Hvis du ikke har opdaget det endnu, er du sandsynligvis ikke gift, for kvinder har ikke forstand på toiletruller Som man kan se, har toiletrullens opfinder helt forkert fat i, hvordan en toiletrulle skal hænge. Papiret skal selvfølgelig hænge ned langs væggen, for så kan man let rykke toiletpapir af med én hånd. Man klemmer bare rullen fast imod væggen med hånden og rykker papiret af med fingrene.Hvordan hænger den hjemme hos dig - er det konen, der bestemmer?
Hvis du ikke har opdaget det endnu, er du sandsynligvis ikke gift, for kvinder har ikke forstand på toiletruller Hvordan hænger den hjemme hos dig - er det konen, der bestemmer?
http://www.goodhousekeeping.com/home/organizing/tips/a27506/right-way-to-hang-toilet-paper/
Ja, det er konen, der bestemmer hjemme hos mig :-)I øvrigt hang rullen med papiret ind mod væggen i mit barndomshjem, og den vane har jeg taget med mig.
I er begge to barbarer. Noget andet jeg glemte at nævne er at papiret er lettere at få fat på med en enkelt hånd når det hænger frit i luften, hvilket er et must i smartphonens tid. Når jeg besøger et toilet og det hænger forkert, retter jeg det altid.
Og mens vi er ved toiletpapir:Folde eller krølle?
I Thailand, og sikkert også andre steder, benytter man slet ikke toiletpapir, men der hænger en lille bruser med kraftig stråle ved toilettet, som man benytter efter brugen. Superhygienisk, synes jeg.