Forfatter Emne: Nu dominerer islam igen debatten - og så falder antallet af gæster  (Læst 784 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Vil det ikke være en god ide med mere variation?

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Nu dominerer islam igen debatten - og så falder antallet af gæster
« Svar #1 Dato: Marts 15, 2017, 04:32:12 am »

Jo, sådan er det bare.. - når man synes at man har smidt de værste køtere på porten -

- og de så bare sniger sig ind igen, med ny pels - men med samme irriterende, konstante galpen..! - (eller miav'en) :Cherna_29:
'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Marts 15, 2017, 04:57:26 am »

Jo, sådan er det bare.. - når man synes at man har smidt de værste køtere på porten -

- og de så bare sniger sig ind igen, med ny pels - men med samme irriterende, konstante galpen..! - (eller miav'en) :Cherna_29:

Jamen hvorfor starter I så ikke bare en debat om det der interesserer jer ? - i stedet for at bebrejde andre hvad de ønsker at debatterer.

Er det fordi I ikke har andet at debattere end "de andre", - eller fordi i ingen svar får på small-talk, strikkeopskrifter og hvad der ellers måtte være jeres emner.

Desuden, hvordan skulle antallet af gæster på DD snart kunne falde mere end det allerede er ? - det er da vist bare de samme 4-5 personer der sidder og diskuterer med hinanden.

Her er f.eks en nyhedsside hvor samtlige artikler kan debatteres, - og bliver det, - og som derfor også har væsentlig flere debattører end DD.

https://newspeek.info/

Så vidt jeg kan se er det også netop de samme million-million indlæg debattører og deres evindelige personangreb (man er dum hvis man tror, - man må være naiv hvis man siger.... de værste køtere,  o.s.v.) der har fået de fleste og mest fornuftige debattører til at fortrække fra DD og finde andre græsgange.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Den Skaldede Hævner!

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Marts 15, 2017, 07:24:15 am »

Hvilken profil er der tale om? Så skal jeg nok stoppe ham!
Bevis for at Anklageren er den samme som Tigermanden:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5128.0

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Marts 15, 2017, 08:48:59 am »
- der har fået de fleste og mest fornuftige debattører til at fortrække fra DD og finde andre græsgange.

Men du er her trods alt endnu... - og fint med det..!

- om dét så fortæller mest om dig, eller om kvaliteten af debatten - den ka' vi jo lige lade stå et øjeblik.... :big_grin:
'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Marts 15, 2017, 09:35:18 am »
- der har fået de fleste og mest fornuftige debattører til at fortrække fra DD og finde andre græsgange.

Men du er her trods alt endnu... - og fint med det..!

- om dét så fortæller mest om dig, eller om kvaliteten af debatten - den ka' vi jo lige lade stå et øjeblik.... :big_grin:

Jo, jeg kigger da forbi en gang i mellem, - mest for at få mig et billigt grin, - og af og til i et forsøg på at højne debatten en anelse.

Ellers deltager jeg nu mest i et par amerikanske debatter, - det er trods alt amerikanere jeg er mest sammen med.

Deres  standard er nu ikke altid meget højere, - men der sker da lidt mere.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #6 Dato: Marts 15, 2017, 11:04:51 am »
Tja, det er i hvert fald ikke min skyld, at der ikke er variation i emnerne herinde - med alle de alternative emner, jeg tager op. Og jeg konstaterer, at når der er emner om reptilians og aliens, så stiger antallet af gæster...

Men dybest set er et forum ikke bedre end sine egne medlemmer. Så hvis man er utilfreds med udvalget af emner, kan man jo selv starte nogle tråde om de emner, som interesserer én. Ussenterprise blev ofte kritiseret for at starte et utal af copypastede debatter op. Men trods alt havde han da variation i emnerne, i modsætning til visse andre, der kun gider skrive om muslimer.... :yes:
« Senest Redigeret: Marts 15, 2017, 11:07:02 am af politisk ukorrekt »

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Marts 15, 2017, 11:17:52 am »
Klageren:
Citér

Nej, islam dominerer ikke debatten og har aldrig gjort det. Det er kritikken af den og modviljen overfor, at den har bidt sig fast i vores land med alle de ubehagelige følger, der - berettiget - fylder en del (ikke absolut dominerer).
Ellers er jeg enig med Phil, der skriver at det må være op til dig og andre selv at skrive oplæg om de emner, I nu har lyst til at debattere.
Men dovenskaben forhindrer det måske?

"Den Klager han må lide,
langt mere ondt end godt godt godt... miauww!"

:Laie_48:

Manner, Manner!

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Jow - enig, der har kun været spredt fægtning omkring islam i den senere tid - lidt om overfald (og de har da også været af grov karakter), men ellers ikke meget om Grimhøj o.a. :pooh:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Marts 17, 2017, 09:23:57 am »
Nu vil jeg tage en pause fra kulturberigelse indlægende og lade de andre skrive om disse ting. Jeg vil i stedet for skrive om løgnemedierne og Syrien i stedet for
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti