Forfatter Emne: Er det i orden at opfordre til at skyde de unævnelige i en debat?  (Læst 1618 gange)

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Er det i orden at opfordre til at skyde de unævnelige i en debat?
« Svar #15 Dato: Marts 26, 2017, 07:19:33 pm »
Det er ikke så nemt, når man ikke har et tastatur på pc'en  :big_grin:

Der findes Usb tastatur. :biggrin:

Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Marts 26, 2017, 07:50:31 pm »
Myndighederne skal skyde efter dem som vælter ind over Vestens grænser, så holder de hurtigt op med det pjat.

https://da.wikipedia.org/wiki/Anarki

Jeg har lige haft en lang snak med Duterte om det. Jeg fortalte ham om de piger der var blevet mishandlet og voldtaget af indvandrere, og spurgte hvad han syntes vi skulle gøre ved det og han svarede: Skyd lortet.

Så fortalte jeg ham om alle de både unge og gamle der blev tævet uden grund og fik frastjålet deres computere, mobiler og penge og spurgte hvad han syntes vi skulle gøre ved det og han svarede: Skyd lortet

Så fortalte jeg ham om alle de indvandrere der kun udgjorde en lille del af befolkningen, men en stor del af de kriminelle og som terroriserede almindelige fredelige mennesker i supermarkeder, banegårde, busser og meget andet og spurgte ham hvad han syntes vi skulle gøre ved det og han svarede: Skyd lortet

Så fortalte jeg ham om alle de indvandrere der kun udgjorde 7,9 % af befolkningen, men som alligevel tiltuskede sig 34% af de sociale ydelser, så vi måtte skære ned på både velfærd og ældrepleje og meget andet og spurgte hvad han syntes vi skulle gøre ved det og han svarede: Skyd lortet

Så fortalte jeg ham at det kunne vi ikke i Danmark, for vi havde en masse radigale og anklagere og tigermænd og afascister og sådan noget der syntes det skulle være sådan, og spurgte hvad han så syntes vi skulle gøre ved det - ved du hvad han svarede ?

Jeg tør slet ikke skrive det her, - men er der nogen der kan gætte hvad han svarede ?

« Senest Redigeret: Marts 26, 2017, 08:02:22 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    84.6%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Marts 26, 2017, 08:50:35 pm »
Jeg har lige haft en lang snak med Duterte om det. Jeg fortalte ham om de piger der var blevet mishandlet og voldtaget af indvandrere, og spurgte hvad han syntes vi skulle gøre ved det og han svarede: Skyd lortet.

Så fortalte jeg ham om alle de både unge og gamle der blev tævet uden grund og fik frastjålet deres computere, mobiler og penge og spurgte hvad han syntes vi skulle gøre ved det og han svarede: Skyd lortet

Så fortalte jeg ham om alle de indvandrere der kun udgjorde en lille del af befolkningen, men en stor del af de kriminelle og som terroriserede almindelige fredelige mennesker i supermarkeder, banegårde, busser og meget andet og spurgte ham hvad han syntes vi skulle gøre ved det og han svarede: Skyd lortet

Så fortalte jeg ham om alle de indvandrere der kun udgjorde 7,9 % af befolkningen, men som alligevel tiltuskede sig 34% af de sociale ydelser, så vi måtte skære ned på både velfærd og ældrepleje og meget andet og spurgte hvad han syntes vi skulle gøre ved det og han svarede: Skyd lortet

Så fortalte jeg ham at det kunne vi ikke i Danmark, for vi havde en masse radigale og anklagere og tigermænd og afascister og sådan noget der syntes det skulle være sådan, og spurgte hvad han så syntes vi skulle gøre ved det - ved du hvad han svarede ?

Jeg tør slet ikke skrive det her, - men er der nogen der kan gætte hvad han svarede ?

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Marts 26, 2017, 08:58:31 pm »
Du mener jo at dialogkaffe er løsningen til de problemer? Jeg håber meget stort på at der snart kommer martial law i filippinerne
« Senest Redigeret: Marts 26, 2017, 09:09:29 pm af Trump4ever »
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    84.6%
    • Vis profil
Gider du at forklare, hvad dialogkaffe er?
« Svar #19 Dato: Marts 26, 2017, 09:39:43 pm »
Du mener jo at dialogkaffe er løsningen til de problemer? Jeg håber meget stort på at der snart kommer martial law i filippinerne

Da jeg var slagteriarbejder drak vi masser af kaffe, men vi snakkede bare.

Nu drikker jeg kaffe om morgenen, men om morgenen snakker jeg ikke - kun når jeg er på jagt (og så kommer jeg også sukker i kaffen. Det gør jeg ellers aldrig).

Det er også godt at få en kop kaffe, når jeg lige har skudt et dyr, fået det parteret og båret ned til båden.

- men dialogkaffe kender jeg ikke. Er det noget højreorienteret højrøvet? Det lyder borgerligt.
« Senest Redigeret: Marts 26, 2017, 09:44:15 pm af Anklageren »

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Marts 26, 2017, 09:51:24 pm »
Dialogkaffe er noget Özlem Cekic er stor tilhænger af. Det er også hende der fandt på det https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=dialogkaffe&*
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Marts 26, 2017, 09:52:53 pm »
https://dokk1.dk/begivenheder/dialogkaffe-med-ozlem-cekic

Mød Özlem Sara Cekic og hør hende fortælle om sine oplevelser og erfaringer med frygt og had i debatten og om sit arbejde som brobygger mellem folk med forskellige holdninger.
I foråret vandt Özlem Cekic Le Petit-prisen for sit brobygnigssarbejde, hvor hun forsøger at skabe bro mellem folk med forskellige holdninger. Pengene fra prisen bruger hun nu på at køre Danmark rundt for at holde åbne #dialogkaffe arrangementer, hvor hun opfordrer os alle til at tage et personlig ansvar for at fremme dialogen og samtalen i stedet for hadet.

Den 28. september besøger hun Dokk1, hvor hun holder et oplæg og bagefter inviterer til snak og debat om, hvordan vi kan bygge bro mellem befolkningsgrupper.

Baggrunden for oplægget er hvordan den had, Özlem selv har været udsat for gennem den offentlige debat, har fået hende til at tage kontakt til nogle af de mennesker, der har sendt hende hademails, men også om de mennesker, der gerne vil bygge bro.

Der bydes på kaffe til arrangementet, men man skal selv tage en kop med, som man er villig til at bytte med et andet menneske efter debatten.

Nu har du en ide hvorfor jeg snakker om dialogkaffe

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    84.6%
    • Vis profil
Det er jo ligesom muslimerne
« Svar #22 Dato: Marts 27, 2017, 01:44:44 am »

I Saudi Arabien hugger de også hovedet af mordere, hvis politiet ikke har skudt dem - også af hashhandlere.

Den største forskel er nok, at der er meget mere kriminalitet på Filippinerne. Der er ti mord om året pr 100.000 indbyggere - og det er godt nok MEGET.

Jeg havde nu heller ikke troet, at det virkede forebyggende. Det gør det heller ikke i USA - men det er da fint, at det kan glæde dig, at så mange bliver skudt,  Så er det ikke helt forgæves.

Det er vigtigt at tilfredsstille folks hævntørst i en populistisk stat. Så bliver man populær.

« Senest Redigeret: Marts 27, 2017, 01:56:34 am af Anklageren »

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
De "mord" du skriver om er de kriminelle der bliver skudt og ikke omvendt
« Svar #23 Dato: Marts 27, 2017, 04:07:36 am »

I Saudi Arabien hugger de også hovedet af mordere, hvis politiet ikke har skudt dem - også af hashhandlere.

Den største forskel er nok, at der er meget mere kriminalitet på Filippinerne. Der er ti mord om året pr 100.000 indbyggere - og det er godt nok MEGET.

Jeg havde nu heller ikke troet, at det virkede forebyggende. Det gør det heller ikke i USA - men det er da fint, at det kan glæde dig, at så mange bliver skudt,  Så er det ikke helt forgæves.

Det er vigtigt at tilfredsstille folks hævntørst i en populistisk stat. Så bliver man populær.

Det virker absolut forebyggende, - de kriminelle gør det aldrig igen.
Du fremstiller det som om det kun er de kriminelle der skyder uskyldige, - det er det slet ikke, - de fleste af de "mord" du omtaler er rent faktisk de kriminelle der bliver skudt af folk der forsvarer sig selv og deres liv. og ikke omvendt.
Danmark ville også have mange flere "mord" hvis det var tilladt at forsvare sig selv og skyde de kriminelle
Her er en hel stribe af historier du kan kigge lidt på, - de fortæller en noget anden historie end den løgn du prøver at bilde folk ind.

Ex Army Sniper Takes Out Neighbor’s Home Intruder From Bedroom Window
https://www.youtube.com/watch?v=thuMccEjHL8

Okla. Woman Shoots, Kills Intruder 911 Operators Say It's OK to Shoot - ABC News.mp4
https://www.youtube.com/watch?v=s1-Kz3vU5DY

Grandma 72 Shoots Intruder while Calling 911: Back up, You Son of a B*, I'm Firing - California
https://www.youtube.com/watch?v=775HZwognE0

« Senest Redigeret: Marts 27, 2017, 04:15:11 am af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.2%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil

Nådadadada. Nu har Duterte haft et år til at udrydde kriminalitet i Filipinerne, men kriminaliteten er nøjagtigt den samme som før, og det vil den blive ved med i al evighed.

Alle de rørende historier fra USA, om hvor godt det er med skydevåben, er uinteressante. Faktum er at USA har langt højere voldskriminalitet end lande uden våben.

I Guatamala flyder våbnene fuldstændigt frit, og de har noget af verdens højeste mordrate.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Marts 27, 2017, 10:53:49 am »
Det er ikke så nemt, når man ikke har et tastatur på pc'en  :big_grin:

Der findes Usb tastatur. :biggrin:

God ide men der burde da være mere en een knap, på det tastatur, ikk?  :girl_smile:

Her er de manglende taster, :girl_smile:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    84.6%
    • Vis profil
Man lærer ikke til at svømme ved at købe TAMPAX
« Svar #26 Dato: Marts 27, 2017, 11:05:46 am »

For de gamle der faldt, er der ny overalt
Du ved godt, at man kommer til at hade dem der skyder ens nærmeste, og selv den slags har følelser. Man skal skyde alle de kender, især deres børn, hvis det skal virke forebyggende.

Citér
Du fremstiller det som om det kun er de kriminelle der skyder uskyldige, - det er det slet ikke, - de fleste af de "mord" du omtaler er rent faktisk de kriminelle der bliver skudt af folk der forsvarer sig selv og deres liv. og ikke omvendt.

Det er en falsk myte, som er bragt til torvs af våbenlobbyen, som reklamerer for deres varer (“the only thing that stops a bad guy with a gun is a good guy with a gun”).

Der er altid nogen, som hopper på reklame, men man lærer altså ikke til at svømme ved at købe TAMPAX.

I virkeligheden foregår det på den måde, at en familie vågner ved at de hører lyde i huset. Indbrudstyvene ved godt at de risikerer at blive skudt, og har taget deres forholdsregler, efter at de er blevet "opdraget" af dig og Duterte.

Så skal lydene undersøges og far går rundt i huset - HALLOOO er der nogen, hallooo - BANG!

Nu gider jeg ikke at bruge en masse tid på at finde statistik, men mon ikke det sådan cirka ser ud som i femårsperioden 2006-2010, hvor der var 44 "kriminelle drab" for hvert "selvforsvarsdrab" (justifiable homicide) i USA.

http://www.vpc.org/studies/justifiable.pdf

Jeg kender ikke statistikken på Filppinerne, men i USA bliver der altså skudt over 40 for hver gang der bliver skudt en i selvforsvar - ja - og jeg ved godt, at du ikke kan lære noget af FBI's statistikker, fordi du tænker med hjertet.