Forfatter Emne: Jeg fik et senior moment på Amagerfælled  (Læst 538 gange)

Albert )ohansen

• Gæst
Jeg fik et senior moment på Amagerfælled
« Dato: Marts 14, 2017, 11:02:08 am »
Goddase i stuen, I smølehoveder! Jeg ville nyde årets første varme forårssol med en tur på Amagerfælled. Jeg havde i forvejen truffet aftale med en skøn ung boy, som jeg havde skrevet lidt med over internettet. Det er da skam så skønt og godt med sådanne aftaler, ja det er skam da så!  :drool:
Jeg parkerede min store BMW og steg ud. Omme i bagagerummet havde jeg fyldt godt op med forsyninger. Det gælder om at være velberedt! Jeg havde pakket en kurv med et par flasker amarone og noget kold kylling fra aftenen forinden. Dertil lidt tapas i form af ost, nødder, oliven og så videre. Ahhhhh! :JC_banger:
Jeg gik fra stien og ind i buskaset og fandt en af mine yndlingssteder, hvor jeg ofte ligger og solbader om sommeren, når solen står højt, og de unge mænd går rund uden en trevl på kroppen! Jeg ved ej hvad fan'en der skam da skete, men jeg satte mig godt til rette i hvert faller, med ryggen godt til rette op ad en gammel træstamme. Jeg åbnede en god amarone og begyndte at smage på osten, mens jeg ventede på min date!
Solen var overraskende kraftig. Jeg faldt i søvn og sad og stegte i solen. Jeg ved da ej, hvor længe jeg sad der før jeg igen vågnede. Jeg var helt svedt, flasken lå hen ad jorden og havde tømt det meste – nøj, hvor var der varmt der i solen! Jeg var skam da helt bims og grøn i hovedet da jeg vågnede igen. Sveden piblede ned ad mig og have skam da gennemblødt det hele.
Jeg kom med besvær på benene, men kunne ej orientere mig. Jeg ledte forgæves efter min elskede proptrækker, da jeg tænkte at en flaske amarone ville kvikke mig lidt op, men det var da skam en umulig kamp – den var væk.
Jeg kunne ej finde rundt, gevæksterne havde sneget sig ind på mig, mens jeg sov. Jeg var da skam filtet ind i vilde lianer og slyngplanter. Jeg forsøgte at bane mig vej gennem den jungle, der var kommet frem som ved et trylleslag, men det var umuligt. Jeg var faret vild, desorienteret og – ja – bange.
For første gang i mit liv kunne jeg mærke alderen. Dette ville jeg da ej overleve længe, det var jeg skam da helt klar over. Jeg fandt en lille bæk, hvor jeg drak lidt vand, stående på alle fire som en anden neger. Men smagen var besk og sur. Jeg kunne se, det trak op til regn, så jeg vidste at det var livsvigtigt at finde noget ly. Jeg kravlede sammen under en gammel træstub, og det er formentligt det, der reddede mit liv.  :drool:
Jeg gravede da skam nogle rødder op fra den hårde jord, og fik på den måde lidt energi og næring. Jeg er vant til at spise godt og længe, så min krop var også i en slags chok på grund af den sult, jeg blev udsat derfor. :cat:
På et tidspunkt hørte jeg noget himmelsk: Lyden af menneskestemmer! Jeg lyttede det bedste, jeg havde lært og bevægede mig med stort besvær i retning af stemmerne. Endelig – endelig fandt jeg en vej ud af den forbandede jungle. Nogle meter foran mig kunne jeg se lyset trænge gennem de tætte trætoppe, og da vidste jeg, at jeg atter var fri. Sollyset skar i mine øjne, da jeg med møje og besvær tvang de sidste grene til side.
Der gik en familie, mor og far og deres to små abeunger. Jeg løb brølende ud mod dem, blændet af glæde over endelig at se menneskelig civilisation igen. Jeg kastede mig om halsen på deres lille dreng, mens snot og tårer stod ud af mit ansigt, så glad var jeg over at mit mareridt da endelig var forbi efter, hvad der havde føltes som flere dage.
De løb skrigende væk, og efter få øjeblikke forstod jeg det. Jeg så jo herrens ud. Mit tøj var da skam slidt og ødelagt efter mine prøvelser, og mine gummisko var helt udtrådte. Kun min gode, gamle læderhat, som jeg erhvervede mig en varm sommerdag i 1978, sad upåklageligt og havde ikke fået en skramme, og det opfattede jeg som et tegn fra Den Store Amaroneånd, som jeg i et pludseligt anfald af dybfølt religiøsitet blev overbevidst om fandtes som den højeste magt i universet. :pooh:
Jeg fik rystende kæmpet mig tilbage til min kæmpe dyt og med megen møje og besvær drejet tændingsnøglen rundt.
Hjemme i min liebhaver-lejlighed her i mit elskede Brønshøj fik jeg konen til at lave en dobbelt portion koteletter i fad, mens jeg er gået i gang med at drikke en kasse elefantøl. Det var skræmmende at opleve, hvordanne helbredet da skam svigtede og sindet da ej ville, som jeg. Hvad skal jeg gøre derved?   :drool: :drool: :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen
« Senest Redigeret: Marts 14, 2017, 11:05:27 am af Albert )ohansen »

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Jeg fik et senior moment på Amagerfælled
« Svar #1 Dato: Marts 14, 2017, 11:16:34 am »
Jamen velkommen tilbage, Herr Albert. Lever du endnu? Ja, det kan jeg så forstå at du da skam gør, men åbenbart kun med nød og næppe...

Det er på sin vis fint at høre, at du kun er et menneske og er blevet fanget i et øjeblik af seniorbetinget svaghed. I din alder kan du jo ej heller regne med at kunne blive ved med at rende rundt og være ung med de unge (boys) i al evighed. Er det ikke 88 du er?

Hmm, er du sikker på, at du ikke fik bundet Amarone-flasken derude? Det lyder umiddelbart lidt som om du i din udmærkede historie beskriver en brandert! :yes:

Fik du i øvrigt noget på den dumme derude eller måtte du aflyse aftalen?

Ellers kan du stadig nå Ørstedsparken i aften. :hyper:

« Senest Redigeret: Marts 14, 2017, 11:20:05 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Albert )ohansen

• Gæst
Sv: Jeg fik et senior moment på Amagerfælled
« Svar #2 Dato: Marts 14, 2017, 01:47:25 pm »
Det var desværre ej blot en brandert.

Kærlig hilsen Albert Johansen