Forfatter Emne: Hvor viljestærk er du? Sjov test her....  (Læst 422 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Hvor viljestærk er du? Sjov test her....
« Dato: Marts 13, 2017, 05:54:41 pm »
Jeg fandt en sjov test på Youtube. Den tester to ting. Hvor viljestærk og stædig du er - altså hvor god du er til at holde på det, du tænker uden at lade dig påvirke af andre. Og så testes også din reaktionstid:

https://www.youtube.com/watch?v=sLAp3PMDIQY

Hvor langt nåede DU i testen?

Jeg nåede til næstsidste stadie. Så jeg holdt hele vejen igennem fast på den rigtige farve uden at lade mig påvirke af det skrevne. Til gengæld kunne jeg ikke klare sidste hindring - da jeg var for langsom dér.

Men jeg fik skudsmålet:

Citér
You have an IMMENSELY strong mind and very quick reaction times. You are a quick thinker and possibly talented in various sports.

Tja, det er nok rigtigt at jeg er meget stædig og viljestærk. Og i hvert fald da jeg var ung havde jeg hurtige reaktioner. Derfor var jeg målmand i både fodbold og håndbold. Dér kræves der jo hurtige reflekser. Dog vil jeg nu ikke sige, at jeg på nogen måde har været nogen sportstjerne. Men på lokalniveau var jeg da god til et par sportsgrene, men ikke ligefrem på topniveau.

Som konspirationsteoretiker er jeg jo også vant til at skulle forsvare kontroversielle standpunkter, selvom alle er uenige med mig. Så jeg er ikke overrasket over, at jeg har en stærk vilje. Til stor irritation for f.eks. debunkeren ieet, da jeg jo - trods hundredevis af forsøg på at debunke mine teorier fra hans side, jo stædigt holder fast i mine standpunkter. :blum:

De, der scorer dårligt i denne test, er dem, som er nemme at påvirke og som typisk skifter mening, hvis de finder ud af, at deres holdning er upopulær. Mens de, der når langt i denne test, er dem, som er urokkelige og ikke lader sig påvirke af, at andre måtte finde dem skøre. Men som mener, at sandheden er hellig og derfor skal man skam da holde fast på sin mening, hvis man mener, at man har ret. :yes:

Jeg vil umiddelbart tro, at mange her fra din-debat scorer fint i denne test. Fordi der er jo mange herinde, der er pissestædige her på debatten. :hyper:
« Senest Redigeret: Marts 13, 2017, 06:07:44 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Sdr. Omme

• Gæst
Sv: Hvor viljestærk er du? Sjov test her....
« Svar #1 Dato: Marts 13, 2017, 06:02:43 pm »
Pas lige på dig selv Peter lundin var fremragende til begge sider

Jeg fandt en sjov test på Youtube. Den tester to ting. Hvor viljestærk og stædig du er - altså hvor god du er til at holde på det, du tænker uden at lade dig påvirke af andre. Og så testes også din reaktionstid:

https://www.youtube.com/watch?v=sLAp3PMDIQY

Hvor langt nåede DU i testen?

Jeg nåede til næstsidste stadie. Så jeg holdt hele vejen igennem fast på den rigtige farve uden at lade mig påvirke af det skrevne. Til gengæld kunne jeg ikke klare sidste hindring - da jeg var for langsom dér.

Som konspirationsteoretiker er jeg jo også vant til at skulle forsvare kontroversielle standpunkter, selvom alle er uenige med mig. Så jeg er ikke overrasket over, at jeg har en stærk vilje. Til stor irritation for f.eks. debunkeren ieet, da jeg jo - trods hundredevis af forsøg på at debunke mine teorier fra hans side, jo stædigt holder fast i mine standpunkter. :blum:

De, der scorer dårligt i denne test, er dem, som er nemme at påvirke og som typisk skifter mening, hvis de finder ud af, at deres holdning er upopulær. Mens de, der når langt i denne test, er dem, som er urokkelige og ikke lader sig påvirke af, at andre måtte finde dem skøre. Men som mener, at sandheden er hellig og derfor skal man skam da holde fast på sin mening, hvis man mener, at man har ret. :yes:

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Marts 13, 2017, 06:08:39 pm »
Pas lige på dig selv Peter lundin var fremragende til begge sider

Shyyy, det er ikke meningen du skal afsløre mig.

Mvh. Peter

:hyper:

(Just a bad joke... :yes:)
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Marts 13, 2017, 07:03:04 pm »
- det var da VILDT let - for mig... :big_grin:

Jeg tog da bare mine læsebriller af - og rykkede helt tæt på skærmen - (så ka' jeg nemlig ikke læse en hujende hattefis, men sagtens se de forskellige farver.. :blum:)

- Fruen sidder stadig lige overfor mig.. - hun gloede sgu lidt underligt på mig, da jeg lagde læsebrillerne på bordet - og kørte snuden rundt på skærmen mens jeg mumlede farverne på nogle forskellige 'uldtotter'! :ROFL:
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Marts 13, 2017, 07:05:48 pm »

Jeg tog da bare mine læsebriller af - og rykkede helt tæt på skærmen - (så ka' jeg nemlig ikke læse en hujende hattefis, men sagtens se de forskellige farver.. :blum:)

- Fruen sidder stadig lige overfor mig.. - hun gloede sgu lidt underligt på mig, da jeg lagde læsebrillerne på bordet - og kørte snuden rundt på skærmen mens jeg mumlede farverne på nogle forskellige 'uldtotter'! :ROFL:

Smart trick. Det må jeg huske til næste gang, jeg tager testen. :yes:

Nu er der også den finte ved testen, at den er på engelsk. Så selvom ordene står på engelsk, så siger jeg stadig farven på dansk. Da min reaktionstid er hurtigst, når jeg siger det på dansk og ikke skal tænke over, hvad hulen det nu hedder på engelsk.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Marts 13, 2017, 07:21:45 pm »

:big_grin: Pas nu på. Fruen kunne få den ide, at du skal tilbage på arbejdsmarkedet prompte.
Det kunnne jo (mis)tolkes til lettere demens eller totalt gak!
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Marts 14, 2017, 08:48:05 am »

:big_grin: Pas nu på. Fruen kunne få den ide, at du skal tilbage på arbejdsmarkedet prompte.

Ooork, nej - hun har for længst fremstillet en 'let-røven-fra-sofaen-der-er-1000-ting-du-skal-du-lave-i dag'-liste på flere tætskrevne A-4 sider... :ohmy: :JC_pokerface:

- og jeg fik da kun lige tørret sveden af panden efter de sidste dages brændeflækker-helvede... - SÅ holdt der pludselig en vognmand med 5 dejlige, nye bondehusvinduer og en terrassedør... :hyper:

Jeg bliver i DEN grad misbrugt og udnyttet..! :connie_skilletgirl:

- havde jeg dog bare været 50 år yngre, så havde kommunen for længst grebet ind, og fjernet mig fra hjemmet..! :cray:

I lørdags så jeg dog mit snit til at stikke af fra alle uhyrlighederne... - solen skinnede, fuglene larmede, så jeg sneg mig over i garagen og forsvandt på min motorcykel - ud på årets første tur... :d_sunny:

:big_grin:

'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Marts 14, 2017, 01:55:40 pm »

Ooork, nej - hun har for længst fremstillet en 'let-røven-fra-sofaen-der-er-1000-ting-du-skal-du-lave-i dag'-liste på flere tætskrevne A-4 sider... :ohmy: :JC_pokerface:

- og jeg fik da kun lige tørret sveden af panden efter de sidste dages brændeflækker-helvede... - SÅ holdt der pludselig en vognmand med 5 dejlige, nye bondehusvinduer og en terrassedør... :hyper:

Jeg bliver i DEN grad misbrugt og udnyttet..! :connie_skilletgirl:

- havde jeg dog bare været 50 år yngre, så havde kommunen for længst grebet ind, og fjernet mig fra hjemmet..! :cray:

I lørdags så jeg dog mit snit til at stikke af fra alle uhyrlighederne... - solen skinnede, fuglene larmede, så jeg sneg mig over i garagen og forsvandt på min motorcykel - ud på årets første tur... :d_sunny:

:big_grin:

Hvad var det liige jeg advarede dig om her for et lille stykke tid siden ... At du ville komme til at savne kontorstolen,  :big_grin:

Har jo selv været det igennem og kan godt genkende det med de  tætskrevne A4 ark ... :ermm:  :sweat:  :whistle:

Men har efterhånden fået godt styr på det nu ... Isærdem der sørgede for jeg fik sved på panden ... :smile1:  :big_grin:NU er der også tid til mine egne ting ...  :JC_hurrah:

Men held og lykke med det, brændet slipper du vel ikke for det er vel en årlig tilbagevenden men alt det andet kan der trods alt gøres noget ved ... :ahappy:
« Senest Redigeret: Marts 14, 2017, 03:58:12 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...