Forfatter Emne: Stor millionregning venter ..  (Læst 2348 gange)

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
    • Vis profil
Stor millionregning venter ..
« Dato: April 02, 2017, 09:29:34 am »
Den danske stat har brugt mere end 87 mio. på at hjemsende afviste asylansøgere..

Jeg forstår ikke, hvorfor de ikke bare går tilbage den samme rute, som de kom fra...

http://www.bt.dk/danmark/stor-millionregning-venter-forude-danmark-smider-asylansoegere-ud-paa-stribe

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Bare du ikke går fallit  :dash2:
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

speechless

• Gæst
Sv: Stor millionregning venter ..
« Svar #2 Dato: April 02, 2017, 06:12:32 pm »

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: April 02, 2017, 08:19:08 pm »
Hr.Tigerklager, som sædvanlig rager det dig en papand, hvor meget de illegale indvandrere - koster Danmark !

Det er børnene og de ældre, der må spares på, så vi kan få råd til dem, der ikke hører hjemme i vores land.

Og speechless  .. jeg kan se, du "svarer" alle debatter, ved at lægge et link.. lidt underlig måde, at debattere på, men jeg er enig i, at medlemmer af kongehuset, skal klare sig selv, vi skal ikke føde på eks. prinsesser med fætre og kusiner med flere..

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    84.2%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: April 02, 2017, 11:11:27 pm »
Det er børnene og de ældre, der må spares på, så vi kan få råd til dem, der ikke hører hjemme i vores land.

Du er ude i et demagogisk ærinde, Lyjse. Igen. Når der er som der er for børnene og de ældre, er det ikke på grund af ressourcemangel.

« Senest Redigeret: April 03, 2017, 12:38:58 am af Carlo »
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: April 03, 2017, 01:32:46 am »

Du er ude i et demagogisk ærinde, Lyjse. Igen. Når der er som der er for børnene og de ældre, er det ikke på grund af ressourcemangel.

Det er altså julegaverne til vore egne børn og ældre du mener der skal spares på i stedet ?

Det ville give mere mening hvis det virkelig var nødlidende rundt om i verden der blev brugt penge på, - der er gadebørn og ældre i f.eks. Indien, Brazilien og mange andre steder, der hver dag må tigge deres mad og sove på fortovet.

I stedet for at hjælpe dem bruger Danmark sine resourcer på en flok velnærede og velklædte, uintegrerbare og for manges vedkommende dybt kriminelle og voldelige velfærdsturister fra mellemøsten og afrika.

Alt sammen i virkeligheden KUN for at holde en hær af overflødige "projekt-pædagoger", integrationsmedarbejdere og lignende beskæftigede med lukrative "jobs" der hovedsagelig består i "samtaler", og belønninger i form af ture og rejser med kriminelle møgunger, der absolut ikke burde belønnes med tivoliture, tøj og penge, men det stik modsatte, - især i en overbefolket verden.

Det er det der er demagogi, - ikke at gøre opmærksom på det. Ikke noget at sige til folk begynder at sige fra over for det galimatias.

« Senest Redigeret: April 03, 2017, 01:40:38 am af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Danskerne sparer ikke
« Svar #6 Dato: April 03, 2017, 01:56:29 am »

Det er altså julegaverne til vore egne børn og ældre du mener der skal spares på i stedet ?

Jeg ved ikke hvorfor du vil spare på julegaverne, men det må du selvfølgelig selv om.

Carlo mener selvfølgelig, at det ikke ser sort ud, med alle de gaver folk slæber hjem.

Bilsalget i 2016 slog alle rekorder

I alt 222.924 nye biler blev der solgt til danskerne i 2016. Dermed blev det forgangne år det syvende år i streg, hvor bilsalget stiger herhjemme, og 2016 slår således alle hidtidige rekorder.

Det kan man da ikke kalde at spare

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: April 03, 2017, 07:51:59 am »
Jeg tænker ikke på julegaver, jeg tænker på besparelser i skoler og børnehaver - for lidt personale f.eks. - for mange børn i klasserne, for få pædagoger o.s.v.

De gamle må ligge, i deres eget l...  i timevis, de kommer ikke i bad - de der bor hjemme, får ingen hjælp, kommunerne sparer og kvaliteten er meget dårlig, de gamle og syge, bliver svigtet !

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det har danskerne selv valgt
« Svar #8 Dato: April 03, 2017, 08:16:45 am »
Jeg tænker ikke på julegaver, jeg tænker på besparelser i skoler og børnehaver - for lidt personale f.eks. - for mange børn i klasserne, for få pædagoger o.s.v.

De gamle må ligge, i deres eget l...  i timevis, de kommer ikke i bad - de der bor hjemme, får ingen hjælp, kommunerne sparer og kvaliteten er meget dårlig, de gamle og syge, bliver svigtet !

Sådan har det altid været under en borgerlig regering. Man kan ikke både få velfærd og lavere skat.

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
Sv: Danskerne sparer ikke
« Svar #9 Dato: April 03, 2017, 08:48:52 am »

Jeg ved ikke hvorfor du vil spare på julegaverne, men det må du selvfølgelig selv om.

Carlo mener selvfølgelig, at det ikke ser sort ud, med alle de gaver folk slæber hjem.

Bilsalget i 2016 slog alle rekorder

I alt 222.924 nye biler blev der solgt til danskerne i 2016. Dermed blev det forgangne år det syvende år i streg, hvor bilsalget stiger herhjemme, og 2016 slår således alle hidtidige rekorder.

Det kan man da ikke kalde at spare

Jeg ved ikke hvorfor, du altid skal komme frem med, hvad der bruges af den menige dansker kontra statens penge.
Det er to forskellige ting.

Der er ikke penge til velfærd, når der skal bruges penge til alle de fremmede, der opholder sig her i landet som er blevet udvist.

Smil, og verden smiler igen.

Offline Brok

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Det har danskerne selv valgt
« Svar #10 Dato: April 03, 2017, 08:49:12 am »

Sådan har det altid været under en borgerlig regering. Man kan ikke både få velfærd og lavere skat.

I den danske virkelighed er der velfærd og vi betaler skat, om regeringen er rød eller blå er næsten det samme.

Vi har det stadig godt i Danmark, men kan da altid finde nogen der er svigtet, når og hvis vi gerne vil.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: April 03, 2017, 02:29:23 pm »

Det er da klart når kommunen hellere vil bruge personalet, pengene og resourcerne på "projekt-pædagoger" til at tage på rejser, ture, tøj og give ekstra lommepenge til en flok kriminelle "asylsøger-børn".

Der kan jo ikke både blive penge til "projekt-pædagoger, kriminelle asylsøgere og de syge/ældrepleje, - man må vælge.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Pjat
« Svar #12 Dato: April 03, 2017, 02:58:51 pm »
Det er kun islamofober, som vil tage pengene til flygtningene fra de svageste danskere, fordi de er så egocentrerede.

Det er den undskyldning vi altid møder, når der skal skæres ned - men de stærkeste skuldre bør bære de største byrder.

Bil nummer to behøver ikke at være helt ny.

Det er da klart når kommunen hellere vil bruge personalet, pengene og resourcerne på "projekt-pædagoger" til at tage på rejser, ture, tøj og give ekstra lommepenge til en flok kriminelle "asylsøger-børn".

Der kan jo ikke både blive penge til "projekt-pædagoger, kriminelle asylsøgere og de syge/ældrepleje, - man må vælge.
« Senest Redigeret: April 03, 2017, 03:03:28 pm af Anklageren »

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
    • Vis profil
Sv: Pjat
« Svar #13 Dato: April 03, 2017, 03:22:32 pm »
Det er kun islamofober, som vil tage pengene til flygtningene fra de svageste danskere, fordi de er så egocentrerede.

Det er den undskyldning vi altid møder, når der skal skæres ned - men de stærkeste skuldre bør bære de største byrder.

Bil nummer to behøver ikke at være helt ny.

Roder du ikke lidt rundt i privatøkonomi og statsøkonomi ?

Så vidt jeg ved er det staten der står for nedskæringerne og jeg har ellers ikke indtryk af de skulle være islamofober, - snarere det modsatte.

Jo flere nye biler og afgiftspligtige goder de velhavende køber, jo flere afgifter kommer der i statskassen, - jo færre nye biler de køber jo færre penge kommer der ind til dine elskede "asylbørn".

Så du burde da snarere opfordre dem til at købe flere nye biler.

Men det er måske staten, røde kors og projektpædagogerne du mener der godt kunne skære lidt ned på indkøbene af nye biler ?

Hvor ville du ellers tage pengene fra ?

« Senest Redigeret: April 03, 2017, 03:25:00 pm af Phil »

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: April 03, 2017, 04:04:50 pm »
Hej Lyjse,

De afviste flygtninge går vel ikke frivilligt.

Men selvfølgelig er det her utroligt ærgerligt.

De mange penge går jo også fra de rigtige flygtninge, f.eks. børnefamilier, som lever under dårlige forhold
i lejre blandt andet rundt om Syrien.