Forfatter Emne: Høje hæle  (Læst 610 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Høje hæle
« Dato: April 04, 2017, 09:28:15 pm »
Hvorfor går piger i højhælede sko? Og hvorfor synes mænd at det er smart?

Jeg synes piger kommer til at ligne nogle køer i dem. Lave hæle er dog OK, men først og fremmest hvad pigen selv føler sig godt tilpas i.

Noget der slog mig særligt i Thailand, når man kom forbi barerne hvor pigerne var til at købe med hjem for natten. De havde ofte højhælede sko på. Det passer overhovedet ikke til en thai pigeskikkelse og fik dem til at ligne kameler.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: bs
    • Vis profil
Sv: Høje hæle
« Svar #1 Dato: April 04, 2017, 10:06:51 pm »
Det er en kunst at kunne gå i stiletter!
Og de som kan den kunst, har en flot rank holdning og sikker gang. Og så er det flot at se på - synes jeg.

Jeg har prøvet, og har faktisk overlevet at gå fra Amager til Langelinie på stiletter, uden at brække benene, og uden at ligne en vakkelvorn ko på glatis.

Den tid er så forlængst forbi.
Nu er det solide EKKO sko, både til hverdag og fest.
Træsko eller gummistøvler i haven.

Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: April 05, 2017, 12:02:05 am »

Jeg synes piger kommer til at ligne nogle køer i dem.

Hvorfor mænd synes, det er smart med høje hæle, kan jeg ikke udtale mig om, men i det mindste har jeg aldrig lignet en ko - ikke på grund af højhælede sko i det mindste.

Man kunne også spørge, hvorfor går folk i sko, hvor fødderne må tilpasse sig skoen, fremfor at skoen passer til foden?

Eller i de ekstreme tilfælde, hvorfor massakrerede man kvinders fødder til det ukendelige, så de kunne være i et par barnesko livet igennem?
I'm a Troll

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: April 05, 2017, 12:45:33 am »
Noget der slog mig særligt i Thailand, når man kom forbi barerne hvor pigerne var til at købe med hjem for natten. De havde ofte højhælede sko på. Det passer overhovedet ikke til en thai pigeskikkelse og fik dem til at ligne kameler.

Hvad måtte du give for det?

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: April 05, 2017, 12:58:18 am »

Det varierer alt efter hvilket køn pigerne har, - hvad plejer du at give ?

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: April 05, 2017, 08:23:42 am »

Træsko eller gummistøvler i haven.

Ja, hver ting til sin tid..  :big_grin:

- som jeg altid siger til konen: 'Enten går du i de højhælede, eller osse ka' du få et par flade..!'  :tommy:
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Fuld medlem
  • Activity:
    5%
  • "Stå skal vort fædreland - som fri mænds arv!"
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: April 05, 2017, 08:27:43 am »
Carlo:
Citér

De små 15-årige du købte med hjem til at tilfredsstille dine uhumske lyster, havde vel næppe sko på i sengen?
Så, Lummer-Carlo: Hvad raaaaager det os?   :bad:
"Gud giv dig Fremtid, som Han gav dig Minder. Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"

Offline tiptitux

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: April 05, 2017, 09:45:27 am »

Jeg synes piger kommer til at ligne nogle køer i dem. Lave hæle er dog OK, men først og fremmest hvad pigen selv føler sig godt tilpas i.

Fordi det giver flotte ben.
Sjovt nok er det oftes små mænd der har aversioner mod hæle, båret af en der kan gå på dem.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: April 05, 2017, 10:49:26 am »

Sjovt nok er det oftes små mænd der har aversioner mod hæle, båret af en der kan gå på dem.

Der følte du dig nok ramt.

Enten har man flotte ben eller også har man ikke flotte ben  :yes:

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline tiptitux

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: April 05, 2017, 10:53:11 am »

Ser du overhoved andet end grønlænder støvler, men du har da ret i,at flotte ben er medfødt.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.6%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: April 05, 2017, 01:03:20 pm »

Hvis man har ben som et par bundgarnspæle, bliver de nok ikke flottere af at blive stoppet ned i et par højhælede sko.
I'm a Troll

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: April 05, 2017, 01:10:54 pm »
De forkerte sko bremser dig ned, gør dig fed, og er årsag til skader, som vil følge dig livet ud.
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: April 05, 2017, 01:19:39 pm »

Hvis man har ben som et par bundgarnspæle, bliver de nok ikke flottere af at blive stoppet ned i et par højhælede sko.

SÅ er det med at få taget en lang kjole/nederdel på! det kan nok skjule de værste bundgarnsstolper...  :big_grin:
« Senest Redigeret: April 05, 2017, 01:46:22 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: April 05, 2017, 01:40:07 pm »

Det varierer alt efter hvilket køn pigerne har, - hvad plejer du at give ?

Piger kan da kun have ét køn.

Jeg ser sådan på det, at de såkaldte ladyboys ER jo drenge/mænd. Men jeg gætter på, at mange af de mænd, der hopper på ladyboys, er (skabs-) biseksuelle. Og så tager de en ladyboy fordi det er mindre suspekt end at tage en rigtig boy. En ladyboy er jo bare en ung fyr, der har langt hår og så har taget lidt hormoner for at få en smule kvindelige former. Men det er stadig en fyr. :yes:

Men andre har sikkert en anden opfattelse. Det er sådan jeg ser på det. Vil dog medgive, at enkelte af de der ladyboys ser meget overbevisende ud og at jeg også én gang selv har været ved at gå i fælden (tror der gik tyve minutters snak med vedkommende, inden jeg fandt ud af sandheden, så jeg kunne ikke se forskel). Men grundlæggende mener jeg stadig, at de som udgangspunkt ER fyre.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: April 05, 2017, 05:08:18 pm »

Enig..! :hyper:

Jeg vil nu stadig mene, at ALLE kvinder - uanset størrelse, højde, former eller alder - selvfølgelig bare skal klæde sig i det de nu måtte føle sig tilpas i.. :yes:

- en lille smule selvkritik ville dog nogle gange være tilrådeligt - både for kvinder og mænd..!

'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...