Forfatter Emne: Vi er ikke bange  (Læst 1699 gange)

Anklageren

• Gæst
Sv: Vi er ikke bange
« Svar #15 Dato: Marts 23, 2017, 05:50:52 pm »
Nej, vi er ikke bange…

Vi er vrede!
Vi er skuffede!
Vi er gale!
Og vi finder os ikke i mere!

Nu har England (antageligt) haft ham og en stor del af hans familie på kost i sikkert mange år, og hvad er takken…

Terror i terroristens fødelan.

Terroristens familie flytter til England, sikkert på flugt, sikkert fra krig, og dermed også fra terror.
England tilbyder hjerterum, bolig, familiesammenføring, sikkerhed, uddannelse, sundhed, bistand og sikkert et utal af andre goder.

Kvitteringen fik vi så i går – 3 dræbte samt et utal sårede.

Det er derfor flere og flere spørger sig selv – hvorfor gør Danmark (og England) det???

Vi ville have mange flere penge til sociale forhold, hvis vi ikke spillede verdens frelser.
Virkelig mange mennesker ville årligt være foruden overgreb fra folk af anden etnisk herkomst.
Boligsituationen ville langt fra være så presset som nu.
Ingen ghetto-boliger / områder.
Ingen parallelsamfund
Osv. Osv.

Nej, jeg laver det om, vi er hverken bange, vrede, skuffede eller gale. – Vi er RASENDE…

Jeg savner virkelig en politisk leder der tør sige ’Danes First’

//MTG

Du er altså rasende over, at danskerne skal lide under at englænderne har fået utak ud af at huse terroristen.

Synes du selv, det lyder sammenhængende?

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Marts 23, 2017, 05:56:14 pm »
Nej, vi er ikke bange…

Vi er vrede!
Vi er skuffede!
Vi er gale!

Nu har England (antageligt) haft ham og en stor del af hans familie på kost i sikkert mange år, og hvad er takken…

Terror i terroristens fødelan.

Terroristens familie flytter til England, sikkert på flugt, sikkert fra krig, og dermed også fra terror.
England tilbyder hjerterum, bolig, familiesammenføring, sikkerhed, uddannelse, sundhed, bistand og sikkert et utal af andre goder.

Kvitteringen fik vi så i går – 3 dræbte samt et utal sårede.

Det er derfor flere og flere spørger sig selv – hvorfor gør Danmark (og England) det???

Vi ville have mange flere penge til sociale forhold, hvis vi ikke spillede verdens frelser.
Virkelig mange mennesker ville årligt være foruden overgreb fra folk af anden etnisk herkomst.
Boligsituationen ville langt fra være så presset som nu.
Ingen ghetto-boliger / områder.
Ingen parallelsamfund
Osv. Osv.

Nej, jeg laver det om, vi er hverken bange, vrede, skuffede eller gale. – Vi er RASENDE…

Jeg savner virkelig en politisk leder der tør sige ’Danes First’

//MTG

Så stem og bliv stiller for Danskernes Parti. Fra del to i deres partiprogram:
Vi vil hjemsende ikke-vestlige personer fra Danmark og stoppe den ikke-vestlige indvandring med det formål at bevare det danske folk.

Før vi er noget som helst andet, er vi danske. Før man er akademiker, er man dansker, før man er arbejder, er man dansker, og uanset hvad man laver, er man først og fremmest dansker. Vi danskere er født ind i et historisk, kulturelt og etnisk betinget slægtskab, som tilsammen udgør den fælles referenceramme, der betyder, at vi kan kalde os danske. Det er det danske, som gør, at vi kan identificere os med hinanden og derfor også finder vilje til at være solidariske med hinanden. Det er derfor netop det, der er sammenhængskraften i vort samfund og det, der binder os sammen. Vi danskere har, ligesom alle andre folkeslag, ret til vort eget land. En ret, der skal grundlovssikres for at forhindre fremtidige anslag mod det, der må betragtes som værende det danske folks vigtigste rettighed. Under hensyntagen til denne nationale ret og til vore almindelige etniske og kulturelle interesser vil vi revurdere udlændingepolitikken.

http://danskernes-parti.dk/politik/befolkningssammensaetning/

Danskernes Parti tager ALTID danskernes parti
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

Anklageren

• Gæst
Jeg bilder mig jo ikke ind, at jeg er profet
« Svar #17 Dato: Marts 23, 2017, 06:02:29 pm »
Alle kan regne ud hvordan fremtiden bliver
1: Der kommer flere muslimer i Danmark og danskerne kommer i mindretal til sidst
2: Muslimerne kommer i flertal og starter en religionskrig/borgerkrig https://ksdha.wordpress.com/2017/03/12/muslimske-indvandrere-i-danmark-vil-ikke-assimileres-det-kan-ende-med-borgerkrig
Hvorfor tror du at fremtiden kommer til at se anderledes ud end hvad jeg siger?

Der er mere end dobbelt så mange ateister og kristne i verden - som der er muslimer - så man skal være ret dum for at forestille sig, at muslimerne kommer i flertal.

Der er 2,2 mia kristne - 1,1 mia ateister og 1,6 mia muslimer i verden.

« Senest Redigeret: Marts 23, 2017, 06:04:59 pm af Anklageren »

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.8%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Jeg bilder mig jo ikke ind, at jeg er profet
« Svar #18 Dato: Marts 23, 2017, 06:34:10 pm »
Alle kan regne ud hvordan fremtiden bliver
1: Der kommer flere muslimer i Danmark og danskerne kommer i mindretal til sidst
2: Muslimerne kommer i flertal og starter en religionskrig/borgerkrig https://ksdha.wordpress.com/2017/03/12/muslimske-indvandrere-i-danmark-vil-ikke-assimileres-det-kan-ende-med-borgerkrig
Hvorfor tror du at fremtiden kommer til at se anderledes ud end hvad jeg siger?

Der er mere end dobbelt så mange ateister og kristne i verden - som der er muslimer - så man skal være ret dum for at forestille sig, at muslimerne kommer i flertal.

Der er 2,2 mia kristne - 1,1 mia ateister og 1,6 mia muslimer i verden.

Kristne afrikanere = danskere ????
Jeg har lånt Gubbis 3D-briller.

Anklageren

• Gæst
« Svar #19 Dato: Marts 23, 2017, 07:44:45 pm »

Kristne afrikanere = danskere ????

Det lyder godt nok sært, men der bor 200 millioner flere mennesker i EU - end der er arabere i hele verden.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Marts 23, 2017, 09:15:01 pm »
Det lyder godt nok sært, men der bor 200 millioner flere mennesker i EU - end der er arabere i hele verden.

Anklager, du har stadig ikke forstået at det altid er de få der ødelægger det for de mange ... :ermm:

Det er muligt at disse bad boys ikke er i så stort antal men de sætter skræk i Europæerne og får dem alle til at tænke: Hvornår sker det næste gang???  det ligger i baghovedet ...........

Og så har islamisterne jo faktisk allerede vundet ... :ermm: 

Desuden skal man regne alle de store omkostninger med som omhandler efterforskning og forebyggelse af terror ...

Når sådan noget som det i London sker kan man ikke bare fortsætte som om intet er hændt selv om Premiereministeren giver udtryk for det på TV ... :ermm:

"Du kan bare leve som du plejer" som Anklageren ynder at sige ...

Mod Israel har terroren varet siden 1947, er der nogen grund til at mene at det skulle blive anderledes her i vesten ??

Mere tankevækkende ... Igen var det en hjemmedyrket islamist født og opvokset i England ... :ermm:

Skal vi stadig leve som vi plejer Anklager, hvor længe kan vi holde til den udmattelseskrig som det jo faktisk er blevet ...
« Senest Redigeret: Marts 24, 2017, 10:27:00 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Anklageren

• Gæst
Jeg har tænkt over det Debatsvin
« Svar #21 Dato: Marts 23, 2017, 09:30:39 pm »

Det har jeg da forstået og tænkt over.

Jeg har ikke talt dem, men der er måske 50 jihadister, som har stået bag de mest spektakulære terrorangreb - og de 50 mennesker har domineret politikken i Europa de sidste 15 år.

Offline Marius, the giraffe

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Marts 24, 2017, 08:33:09 am »
@Anklager.

Jeg er rasende over at vi i den vestlige verden, får utak for at huse flygtninge generelt…

Massere af terroranslag er blevet forpurret af de vestlige efterretningstjenester, foruden dem der er blevet begået.
I lighed med englænderne og tyskerne, må vi så bare acceptere at på ét eller andet tidspunkt, vil en terrorhandling lykkedes.

Dette fylder ikke ret meget rent statistisk, men det gør til gengæld 3. landes andele i kriminel-statistikken.
Ligeledes gør en ufordelagtig stor del af eksempelvis somaliere, der hverken kan eller vil lade sig integrerer.

Og Retten – den trækker blot på skuldrene, når typer som familien Levakovic igen og igen bliver dømt betinget udvisning.

Eller se her: http://www.tvmidtvest.dk/artikel/dommer-forklarer-derfor-bliver-han-ikke-udvist
En 22 årig tidligere betinget udvist, idømmes 8 års fængsel for 20 forhold, herunder et meget groft hjemmerøveri.
Tillige idømmes han atter betinget udvisning…?
Jamen hvad i h…… skal der til, for at få aktiveret den ubetingede udvisning.
Det lader til at domstolene har meget svært ved at vægte danskernes trivsel i forhold til dømtes…

@Trump4ever

Jeg har meget svært ved at se mig som stiller for DP.

Jeg tror at jeg høre til Dansk Samling, eller Ny Borgerlige.

//MTG
//MTG

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    23.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Marts 24, 2017, 10:48:02 am »

Ja, men så gå da ud og gør noget ed det. Sid ikke bare der og vrid hænderne.

Anklageren

• Gæst
Det kan jeg godt forstå
« Svar #24 Dato: Marts 24, 2017, 10:52:33 am »
@Anklager.

Jeg er rasende over at vi i den vestlige verden, får utak for at huse flygtninge generelt…

Og Retten – den trækker blot på skuldrene, når typer som familien Levakovic igen og igen bliver dømt betinget udvisning.

Det er næsten alle danskere. Der er et meget stort flertal for at udvise kriminelle indvandrere, og det går jeg 100% ind for.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Vi er ikke bange - vi er drønende naive !
« Svar #25 Dato: Marts 24, 2017, 12:48:03 pm »

Eller se her: http://www.tvmidtvest.dk/artikel/dommer-forklarer-derfor-bliver-han-ikke-udvist
En 22 årig tidligere betinget udvist, idømmes 8 års fængsel for 20 forhold, herunder et meget groft hjemmerøveri.
Tillige idømmes han atter betinget udvisning…?
Jamen hvad i h…… skal der til, for at få aktiveret den ubetingede udvisning.
Det lader til at domstolene har meget svært ved at vægte danskernes trivsel i forhold til dømtes…

En mulighed var jo at udvise HELE familien, - deres kriminelle rekord er nok ikke meget anderledes, - så ville tilhørsforholdet til afrika også være afklaret samtidig.

Er der overhovedet nogen grund til at holde sådan en tumbe i live, når masser af langt mere værdifulde liv kæmper for at overleve i andre dele af verden ?

Læg nu mærke til hvilke typer det er der kalder denne idiots liv værdifuldt i de næste kommentarer og sammenlign selv.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Det kan jeg godt forstå
« Svar #26 Dato: Marts 24, 2017, 01:14:15 pm »
@Anklager.

Det er næsten alle danskere. Der er et meget stort flertal for at udvise kriminelle indvandrere, og det går jeg 100% ind for.
Stampisterne og resten af de radigale mener at han skal blive i Danmark http://jyllands-posten.dk/debat/blogs/victorboysen/ECE8661712/levakovic-er-danmarks-ansvar/
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

Allan

• Gæst
« Svar #27 Dato: Marts 24, 2017, 02:59:09 pm »
Man kan bevæbne sig. Alt kan bruges som våben.
Man kan også blande sig. FØR man tager selfien med ofret.
Man kan selvfølgelig også bare gro et par nosser, og sige fra.

Offline Marius, the giraffe

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Marts 24, 2017, 07:00:16 pm »

Ja, men så gå da ud og gør noget ed det. Sid ikke bare der og vrid hænderne.

@Carlo

Og hvad havde du tænkt dig at jeg skulle gøre???

Høtyve og fakler???
(selv om man ved Gud har lyst til det...)

På ét aller andet tidspunkt må den siddende regering rette ind, og følge flertallet af befolkningens ønske...

//MTG
//MTG

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    23.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Marts 24, 2017, 07:04:25 pm »
Høtyve og fakler???
(selv om man ved Gud har lyst til det...)