det er smart?Jeg synes piger kommer til at ligne nogle køer i dem. Lave hæle er dog OK, men først og fremmest hvad pigen selv føler sig godt tilpas i.Noget der slog mig særligt i Thailand, når man kom forbi barerne hvor pigerne var til at købe med hjem for natten. De havde ofte højhælede sko på. Det passer overhovedet ikke til en thai pigeskikkelse og fik dem til at ligne kameler.
Fordi det giver flotte ben.Sjovt nok er det oftes små mænd der har aversioner mod hæle, båret af en der kan gå på dem.
Citat fra: Tina Møller efter April 05, 2017, 09:45:27 amFordi det giver flotte ben.Sjovt nok er det oftes små mænd der har aversioner mod hæle, båret af en der kan gå på dem.Der følte du dig nok ramt.Enten har man flotte ben eller også har man ikke flotte ben
Hvis man har ben som et par bundgarnspæle, bliver de nok ikke flottere af at blive stoppet ned i et par højhælede sko.
Citat fra: Torsten Bonfils efter April 05, 2017, 12:45:33 amCitat fra: Carlo efter April 04, 2017, 09:28:15 pmNoget der slog mig særligt i Thailand, når man kom forbi barerne hvor pigerne var til at købe med hjem for natten. De havde ofte højhælede sko på. Det passer overhovedet ikke til en thai pigeskikkelse og fik dem til at ligne kameler.Hvad måtte du give for det?Det varierer alt efter hvilket køn pigerne har, - hvad plejer du at give ?