Tilfældig Youtube bruger som selv har lavet en animation.Citat fra: politisk ukorrekt efter August 25, 2017, 11:36:00 amJeg kan selvfølgelig ikke garantere, det ikke KAN være et hoax. Men jeg syntes nu, at nyheden er interessant. Så må I selv finde ud af, om I tror disse reptilians er ægte eller ej. Det er nogle gamle mumier med reptilform, man har fundet. Nogle mener dog, at det er et hoax, mens mange andre mener, at det skam er helt ægte og autentisk. You be the judge.
Jeg kan selvfølgelig ikke garantere, det ikke KAN være et hoax. Men jeg syntes nu, at nyheden er interessant. Så må I selv finde ud af, om I tror disse reptilians er ægte eller ej. Det er nogle gamle mumier med reptilform, man har fundet. Nogle mener dog, at det er et hoax, mens mange andre mener, at det skam er helt ægte og autentisk. You be the judge.
Muligheden sandsynliggøres yderligere af, at vi i samme område i Peru har de såkaldte Nazca-linier:Så mit bud er, at der HAR levet reptilians i dette område. Og måske stadig gør det den dag i dag.
Citat fra: politisk ukorrekt efter August 25, 2017, 11:55:03 amMuligheden sandsynliggøres yderligere af, at vi i samme område i Peru har de såkaldte Nazca-linier:Så mit bud er, at der HAR levet reptilians i dette område. Og måske stadig gør det den dag i dag. Er det ikke mærkeligt, hvis en reptilian ligner en kat med fem kløer på forpoterne?
De er endnu ikke bevist falske, for da forskere ville undersøge dem og prøver fra dem svarede musæums direkdøren "Nej, det er de alt for skrøbelige og værdifulde til!".
Så mit bud er, at der HAR levet reptilians i dette område. Og måske stadig gør det den dag i dag.
Enten er denne kvinde dæmonbesat (eventuelt på grund af stoffer) ELLER også er hun en reptilian. Bedøm selv:https://www.youtube.com/watch?v=-7uWjGFEPr0
Det kilder når jeg tænker på reptil...