Om din-debat.dk > Nyheder

SÅ sender Radio Mercur igen ... Andet afsnit af den Opreklamerede serie ...

(1/2) > >>

Debatsvinet:
Der er stille lige i øjeblikket her på "platten" det er jo nok fordi alle sidder og lytter, ser Radio Mercur .... Selv Anklageren har hejst antennen højere op! for at kunne modtage signalet ...  :w00t:

Ellers meget god ... Men nogen ny Matador som ryddede gaderne bliver den nok aldrig ... :ermm:

BannerFøreren:
Debatsvinet:

--- Citér ---Der er stille lige i øjeblikket her på "platten" det er jo nok fordi alle sidder og lytter, ser Radio Mercur.
Ellers meget god ... Men nogen ny Matador som ryddede gaderne bliver den nok aldrig ... :ermm:
--- Afslutning på citat ---

Det gør den ikke. Man husker endnu, hvordan DRs "Krøniken" (2004-2005) blev opreklameret som "serien, der kunne hamle op med Matador" - og så var det bare en triviel far vs søn-historie med en ordentlig dosis socialkammeratlig forherligelse!

Jeg så 1. afsnit af "Mercur" i mandags, og det gav mig sgu ikke mange grunde til at fortsætte. Fejlene i research på popmusikken - som det ellers skulle handle en del om? - hobede sig op. Bl.a. så man en Cliff Richard-plade blive sat på grammofonen i foråret 1958 - selv om hans første, "Move it" blev indspillet et halvt år efter, og at han var komplet ukendt i Danmark indtil "Livin' Doll fra 1959! Videre var der i den snart lukkede pladeforretning ophængt LP-covers med Elvis Presley fra et stykke ind i 60'erne.

Den slags kan irritere min blindtarm, simpelthen fordi jeg synes det er dårligt arbejde.
Tidens hotteste trend på film: Bøssens svære liv blev (ligesom i "Badehotellet", Grev Ditmar) desuden udpenslet nok engang - ga-ab.)

Men du kan jo fortælle mig i et svar, om du synes, at den er værd at ofre mere tid på.   :smile1:  Eller sov godt.

Trådløse-Anna:
Banner-Führeren skrev:>

`en ordentlig dosis socialkammeratlig forherligelse´

Og hva så? - sådan foregik det dengang, hvor havde vi været henne hvis ikke kammeraterne havde sørget for bedre forhold for de svageste?  :girl_smile:

Anti-rød:

--- Citat fra: Trådløse-Anna efter Marts 13, 2017, 09:43:49 am ---Banner-Führeren skrev:>

`en ordentlig dosis socialkammeratlig forherligelse´

Og hva så? - sådan foregik det dengang, hvor havde vi været henne hvis ikke kammeraterne havde sørget for bedre forhold for de svageste?  :girl_smile:

Hvor havde vi været ?
Det vil jeg gerne se en redelig dokumentation for, eller i det mindste en begavet forklaring.

Selv tror jeg vi havde haft en lidt højere levestandard, og vi havde været fri for østarbejdere, muhammedanere.
Havde kammeraterne haft magt, havde vi haft ØD, og dermed en langt lavere levestandard med garanti.

Nå trådløse Anna. Nu skynder du dig vel at tie stille.

Havde vi haft et anti-rød samfund, ville der være meget mindre kriminalitet, tryghed og en langt højrere standard på plejehjem.
Vi ville ikke have et håbløst Politi, DSB og postvæsen. osv.

Lunavecchia:

--- Citat fra: Debatsvinet efter Marts 12, 2017, 09:14:55 pm ---Der er stille lige i øjeblikket her på "platten" det er jo nok fordi alle sidder og lytter, ser Radio Mercur ....

Ikke mig. Jeg gider ikke alle de danske serier om arvinger og badehoteller, og hvad de ellers disker op med.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version